ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در اروگوئه

رشته قلب و عروق در اروگوئه

رشته قلب و عروق در اروگوئه برای دانشجویان کشورهایی مثل ونزوئلا و مکزیک جذابیت هایی داراست چرا که اقتصاد باثبات تر و دانشگاه های بهتری دارد. همچنین در مقایسه با کشور مکزیک، اروگوئه کشوری به مراتب امن تر است و نرخ جرم و جنایت در آن از مکزیک پایین تر می باشد. با این تفاسیر برای دانشجویان برخی کشورها، اروگوئه به یک گزینه محبوب برای تحصیل در خارج از کشور تبدیل شده است. اگر ایده مطالعه در محیط اسپانیایی زبان، دریافت توجه شخصی و آموزش با کیفیت بالا را دوست دارید، Universidad ORT اروگوئه برنامه های متنوعی برای ارائه دارد. البته تحصیل در اروگوئه معایبی هم دارد که از آن جمله می توان به نداشتن اجازه کار دانشجویی اشاره نمود.

پس از تحصیل، دانشجویان می توانند با مجوز کار کار کنند، اما در طول تحصیل، دانشجویان باید بدون نگرانی در مورد درآمد از هر شغلی، روی تحصیلات خود تمرکز کنند. با این وجود اروگوئه خود را به عنوان یکی از کشورهای با رتبه برتر از نظر قابلیت اطمینان، ثمره یک سنت طولانی از موسسات و سیاست های محکم، قرار داده است. همچنین در سال 2022 در آمریکای لاتین در دموکراسی، رفاه، برابری، شفافیت، مبارزه با فساد و کیفیت زندگی رتبه اول را دارد. منتهی توجه شود که به طور کلی در اروگوئه انگلیسی به طور گسترده صحبت نمی شود و اروگوئه بین برزیل و آرژانتین در جنوب شرقی آمریکای جنوبی قرار گرفته است.

مرکز پایتخت مونته ویدئو احتمالا بهترین مکان برای یافتن انگلیسی زبانان، به خصوص در هتل ها و رستوران های بزرگتر است با این وجود تسلط به زبان اسپانیایی پیشنهاد می شود. در این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به سوالات ذیل پاسخ می دهند:

  • درآمد رشته قلب و عروق در اروگوئه چقدر است؟
  • بهترین دانشگاه های اروگوئه کدام اند؟

درآمد رشته قلب و عروق در اروگوئه

کار در اروگوئه برای پزشکانی که به زبان اسپانیایی تسلط نداشته باشند به سختی یافت می شود. پس بهتر است برای بالا رفتن شانس کاریابی، دانشجویان تلاش کنند و حتی اگر زبان تدریس دوره تحصیلی آن ها نیز به زبان انگلیسی است، به زبان اسپانیایی نیز تسلط پیدا کنند. متخصصین قلب و عروق، خصوصا جراح ها، در اروگوئه درآمد خیلی بالایی دارند. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است، حدود درآمد این افراد بیان شده است:

درآمد رشته قلب و عروق در اروگوئه

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در اروگوئه

تحصیل برای دانش آموزان اروگوئه ای 6 تا 11 ساله رایگان و در تمام سطوح ابتدایی، متوسطه، مدرسه فنی و دانشگاه اجباری است. مونته ویدئو مرکز ملی آموزش عالی است کشور اروگوئه است و دانشگاه های خوبی دارد که برخلاف دانشگاه های دولتی آرژانتین، رایگان نیستند و دانشجویان باید شهریه پرداخت نمایند. شهریه رشته پزشکی و تخصص قلب و عروق در دانشگاه های اروگوئه سالانه حدود 10000$ تا 12000$ (دلار آمریکا) می باشد. به این هزینه باید هزینه زندگی در اروگوئه را نیز افزود که برای 1 نفر با توجه به سبک زندگی وی ماهانه 600$ تا 900$ (دلار آمریکا) می باشد. در سال 2022 دانشگاه جمهوری از نظر پزشکی و سلامت (بهداشت عمومی) در اروگوئه بهترین رتبه را دارد.

در مجموع بهترین دانشگاه های اروگوئه برای پزشکی و گرایش های آن در سال 2022 عبارت هستند از:

  • Universidad de la República
  • Universidad ORT Uruguay
  • Universidad Católica del Uruguay
  • Universidad de Montevideo
  • Universidad de la Empresa

اخذ اقامت اروگوئه

برای درخواست اقامت، می توانید به عنوان یک دانشجو وارد اروگوئه شوید و درخواست خود را شخصاً در اداره ملی مهاجرت اروگوئه، Dirección Nacional de Migración ارسال کنید. علاوه بر درخواست لازم است مدارکی نیز همراه داشته باشید که عبارت هستند از: یک شناسنامه، سند ازدواج، گواهی پلیس برای هر کشوری که در 5 سال گذشته در آن زندگی کرده اید. همچنین لازم به ذکر است که هیچ محدودیتی برای خرید ملک در اروگوئه توسط خارجی ها وجود ندارد. اکثر معاملات، از جمله قراردادها و جستجوهای عنوان مربوط به 30 سال قبل، توسط یک دفتر اسناد رسمی انجام می شود که اغلب نماینده خریدار و فروشنده است.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در اروگوئه

درباره ویزای تحصیلی دانشجویان اروگوئه

برای اخذ ویزای تحصیلی و آغاز به تحصیل در اروگوئه، معیارهای زیر باید رعایت شود: نامه پذیرش باید ارائه شود که نشان دهد به متقاضی محل تحصیل تمام وقت در یک موسسه آموزشی معتبر پیشنهاد شده است، نامزدها باید بتوانند شواهدی مبنی بر بودجه کافی برای حمایت از خود در کشور نشان دهند، مدرک زبان و غیره. لازم به ذکر است ارائه مدرک زبان انگلیسی یا اسپانیایی معتبر با توجه به زبان تدریس دوره نیز برای سفارت اروگوئه ضروری است.

اروگوئه با جمعیتی بیش از 3.4 میلیون نفر و حدود 60% آنها را طبقه متوسط ​​تشکیل می دهد، اروگوئه یکی از باثبات ترین کشورهای منطقه از نظر اقتصادی است. در واقع، در سال 2022 اروگوئه کمترین نرخ فقر را در آمریکای جنوبی دارد و از نظر شاخص‌های رفاهی مانند شاخص توسعه انسانی در رتبه بالایی قرار دارد. اسپانیایی در سرتاسر اروگوئه صحبت می‌شود، اگرچه در ریورا و دیگر شهرهای مرزی نزدیک برزیل، ترکیبی از پرتغالی و اسپانیایی، اغلب به زبان عامیانه به نام portuñol، از کلمات português و español شنیده می‌شود. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به رشته قلب و عروق در اروگوئه توضیحاتی ارائه گردید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *