ویزای تحصیلی

رشته فیزیک در لیختن اشتاین

رشته فیزیک در لیختن اشتاین

از طریق تحصیل رشته فیزیک در لیختن اشتاین علاوه بر دریافت مدرک از یک دانشگاه اروپایی می توانید برای ساخت آینده خود در قلب اروپا نیز آماده شوید. منتها برای این کار متقاضیان بایستی از قبل شرایط ضروری را مهیا کنند. ابتداء از دانشگاه های معتبر لیختن اشتاین پذیرش خود را بگیرند و سپس با اخذ ویزای تحصیلی این کشور قدم در این مسیر طلایی بگذارند. مسیری که تحصیل و کار در یک کشور مرفه اروپایی را به شما نشان می دهد.

رشته فیزیک در دانشگاه های لیختن اشتاین جزئی از رشته های علوم طبیعی به شمار می رود و در قالب هر سه دوره/ سیکل آموزشی نیز امکان پذیرش دارد. در وضعیت کنونی نیز علاقه مندان می توانند این رشته پرمتقاضی را به دو زبان آلمانی و یا انگلیسی در بهترین دانشگاه های لیختن اشتاین ادامه تحصیل دهند. اما تحصیل تنها راه اخذ اقامت لیختن اشتاین نمی باشد بلکه روش های مهاجرت کاری و سرمایه گذاری در لیختن اشتاین نیز برای متقاضیان دیگر فراهم است. پس به منظور مشاوره و دریافت اطلاعات به روز از شرایط و هزینه اقامت لیختن اشتاین 2021 با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنید.

چرا تحصیل رشته فیزیک در لیختن اشتاین؟

لیختن اشتاین یکی از کوچکترین کشورها در سطح اروپاست که در کوه های آلپ یعنی مکانی بین سوئیس و اتریش واقع شده است. جالب است بدانید که همین کشور کوچک از بالاترین سرانه میزان تولید ناخالص داخلی (GDP) و کمترین بدهی خارجی در جهان برخوردار است. اغلب مردمان کشور لیختن اشتاین از زندگی مرفهی برخوردار بوده و اکثرا نیز به زبان آلمانی صحبت می کنند. در سال های اخیر نیز این کشور نه تنها به عنوان یک مقصد کاری بلکه با رشد دانشگاه های مختلف به عنوان یک مقصد تحصیلاتی مطلوب در قلب قاره اروپا شناخته می شود.

از یکسو دانشگاه های این کشور به پیروی از استانداردهای آموزشی اروپا به معرفی انواع رشته های تحصیلی با هزینه تحصیلی مناسب می پردازند و از سوی دیگر نیز دانشجویان امکان تحصیل آکادمیک در لیختن اشتاین را به چند زبان دارند. علاوه بر این فرصت های کار دانشجوئی برای تامین درصدی از هزینه های زندگی در این کشور گران نیز از جمله مزایای تحصیل در لیختن اشتاین است. مزایایی که روی هم رفته تحصیل رشته فیزیک در لیختن اشتاین را نیز جذاب می کند:

مزایای تحصیل رشته فیزیک در لیختن اشتاین

شرایط تحصیل رشته فیزیک در لیختن اشتاین

نباید فراموش کنیم که نظام آموزش عالی لیختن اشتاین نیز به عضویت رسمی و دائمی منطقه آموزش عالی اروپا (EHEA) درآمده و از همین رو نیز استانداردها و دستورالعمل های آموزشی دانشگاه های این کشور اروپایی نیز به نوعی مطابق استانداردهای فرآیند بلونیاست. پس از همین جهت نمی توان اعتبار مدارک آکادمیک دریافتی از لیختن اشتاین را دستکم گرفت. دانشگاه های این کشور اروپایی نیز به تبعیت از همین استانداردهای آموزشی رشته های مختلفی را برای جذب دانشجویان داخلی و خارجی ارائه میدهند که از آنجمله می توان به رشته جذاب فیزیک با گراسشات زیر اشاره کرد:

  • نانوعلوم
  • فیزیک
  • ژئوفیزیک
  • فیزیک همراه با آموزش علوم
  • نجوم
  • فیزیک آزمایشی و غیره

به هر حال، دانشگاه های دولتی و خصوصی فراوانی در کشور لیختن اشتاین وجود دارد و این امر تحصیل رشته فیزیک در این کشور را برای متقاضیان آسان می سازد. از بهترین و معروفترین این دانشگاه ها نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

رتبه ملیدانشگاهشهر
1دانشگاه لیختن اشتاینوادوز
2آکادمی بین المللی فلسفهبندم
3دانشگاه خصوصی فرستنوم لیختن اشتاینتریزن

شرایط تحصیل رشته فیزیک در لیختن اشتاین

فرآیند پذیرش دانشجوی فیزیک در لیختن اشتاین

همان طوری که گفته شد، نظام آموزشی کشور لیختن اشتاین نیز جزئی از فرآیند بلونیاست و از همین رو متقاضیان می توانند در قالب هر سه سیکل آموزشی از دانشگاه مربوطه پذیرش گرفته و مشغول به تحصیل شوند. اما برای این منظور شما بایستی با مراحل پذیرش از دانشگاه های لیختن اشتاین آشنا باشید. مرحله اول از این کار انتخاب دانشگاه و رشته تحصیلی است و سپس متقاضیان به سراغ تکمیل فرم درخواست پذیرش می روند. با انجام این مراحل آنها بایستی مدارک لازمه را جمع آوری و در گام بعدی آن مدارک را به دانشگاه لیختن اشتاین ارسال و منتظر پاسخ دانشگاه باشند. اما مدارک لازم برای پذیرش از رشته فیزیک در لیختن اشتاین بدین قرار است:

  • فرم درخواست تکمیلی
  • انگیزه نامه
  • توصیه نامه
  • CV
  • مدرک دیپلم متوسطه
  • کارنامه تحصیلی
  • مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی
  • رسید پرداخت هزینه درخواست پذیرش

شرایط ویزای تحصیلی برای دانشجویان رشته فیزیک در لیختن اشتاین

مطابق قوانین مهاجرت به لیختن اشتاین، دانشجویان متقاضی تحصیل رشته فیزیک در لیختن اشتاین بعد از اتمام فرآیند پذیرش خود و دریافت تاییدیه دانشگاه مجازند تا برای دریافت ویزای تحصیلی لیختن اشتاین اقدام نمایند. ویزایی که صرفا برای متقاضیان دوره های فیزیک به مدت بیش از 3 ماه صادر می شود. از مهمترین مدارک لازم جهت اخذ ویزای دانشجوئی کشور لیختن اشتاین نیز می توان به 3 مدرک بسیار مهم زیر اشاره نمود:

مدارک لازم جهت اخذ ویزای دانشجوئی کشور لیختن اشتاین

در حال حاضر روش های مختلفی برای دریافت اقامت از کشور لیختن اشتاین وجود دارد که از جمله این موارد می توان به روش تحصیل، کار و یا سرمایه گذاری در لیختن اشتاین 2021 اشاره نمود. پس عزیزان برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره هر یک از روش های مهاجرتی فوق به لیختن اشتاین میتوانند از خدمات مشاوره حقوقی و مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره ببرند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *