ویزای تحصیلی

رشته فیلم برداری در ایرلند

رشته فیلم برداری در ایرلند

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در ایرلند بر خلاف بسیاری از رشته های دیگر در این کشور نسبتا مناسب و قابل تامل است. افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور برای تحصیل را دارند، باید به این موضوع توجه داشته باشند که در حال حاضر فرایند متفاوتی در کشورهای مختلف جهان برای دریافت ویزای تحصیلی وجود دارد و به همین دلیل دقت در رابطه با این موضوع می تواند موجب سهولت طی کردن این مسیر شود.

باید به این نکته اشاره داشت که در حال حاضر ایرلند یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل به حساب نمی آید اما در برخی از رشته های تحصیلی از جمله فیلم برداری جایگاه مناسبی به دست آورده است. در این رابطه، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در این کشور پرداخته و به سوالاتی موجود در این زمینه، پاسخ داده اند.

  • شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در ایرلند چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های ایرلند برای تحصیل در رشته فیلم برداری کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، در ایرلند به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در ایرلند

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در ایرلند

باید به این نکته اشاره کرد که ایرلند یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل تنها در برخی از رشته های تحصیلی است چراکه دانشگاه های این کشور در رتبه بندی جهانی جایگاه چندان مناسبی را در اختیار نگرفته اند و هزینه های تحصیل در این کشور نیز زیاد است. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که شرایط برای تحصیل در رشته فیلم برداری در این کشور متفاوت است و می توان تحصیل با کیفیت بالا را در این کشور نیز تجربه کرد.

دانشگاه های ایرلند رشته فیلم برداری را در مقطع کارشناسی در یک دوره 4 ساله ارائه می کنند و دوره کارشناسی ارشد در این رشته نیز 2 ساله است. برخی از دانشگاه های این کشور برای اعطای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد یک آزمون ورودی یا مصاحبه به همراه خود دارند که برای دریافت پذیرش اهمیت بسیار بالایی دارد. در حال حاضر تحصیل رشته فیلم برداری در این کشور تنها به زبان انگلیسی که زبان رسمی این کشور است امکان پذیر است و دانشجویان برای دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی این کشور به آن نیاز خواهند داشت.

معرفی بهترین دانشگاه های رشته فیلم برداری در ایرلند

باید به این نکته اشاره داشت که بر خلاف بسیاری از رشته های دیگر، دانشگاه های بسیار معتبری برای تحصیل فیلم برداری در ایرلند وجود دارد و همین مسئله می تواند انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی را ارزشمند سازد. در حال حاضر 9 دانشگاه در ایرلند وجود دارد که رشته فیلم برداری را به عنوان یک رشته دانشگاهی ارائه می کنند و علاقمندان مهاجرت به ایرلند پیش از انتخاب دانشگاه مقصد خود باید جایگاه این دانشگاه ها را به خوبی بشناسند و انتخابی شایسته برای خود داشته باشند.

برخی از مهم ترین دانشگاه های ایرلند برای تحصیل در رشته فیلم برداری عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های ایرلند برای تحصیل در رشته فیلم برداری

هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در ایرلند

باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر ایرلند یکی از کشورهای گرانقیمت در سطح اروپا به حساب می آید و دانشجویان زیادی به همین دلیل نمی توانند گزینه مهاجرت به ایرلند برای تحصیل را انتخاب کنند. ایرلند هزینه های بالایی برای تحصیل دانشجویان خارجی در نظر گرفته است ولی از نظر هزینه های زندگی، تفاوت چندانی با کشورهای مطرح اروپایی ندارد.

متوسط هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در این کشور برای دانشجویان خارجی در حدود 13700€ تا 21000€ (یورو) در سال است و این در حالی است که در بسیاری از کشورهای دیگر اروپایی می توان با این مبلغ تمام هزینه های 4 ساله تحصیل خود را نیز پرداخت کرد. از سوی دیگر هزینه های زندگی در این کشور قرار دارد که بسته به سبک زندگی دانشجویان می توان آن را در حدود 850€ تا 1100€ (یورو) در ماه دانست. دانشجویان خارجی می توانند به صورت نیمه وقت در ایرلند کار کرده و از این طریق درآمد مناسبی برای تامین هزینه های زندگی خود در این کشور داشته باشند.

شرایط کار یک فیلم بردار در ایرلند

با پایان یافته دوره تحصیلی، مسیر تازه ای برای زندگی در ایرلند برای فرد باز می شود و آن هم دریافت اقامت این کشور از طریق کار است. افرادی که پس از تحصیل خود موفق به کاریابی در این کشور شوند، قادر خواهند بود تا اقامت ایرلند از طریق کار را به دست آورند و در نتیجه به اقامت بلند مدت این کشور دسترسی بهتری داشته باشند. در حال حاضر یک فیلم بردار در این کشور در حدود 37600€ (یورو) در سال درآمد کسب می کند اما طبیعی است که شاغلین در حوزه سینما می توانند درآمد چندین برابری داشته باشند. در صورتی که در جستجوی بهترین مسیرهای مهاجرتی به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *