ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در آفریقای جنوبی

رشته قلب و عروق در آفریقای جنوبی

رشته قلب و عروق در آفریقای جنوبی به عنوان بهترین انتخاب در قاره آفریقا شناخته می شود که از سطح کیفیت نسبتا مناسبی در جهان برخوردار است. شرایط مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق کار برای بسیاری از افراد فراهم است اما برخلاف باورهای عمومی می توان گفت که این کشور از سطح کیفیت مناسبی نیز در رابطه با آموزش برخوردار است و افرادی که این کشور را به عنوان تحصیل انتخاب می کنند می توانند یک برگ برنده در کارنامه تحصیلی خود داشته باشند که فرصت مناسبی برای رسیدن به کار در کشورهای مطرح جهان است.

در صورتی که فردی آفریقای جنوبی را به عنوان مقصد خود انتخاب کند، تنها چند دانشگاه محدود با کیفیت مناسب برای تحصیل در رشته قلب و عروق پیش رو خواهند داشت و این مسئله ای است که می تواند شرایط انتخاب دانشگاه مقصد را با حساسیت هایی روبرو کند. در صورتی که فردی در آفریقای جنوبی به ادامه تحصیل در گروه پزشکی بپردازد، قادر خواهد بود تا با یک معادلسازی ساده مدرک خود را در کشورهای اروپایی یا آمریکایی معتبر سازد و به ادامه کار بپردازد. این خود یک امتیاز مثبت برای انتخاب این کشور برای تحصیل در کنار سایر مزایایی است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد آن ها را مورد سنجش قرار دهند.

  • هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در آفریقای جنوبی چقدر است؟
  • آیا دانشگاه های آفریقای جنوبی در رشته قلب و عروق دارای اعتبار کافی هستند؟
  • شرایط رسیدن به کار در این کشور چگونه است؟
  • آیا یک قلب و عروق در آفریقای جنوبی می تواند درآمد خوبی داشته باشد؟

معرفی دانشگاه های رشته قلب و عروق در آفریقای جنوبی

باید در نظر داشت که در آفریقای جنوبی دانشگاه های زیادی وجود دارد اما دانشگاه های باکیفیت محدود هستند و البته دانشگاه های خوبی که در رشته قلب و عروق فعالیت می کنند نیز بسیار محدودترند. در چنین شرایطی باید به دانشجویان توصیه کرد تا در انتخاب مقصد تحصیلی خود دقت کافی را داشته باشند و دانشگاهی را انتخاب کنند که از نظر کیفیت آموزشی در سطح مناسبی قرار داشته باشد.

در رشته قلب و عروق، دانشگاه کیپ تون به عنوان بهترین دانشگاه این کشور شناخته می شود که رتبه اول قاره و همچنین 230 جهان را نیز به خود اختصاص داده است. دانشگاه ویتواترزراند نیز دومین دانشگاه برتر آفریقای جنوبی در این رشته است که رتبه 319 جهان را به دست آورده است.دانشگاه اشتلن بوخ در این کشور نیز رتبه 488 جهان در این رشته را به دست آورده است و سایر دانشگاه های این کشور در رتبه های مناسبی قرار ندارند. بنابراین می توان گفت که برای تحصیل پزشکی در آفریقای جنوبی و در گرایش قلب و عروق، تنها 3 دانشگاه خوب در این کشور وجود دارد.

به طور کلی در تحصیل رشته قلب و عروق در آفریقای جنوبی می توان مزایایی را یافت که نسبت به معایب آن برتری دارند.

مزایا و معایب تحصیل رشته قلب و عروق در آفریقای جنوبی

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در آفریقای جنوبی

افرادی که آفریقای جنوبی را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که تحصیل در این کشور می تواند برای برخی از افراد چالش هایی را به همراه داشته باشد. حدود هزینه سالیانه شهریه دانشگاهی در کشور آفریقای جنوبی در حدود 5000$ تا 14000$ (دلار) در سال است. به همین دلیل است که دانشجویان باید پیش از انتخاب دانشگاه مقصد خود در رابطه با شهریه سالیانه در دانشگاه تحقیقات لازم را انجام دهند چراکه اختلاف فراوانی میان شهریه در دانشگاه های مختلف وجود دارد.

هزینه زندگی در آفریقای جنوبی نیز به شدت به شهر محل تحصیل وابسته است و دانشجویان با توجه به شهر محل زندگی خود ممکن است ماهانه به 350$ تا 750$ (دلار) نیاز داشته باشند. تفاوت هزینه های زندگی و تحصیل در آفریقای جنوبی از این رو اتفاق می افتد که شهر به شهر کیفیت زندگی در این کشور متفاوت است و همین مسئله به شدت بر میزان هزینه ها نیز تاثیر می گذارد. دانشجویان در آفریقای جنوبی در صورتی که تسلط کافی به زبان انگلیسی داشته باشند می توانند به صورت نیمه وقت به کار مشغول شوند و از این طریق هزینه های زندگی خود را تامین کنند.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در آفریقای جنوبی

شرایط کار متخصصین قلب و عروق در آفریقای جنوبی

برنامه مهاجرتی کار در آفریقای جنوبی یکی از برنامه های فعال است که به نیروی کار متخصص اجازه می دهد تا در این کشور به جستجوی کار بپردازد و فرصت های شغلی موجود را در اختیار بگیرد. با این حال متخصصین قلب و عروق در این کشور باید مدرک خود را معادل سازی کنند و امکان کار تا پیش از آن را نخواهند داشت. در چنین شرایطی می توان گفت که یک چالش بزرگ پیش روی پزشکان قرار خواهد گرفت اما زمانی که فردی مدرک خود را در این کشور دریافت کرده باشد، قادر خواهد بود تا به صورت مستقیم وارد بازار کار شده و از امکانات موجود در این مسیر بهره ببرد.

یک متخصص قلب و عروق در این کشور به طور متوسط در ماه 125000ZAR (راند آفریقای جنوبی) حقوق دریافت می کنید که 410% بیشتر از متوسط درآمد در این کشور است. در چنین شرایطی می توان گفت که رفاه اقتصادی کامل در اختیار آن ها خواهد بود. با همه این تفاسیر، آفریقای جنوبی نمی تواند یکی از کشورهای مطرح جهان برای تحصیل باشد. توصیه می شود به منظور رسیدن به بهترین کشورهای جهان، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *