ویزای تحصیلی

رشته فیلم برداری در انگلستان

رشته فیلم برداری در انگلستان

تحصیل رشته فیلم برداری در انگلستان یکی از گزینه های ایده آل برای علاقمندان به تحصیل در این رشته در خارج از کشور است. دانشگاه های زیادی در انگلستان وجود دارد که این رشته را در اختیار علاقمندان قرار می دهند ولی باید در نظر داشت که در حال حاضر در سطح جهان دانشگاه های محدودی برای تحصیل در این رشته وجود دارد و به همین دلیل می توان گفت که متقاضیان از شانس بیشتری برای دریافت پذیرش تحصیلی در رشته فیلم برداری در این کشور برخوردار هستند. یکی از مشکلاتی که ممکن است تحصیل در انگلستان به همراه داشته باشد، هزینه های بالای شهریه و زندگی در این کشور است. با این حال، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل فیلم برداری در این کشور پرداخته اند تا علاقمندان به این رشته با آگاهی در این مسیر گام بردارند.

  • شرایط تحصیل فیلم برداری در انگلستان چیست؟
  • بهترین دانشگاه های انگلستان برای تحصیل در رشته فیلم برداری کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در این کشور چقدر است؟
  • مهم ترین مسیر برای رسیدن به کار در حوزه فیلم برداری در این کشور چیست؟

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در انگلستان

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در انگلستان

افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که تحصیل در انگلستان می تواند یک امتیاز بزرگ برای فرد باشد چراکه اعتبار بالایی به رزومه و پاسپورت او خواهد بخشید. دانشگاه های انگلستان در رشته های مختلف توانسته اند جایگاه های کم نظیری را به خود اختصاص دهند و شرایط تحصیل در رشته فیلم برداری نیز در این کشور در بهترین حالت ممکن قرار دارد.

علاقمندان به تحصیل رشته های مختلف در انگلستان در مقطع کارشناسی یک دوره 3 ساله را پیش روی خواهند داشت و در مقطع کارشناسی ارشد یک یا دو سال تحصیل می کنند ولی شرایط در رشته فیلم برداری متفاوت است. مقطع کارشناسی در این رشته 4 ساله و مقطع کارشناسی ارشد آن نیز حداقل 2 سال به طول خواهد انجامید. برای تحصیل در رشته فیلم برداری، دانشجویان به حداقل نمره 6.5 آیلتس نیاز خواهند داشت و در صورتی که بتوانند نمره بالاتری به دست آورند، شانس دریافت پذیرش آن ها بیشتر خواهد بود و در نتیجه احتمال دریافت ویزای تحصیلی انگلستان نیز بیشتر می شود.

اکثر دانشجویان تنها تا مقطع کارشناسی به تحصیلات خود در این رشته ادامه می دهند چراکه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد شرایطی کاملا متفاوت دارد و تنها افرادی به دنبال آن می روند که تمایل به کار در حوزه سینما را داشته باشند.

بهترین دانشگاه های انگلستان در رشته فیلم برداری

آنچه که در رابطه با تحصیل فیلم برداری در انگلستان حائز اهمیت است، کیفیت بالای دانشگاه ها است که در رشته های مختلف از جمله فیلم برداری به راحتی می توان آن را ادراک کرد. در حال حاضر دانشگاه های انگلستان در رشته فیلم برداری 29 مورد هستند که برخی از آن ها جایگاه های کم نظیری را به دست آورده اند. مهم ترین دانشگاه های رشته فیلم برداری در این کشور عبارتند از:

بهترین دانشگاه های انگلستان در رشته فیلم برداری

23 دانشگاه کشور انگلستان در رشته فیلم برداری در بین 100 دانشگاه برتر جهان در این رشته قرار گرفته اند.

هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در انگلستان

با وجود این که کیفیت آموزش در انگلستان بسیار زیاد است، باید به این نکته توجه کرد که دانشجویان برای تحصیل در این کشور باید هزینه های زیاد را پرداخت کنند و این مسئله می تواند روند مهاجرت به انگلستان را برای بسیاری از افراد دشوار سازد. در حال حاضر دانشجویان خارجی برای این که بتوانند در رشته فیلم برداری در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند، باید سالیانه بودجه ای در حدود 18500£ تا 23000£ (پوند) را به دانشگاه خود پرداخت کنند که به نسبت اکثر کشورهای جهان هزینه سنگینی به حساب می آید. از طرف دیگر باید به این نکته اشاره کرد که دانشجویان می توانند از وام های دانشجویی و گاها بورسیه تحصیلی در این کشور بهره ببرند.

هزینه زندگی در انگلستان نیز نسبتا بالا است و با وجود این که دانشجویان می توانند در این کشور به مدت 20 ساعت در هفته کار کنند، می توان گفت که پرداخت هزینه های 1100£ تا 1500£ (پوند) در ماه برای دانشجویان کار چندان ساده ای نیست.

شرایط کار یک فیلم بردار در انگلستان

افرادی که به عنوان فیلم بردار دوره تحصیلی خود را به پایان می رسانند، از یک دوره 2 ساله فرصت برخوردار خواهند بود تا در این کشور به جستجوی کار بپردازند و در صورتی که موفق به کاریابی در این کشور شدند، قادر خواهند بود تا به عنوان یک شهروند خارجی، با ویزای کار در انگلستان زندگی کنند. این خود اولین قدم برای دریافت اقامت این کشور به حساب می آید. یک فیلم بردار در انگلستان به طور متوسط 135000£ (پوند) در سال درآمد کسب می کند که با توجه به متوسط درآمد در این کشور می توان آن را ارزشمند دانست. در صورتی که شما نیز در جستجوی بهترین ها در مسیر مهاجرت برای خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *