ویزای تحصیلی

رشته فیلم برداری در آلمان

رشته فیلم برداری در آلمان

فرایند تحصیل رشته فیلم برداری در آلمان بسیاری را مجاب می کند که با وجود برخی دشواری ها، این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند. دانشگاه های آلمان از نظر کیفیت تحصیل و آموزش در جهان زبانزد هستند و به همین دلیل می توان آن ها را در جمع بهترین های جهان قرار داد ولی باید به این نکته نیز اشاره داشت که در برخی از رشته های تحصیلی شرایط تحصیل در این کشور متفاوت است. علاقمندان به تحصیل در آلمان باید تحقیقات کاملی در رابطه با رشته های مختلف در این کشور داشته باشند و شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در این کشور نیز بسیار خاص تر است. به منظور کسب آگاهی از شرایط تحصیل در این رشته، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در آلمان پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در آلمان چگونه است؟
  • آیا دانشگاه های مناسبی در آلمان برای تحصیل در رشته فیلم برداری وجود دارد؟
  • هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در این کشور چقدر است؟
  • شرایط کار یک فیلم بردار در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در آلمان

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در آلمان

آلمان یکی از کشورهایی است که افراد زیادی آن را برای کار و تحصیل انتخاب می کنند و کیفیت بالای زندگی در این کشور یکی از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار در این رابطه است. افرادی که آلمان را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، دانشگاه های بسیار زیادی را برای خود پیش روی خواهند داشت اما شرایط برای تحصیل رشته فیلم برداری در این کشور کمی متفاوت است.

خوشبختانه افرادی که رشته فیلم برداری را برای ادامه تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب می کنند، نیازی به شرکت در آزمون های ورودی در آلمان نخواهند داشت و به همین دلیل می توانند با استفاده از رزومه خود وارد دانشگاه شوند. با توجه به کیفیتی که دانشگاه های آلمان دارند، می توان گفت که رزومه تحصیلی نقش بسیار زیادی در روند دریافت پذیرش و در نهایت ویزای تحصیلی آلمان خواهد داشت.

افرادی که رشته فیلم برداری را برای تحصیل خود در آلمان انتخاب می کنند، در مقطع کارشناسی باید یک دوره 4 ساله را پشت سر بگذارند و طول دوره تحصیل در رشته فیلم برداری در مقطع کارشناسی ارشد در این کشور 2 ساله است. دانشجویان بهتر است زبان آلمانی را تا سطح B2 پشت سر بگذارند تا بتوانند از این طریق همه دانشگاه های ارائه کننده این رشته را در دسترس خود داشته باشند.

معرفی بهترین دانشگاه های رشته فیلم برداری در آلمان

افرادی که آلمان را برای تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب می کنند، تنها 10 دانشگاه را در دسترس خود خواهند داشت تا بتوانند پذیرش تحصیل دریافت کنند. این مسئله رقابت برای دریافت پذیرش را در حداکثر مقدار خود قرار می دهد چراکه برخی از دانشگاه های این کشور تنها 10 الی 15 دانشجو در هر سال تحصیلی در این رشته پذیرش می کنند و زمانی که صحبت از دانشجویان خارجی در میان باشد، سهمیه ای نهایتا 20 درصدی در اختیار خواهد بود. برخی از مهم ترین دانشگاه های آلمان برای تحصیل در رشته فیلم برداری عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های آلمان برای تحصیل در رشته فیلم برداری

هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در آلمان

یکی از برتری هایی که مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل به همراه دارد آن است که دانشجویان می توانند با هزینه های کم در این کشور دوره آموزشی خود را به پایان برسانند و این مسئله ای است که در کشورهای محدودی در دسترس قرار می گیرد. در حال حاضر می توان گفت که آلمان از نظر هزینه های تحصیل، یکی از 10 کشور ارزان حوزه شنگن به حساب می آید.

علاقمندان به رشته فیلم برداری برای هر سال تحصیل خود در این کشور به حدود 800€ تا 1300€ (یورو) نیاز خواهند داشت که این مبلغی ارزشمند به حساب می آید. از طرف دیگر اما هزینه های زندگی در آلمان است که می تواند برای دانشجویان یک چالش باشد ولی در اکثر شهرهای این کشور هزینه زندگی کمتر از 1000€ (یورو) در ماه است و دانشجویان با توجه به فرصتی که برای کار ضمن تحصیل در این کشور دارند، می توانند به راحتی این هزینه ها را تامین کنند.

شرایط کار یک فیلم بردار در آلمان

افرادی که آلمان را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که آلمان یکی از گزینه های ایده آل آن ها برای تحصیل خواهد بود چراکه پس از تحصیل می توان به راحتی در این کشور به کار رسید و رسیدن به قرارداد کاری به معنی دریافت اقامت در این کشور است. افرادی که در حوزه فیلم برداری در آلمان مهارت داشته باشند می توانند به طور تقریبی 4600€ (یورو) در ماه درآمد کسب کنند که با توجه به متوسط درآمد در این کشور، مبلغ قابل توجهی به حساب می آید. شما نیز در صورتی که رویای مهاجرت به آلمان یا سایر کشورهای برتر جهان را در سر دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *