ویزای تحصیلی

رشته فیلم برداری در اسپانیا

رشته فیلم برداری در اسپانیا

فرایند تحصیل رشته فیلم برداری در اسپانیا به گونه ای است که می توان آن را به عنوان یکی از گزینه های ایده آل اروپایی دانست. در حال حاضر باید توجه داشت که دانشگاه های کمی در جهان وجود دارد که امکان ادامه تحصیل در رشته فیلم برداری را به دانشجویان خارجی می دهند و به همین دلیل است که متقاضیان این رشته پیش از دریافت پذیرش باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند. به دلیل همین کمبود گزینه های در دسترس، دانشجویان برای این که بتوانند پذیرش نهایی خود را دریافت کنند، باید مسیر نسبتا پرفراز و نشیبی را طی کنند و به همین منظور در اختیار داشتن رزومه تحصیلی قوی یکی از پیش شرط های ورود به این رشته است.

تحصیل در رشته فیلم برداری می تواند فرد را آماده کند تا به عنوان یک فیلم بردار در سینما فعالیت خود را آغاز کند اما ورود به دوره کارشناسی ارشد این رشته می تواند فرد را تا درجه دستیاری کارگردان نیز پیش ببرد و به همین دلیل است که دریافت مدرک کارشناسی ارشد در این رشته می تواند فرد را از نظر مالی نیز در شرایط بهتری قرار دهد. در راستای توجه به این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در اسپانیا پرداخته اند و به همین دلیل توصیه می شود که ما را تا پایان این گفتار همراهی کنید.

  • شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در اسپانیا چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های اسپانیا برای تحصیل در رشته فیلم برداری کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، در اسپانیا به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در اسپانیا

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در اسپانیا

برای تحصیل رشته فیلم برداری در اسپانیا به ویژه در مقطع کارشناسی، محدودیتی وجود ندارد و دانشجویان به راحتی می توانند با در اختیار داشتن رزومه تحصیلی مناسب، پذیرش خود را از یکی از دانشگاه های اسپانیا در این رشته به دست آورند. در حال حاضر زبان تحصیل در اکثر دانشگاه های اسپانیا در رشته فیلم برداری اسپانیایی است اما در برخی از دانشگاه های این کشور می توان به زبان انگلیسی نیز در این رشته به ادامه تحصیل پرداخت.

دوره کارشناسی رشته فیلم برداری در این کشور بر خلاف بسیاری از رشته های تحصیلی دیگر در یک دوره 4 ساله به اتمام می رسد ولی مانند سایر رشته های تحصیلی، دوره کارشناسی ارشد فیلم برداری در اسپانیا یک دوره 2 ساله است. دانشجویان با دریافت مدرک کارشناسی نیز شانس خوبی برای ورود به بازار کار خواهند داشت اما تحصیل تا مقطع کارشناسی ارشد یک برگ برنده برای بسیاری از افراد است.

معرفی دانشگاه های رشته فیلم برداری در اسپانیا

همه افرادی که قصد دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا را دارند باید به این موضوع توجه داشته باشند که دانشگاه های نسبتا محدودی برای تحصیل رشته فیلم برداری در این کشور وجود دارد و باید از یکی از 10 دانشگاه ارائه کننده این رشته در اسپانیا پذیرش دریافت کنند. هرچه اعتبار دانشگاه محل تحصیل فرد بیشتر باشد، احتمال دریافت ویزا نیز بیشتر می شود و به همین دلیل است که به علاقمندان تحصیل در خارج از کشور توصیه می شود تا این دانشگاه را برای تحصیل خود انتخاب کنند. برخی از مهم ترین دانشگاه های اسپانیا برای تحصیل در رشته فیلم برداری عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های اسپانیا برای تحصیل در رشته فیلم برداری

هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در اسپانیا

یکی از چالش هایی که مانع مهاجرت به بسیاری از کشورهای جهان می شود، هزینه های بالای تحصیل است ولی اسپانیا شرایط متفاوتی را ایجاد کرده است و به همین دلیل است که مهاجرت به اسپانیا برای بسیاری از افراد جذاب است. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که اسپانیا یکی از کشورهای به شدت ارزان قیمت برای تحصیل در خارج از کشور است و به همین دلیل می توان این کشور را در دسته کشورهای مناسب جهان قرار داد.

تحصیل رشته فیلم برداری در این کشور برای علاقمندان در حدود 950€ تا 3250€ (یورو) در سال هزینه در بر خواهد داشت و دانشجویان برای آگاهی از این مسئله باید پیش از هر گونه اقدام، هزینه تحصیل در دانشگاه های مختلف این کشور را بررسی کنند چراکه دریافت بورسیه در آن بسیار دشوار است. هزینه زندگی در اسپانیا نیز در سال حدود 10000€ (یورو) است و دانشجویان می توانند از طریق کار دانشجویی این مبلغ را تامین کنند.

شرایط کار یک فیلم بردار در اسپانیا

سینمای اسپانیا به سرعت در حال پیشرفت است و همین مسئله سبب شده است تا متوسط درآمد افرادی که موفق به ورود به سینما می شوند نیز افزایش پیدا کند. با این حال افراد در این شرایط حقوقی بر اساس یک قرارداد را دریافت می کنند که به پروژه در دسترس بستگی دارد اما یک فیلم بردار در این کشور می تواند در ماه حدود 2800€ (یورو) درآمد کسب می کند و در نتیجه زندگی سطح متوسطی خواهد داشت. اگر به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرت به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *