ویزای تحصیلی

رشته فیلم برداری در آفریقای جنوبی

رشته فیلم برداری در آفریقای جنوبی

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در آفریقای جنوبی بر خلاف باور بسیاری از افراد، مناسب است و می توان از آن به خوبی یاد کرد. سینما یکی از حوزه هایی است که بسیاری از افراد به دنبال راهی برای ورود به آن هستند و به همین دلیل می توان آن را یکی از گروه های رویایی در دنیای امروز دانست. رشته فیلم برداری به عنوان یکی از اصلی ترین رشته های تحصیل در این گروه شناخته می شود اما دانشگاه های کمی در جهان وجود دارد که توانسته اند این رشته را ارائه کنند. باید به این نکته اشاره داشت که در حال حاضر رشته فیلم برداری یکی از بهترین رشته های مرتبط با علوم سینما است چراکه فرد در مقاطع مختلف تحصیلی در این کشور موفق به آموختن حرفه های متفاوت در دنیای سینما می شود.

آفریقای جنوبی یکی از کشورهایی است که رشته فیلم برداری را در دانشگاه های مختلفی ارائه می کند ولی باید در نظر داشت که در حال حاضر دانشگاه های این کشور تعداد کمی دانشجوی خارجی پذیرش می کنند و به همین دلیل است که دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور کار ساده ای نیست. روند مناسبی که تحصیل در آفریقای جنوبی به همراه دارد سبب شده است تا مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در این کشور بپردازند.

  • شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در آفریقای جنوبی چگونه است؟
  • مهم ترین دانشگاه های آفریقای جنوبی برای تحصیل در رشته فیلم برداری کدامند؟
  • هزینه تحصیل در این رشته در آفریقای جنوبی چقدر است؟
  • آیا فیلم برداری رشته مناسبی برای ورود به بازار کار در این کشور است؟

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در آفریقای جنوبی

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در آفریقای جنوبی

باید به این نکته اشاره داشت که رشته فیلم برداری یکی از مهم ترین رشته های گروه مربوط به سینما است که در مدارس یا دانشکده های ویژه سینما ارائه می شود. دانشجویان به راحتی نمی توانند دانشگاه مورد نظر خود در این رشته را پیدا کنند و به همین دلیل است که از آن ها خواسته می شود تا پیش از ورود به دانشگاه و دریافت پذیرش، لیست کاملی از دانشگاه های ارائه کننده این رشته را بررسی کنند.

آفریقای جنوبی یکی از کشورهایی است که در 10 دانشگاه مختلف امکان ادامه تحصیل در رشته فیلم برداری را به زبان های فرانسوی و انگلیسی امکان پذیر کرده است و به همین دلیل است که می توان گفت دریافت ویزای تحصیلی آفریقای جنوبی برای تحصیل در این رشته می تواند ارزشمند باشد. بر خلاف بسیاری از رشته های تحصیلی، دوره آموزش فیلم برداری در مقطع کارشناسی در این کشور 4 ساله است و دانشجویان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد باید 2 سال در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند.

معرفی دانشگاه های برتر رشته فیلم برداری در آفریقا

آنچه که در رابطه با تحصیل در آفریقای جنوبی اهمیت دارد آن است که فرد با توجه به رزومه تحصیلی خود یک دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب کند چراکه فاصله معناداری میان دانشگاه های آفریقای جنوبی در رتبه بندی های جهانی وجود دارد. در رشته فیلم برداری، دانشگاه های آفریقای جنوبی بهترین رتبه ها در قاره آفریقا را به دست آورده اند و این مسئله ای حائز اهمیت است. تصویر زیر، اطلاعات دقیقی در این رابطه ارائه می کند.

معرفی دانشگاه های برتر رشته فیلم برداری در آفریقای جنوبی

هزینه تحصیل فیلم برداری در آفریقای جنوبی

یکی از مزیت های مهمی که مهاجرت به آفریقای جنوبی به همراه دارد آن است که دانشجویان به تمکن مالی بالا برای تحصیل در این کشور نیازی نخواهند داشت. در حقیقت می توان گفت که در حال حاضر آفریقای جنوبی یکی از کشورهای نسبتا ارزان قیمت جهان برای تحصیل در رشته های مختلف از جمله فیلم برداری است.

هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در دانشگاه های این کشور بسته به مقطع تحصیلی می تواند بین 1900$ تا 6000$ (دلار) در سال باشد ولی دانشجویان در این کشور شانس کمی برای دریافت بورسیه خواهند داشت. از طرف دیگر اما هزینه های زندگی در این کشور باید مد نظر قرار گیرد که در شهرهای بزرگ در حدود 600$ تا 750$ (دلار) ارزیابی می شود. در حال حاضر دانشجویان می توانند به صورت نیمه وقت در این کشور کار کنند و در نتیجه هزینه های زندگی خود را نیز پرداخت کنند.

شرایط کار یک فیلم بردار سینما در آفریقای جنوبی

افرادی که رشته فیلم برداری را در آفریقای جنوبی پشت سر می گذارند، ممکن است بتوانند در حوزه سینما در این کشور فعالیت کنند اما زمینه های گسترده دیگری نیز پیش روی آن ها قرار می گیرد که می تواند منجر به اقامت فرد از طریق کار در این کشور شود. دستمزد یک فیلم بردار سینما به عوامل مختلفی در این کشور بستگی دارد اما یک فیلم بردار در این کشور می تواند به طور متوسط 32200ZAR (راند) در ماه درآمد کسب کند که درآمدی مناسب برای زندگی در این کشور است. در صورتی که در جستجوی بهترین مقصد برای زندگی خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *