ویزای تحصیلی

رشته فیلم برداری در اتریش

رشته فیلم برداری در اتریش

فرایند تحصیل رشته فیلم برداری در اتریش به گونه ای نیست که بتوان به سادگی آن را به بسیاری از افراد توصیه کرد. دانشگاه های محدودی در سراسر جهان این رشته تحصیلی را ارائه می کنند و اتریش نیز مانند اکثر کشورهای جهان شرایط مشابهی دارد و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که فردی بتواند به راحتی این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که دانشجویان خارجی در صورتی می توانند در اتریش به ادامه تحصیل در رشته فیلم برداری بپردازند که رزومه های تحصیلی قوی و همچنین تسلط کافی به زبان آلمانی را در اختیار داشته باشند تا بتوانند در رقابت با سایر متقاضیان گوی سبقت را بربایند.

فرایند مهاجرت تحصیل در اتریش با بسیاری از کشورهای جهان متفاوت است چراکه اتریش برای پذیرش دانشجویان در مقطع کارشناسی، درخواست یک دیپلم 13 ساله دارد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد نمی توانند به راحتی در این مقطع وارد دانشگاه های اتریش شوند. با این حال و بنا بر درخواست های بسیار زیادی که برای تحصیل در این کشور وجود دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در اتریش پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در این کشور چگونه است؟
  • چند دانشگاه برای تحصیل رشته فیلم برداری در اتریش وجود دارد؟
  • آیا می توان با هزینه های کم در اتریش به ادامه تحصیل پرداخت؟
  • شرایط شروع کار در حوزه فیلم برداری در اتریش چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در اتریش

اتریش یکی از کشورهایی است که علاقمندان زیادی برای تحصیل دارد و به همین دلیل می توان دید که در تمامی رشته های تحصیلی، متقاضیان آماده هستند تا اتریش را برای تحصیل خود انتخاب کنند ولی باید در نظر داشت که در حال حاضر اتریش نمی تواند کشوری فوق العاده برای تحصیل در رشته فیلم برداری باشد. عوامل مختلفی از جمله تعداد اندک دانشگاه های ارائه کننده این رشته سبب شده است تا چنین ادعایی را مطرح کنیم.

زبان تحصیل رشته فیلم برداری در اتریش فقط آلمانی است و دانشجویان این رشته باید مدرک B2 زبان آلمانی را در اختیار داشته باشند تا به عنوان یکی از گزینه های واجد شرایط شناخته شوند. تحصیل رشته فیلم برداری در اتریش در صورتی ممکن می شود که فرد در کشور مقصد خود یک سال در دانشگاه در همین رشته تحصیل کرده باشد و این مسئله می تواند روند ورود به این کشور را سخت تر کند. با این حال دریافت ویزای تحصیلی اتریش در مقطع کارشناسی ارشد ساده تر است و این نکته ای است که می توان به آن توجه داشت.

معرفی دانشگاه های برتر رشته فیلم برداری در اتریش

باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر اتریش یکی از کشورهایی است که محدودیت های زیادی برای تحصیل دانشجویان خارجی در رشته فیلم برداری ایجاد کرده است و یکی از مهم ترین این محدودیت ها، تعداد دانشگاه هایی است که این رشته را ارائه می کنند. در حال حاضر تنها 2 دانشگاه برای تحصیل در رشته فیلم برداری در این کشور وجود دارد و این مسئله می تواند رقابت برای دریافت پذیرش را برای دانشجویان به حداکثر خود برساند. در زیر این دو دانشگاه معرفی شده اند.

معرفی دانشگاه های برتر رشته فیلم برداری در اتریش

هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در اتریش

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که تحصیل در اتریش هزینه های بسیار کمی را به همراه خواهد داشت و به همین دلیل است که جمعیت قابل توجهی از سراسر جهان به دنبال مسیری برای مهاجرت به اتریش و تحصیل در این کشور هستند. فرایند تحصیل رشته فیلم برداری در اتریش برای دانشجویان خارجی در هر ترم تحصیلی بین 700€ تا 1300€ (یورو) است و به همین دلیل دانشجویان می توانند با هزینه های کم در این کشور دوره آموزشی خود را به پایان برسانند.

از طرفی هزینه زندگی در این کشور نیز برای یک فرد دانشجو در حدود 900€ تا 1100€ (یورو) در ماه است و دانشجویان با توجه به این که فرصت خواهند داشت تا در این کشور به صورت نیمه وقت به کار مشغول شوند، می توان گفت که تامین این مبالغ کار چندان دشواری نیست.

هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در اتریش

شرایط کار یک فیلم بردار در اتریش

افرادی که دوره آموزشی خود را در اتریش به پایان رسانده باشند، این فرصت را پیدا خواهند کرد که در این کشور به کار پس از تحصیل مشغول شوند و این یکی از امتیازاتی است که انتخاب اکثر کشورهای حوزه شنگن به همراه خواهد داشت. کار در اتریش منجر به دریافت اقامت در این کشور می شود و در نهایت فرد می تواند شهروندی آن را به عنوان یک فیلم بردار به دست آورد. متوسط درآمد مدیران فیلم برداری در کشور اتریش در حدود 3360€ (یورو) در ماه است که تقریبا یک حقوق در سطح متوسط به حساب می آید. در صورتی که تمایل به مهاجرت به بهترین کشورهای جهان را دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *