ویزای تحصیلی

رشته فیزیوتراپی در مالزی

رشته فیزیوتراپی در مالزی

هر ساله متقاضیان زیادی جهت تحصیل رشته فیزیوتراپی در مالزی تلاش می کنند پذیرش یکی از دانشگاه های مطرح این کشور را کسب نمایند. برای تحصیل در این کشور شرایط و قوانینی وضع شده است که بهتر است متقاضی پیش از مهاجرت نسبت به آن ها آگاهی کامل داشته باشد. کشور مالزی با نام رسمی فدراسیون مالزی در جنوب شرقی قاره آسیا واقع شده است. بزرگترین و مهمترین شهر این کشور کوالالامپور می باشد که به عنوان پایتخت مالزی نیز محسوب می شود. جمعیت مالزی 30448600 نفر است، شهروندان این کشور به زبان مالزیایی (مالاییایی) به مکالمه می پردازند. رینگیت (MYR) واحد پول رایج در کشور مالزی است. مقاله پیش رو توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و در باب شرایط تحصیل و رشته فیزیوتراپی در مالزی می باشد. اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های مالزی را دارید ما را تا پایان این مقالعه همراهی کنید.

تحصیل رشته فیزیوتراپی در مالزی 2022

فیزیوتراپیست ها در مالزی درآمد معقولی دارند. نمودار ذیل متوسط درآمد فیزیوتراپیست های مرد و زن را مقایسه می کند:

متوسط درآمد فیزیوتراپیست های مرد و زن در مالزی

همان طور که گفته شد امکان تحصیل رشته فیزیوتراپی در مالزی برای متقاضیان خارجی و بین المللی وجود دارد. این برنامه تحصیلی به منظور تحقق تقاضای اجتماعی و بازار حرفه فیزیوتراپی ارائه می شود. هدف دانشگاه های این کشور از ارائه این رشته تحصیلی، تجربه آموزشی، تمرین عملی و مهارت فنی لازم برای تمرین فیزیوتراپی می باشد. متقاضیان پس از فارغ التحصیلی توانایی تصمیم گیری بالینی مستقل، مشارکت در توسعه حرفه ای، مهارت های ارتباطی و توانایی رهبری را به دست می آورند.

متقاضیانی که قصد تحصیل رشته فیزیوتراپی در مالزی را دارند باید بدانند که هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور مقرون به صرفه بوده و همچنین متقاضیان می توانند در طول تحصیل در مشاغل پاره وقت مشغول به کار شوند و بخشی از هزینه های تحصیل و زندگی خود را فراهم کنند. همچنین دانشجویانی که دارای شرایط لازم باشند می توانند از بورسیه های تحصیلی نیز استفاده کنند، که در ادامه اطلاعاتی در این رابطه در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد.

برای تحصیل در این کشور دانشجو باید ابتدا پذیرش یکی از دانشگاه های مالزی را به دست آورده و سپس اقدامات لازم را جهت اخذ ویزای تحصیلی انجام دهد. برای دریافت ویزای تحصیلی مالزی لازم است مدارک زیر را تهیه و به سفارت خانه این کشور ارائه نمایید.

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • گواهی اخذ پذیرش از دانشگاه
  • ارائه رزومه کامل و دقیق
  • پاسپورت معتبر و مدارک شناسایی
  • ارائه انگیزه نامه
  • گواهی تمکن مالی
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی
  • گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی سلامت

بورسیه رشته فیزیوتراپی در مالزی

بورسیه رشته فیزیوتراپی در مالزی

متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل رشته فیزیوتراپی در مالزی را دارند، در صورتی که دارای شرایط لازم باشد می توانند از بورسیه های تحصیلی این کشور استفاده نمایند. دانشجویان باید به این نکته توجه داشته باشند که امکان اخذ بورسیه تحصیلی فیزیوتراپی در مقطع تحصیلی کارشناسی وجود ندارد. جهت دریافت بورسیه در مقطع کارشناسی ارشد سن فرد نباید از 40 سال بیشتر باشد و جهت اخذ بورسیه رشته فیزیوتراپی در مقطع دکتری سن فرد نباید از 45 سال بیشتر باشد. همچنین ارائه ثبت اختراع، کتاب مقاله و غیره در این مقطع الزامی می باشد. از دیگر شرایط لازم جهت اخذ بورس تحصیلی در کشور مالزی ارائه مدرک زبان معتبر، ارائه پروپوزال در رابطه با رشته تحصیلی، پرداخت پیش شهریه دانشگاه و اخذ پذیرش از دانشگاه می باشد.

دانشجویانی که بورسیه تحصیلی فیزیوتراپی مالزی را دریافت می کنند علاوه بر دریافت تمامی هزینه های تحصیل، هزینه های بیمه درمانی، هزینه بلیط سفر، کمک های مالی، هزینه بیمه سفر، هزینه ویزا، هزینه کتب و لوازم درسی و هزینه سفرهای داخلی را دریافت می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و کاملتر در رابطه با شرایط اخذ بورس تحصیلی در مالزی مقاله بورس تحصیلی مالزی را مطالعه نمایید.

بازار کار رشته فیزیوتراپی در کشور مالزی 2022

رشته فیزیوتراپی حرفه ای پر مخاطب و آینده دار در کشور مالزی می باشد، هر ساله دانشجویان بین المللی و خارجی زیادی برای تحصیل رشته فیزیوتراپی در مالزی به رقابت می پردازند. فیزیوتراپان در کشور مالزی از بازار کار خوب و پر سودی برخوردار می شوند. برای کار در کشور مالزی شرایط و قوانینی وضع شده است. دانشجویان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه می توانند با تغییر ویزای تحصیلی به ویزای کاری در این کشور مشغول به انجام کارهای فیزیوتراپی شوند. متقاضیانی که از دانشگاه های این کشور فارغ التحصیل شده اند شانس بیشتری برای یافتن کار دارند.

نمودار ذیل متوسط درآمد 2022 فیزیوتراپیست ها و روند افزایش آن را در کشور مالزی نشان می دهد:

متوسط درآمد فیزیوتراپیست ها در مالزی

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در رابطه با تحصیل رشته فیزیوتراپی در مالزی و شرایط بازار کار این کشور کسب کردید. اگر قصد مهاجرت به مالزی را دارید می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ پرسش های خود با کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *