ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در اسلواکی

رشته قلب و عروق در اسلواکی

تحصیل در رشته قلب و عروق در اسلواکی را به افرادی می توان توصیه کرد که شرایط رزومه تحصیلی آن ها نشان از کیفیت سطح متوسط دارد. رشته قلب و عروق یکی از رشته های تحصیلی است که نیاز به تحقیق و دقت بسیار بالا دارد و به همین دلیل دانشجویان نخبه در این مسیر گام برمی دارند. در چنین شرایطی می توان گفت که رقابت برای دریافت پذیرش در این رشته وجود ندارد بلکه رقابت اصلی برای به دست آوردن صندلی بهترین دانشگاه های جهان است. آمریکا بهترین کشور جهان برای تحصیل در این رشته است و اسلواکی در جمع برترین های اروپا نیز جایگاه مشخصی ندارد.

دانشگاه های اسلواکی از ان جهت در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته اند که هزینه های مربوط به تحصیل و زندگی در این کشور بسیار مقرون به صرفه است و دانشجویانی که دسترسی به منابع مالی ندارند، به راحتی می توانند در این کشور هزینه های مربوط به تحصیل را پرداخت کنند. در رشته قلب و عروق شرایط کمی متفاوت است و دانشجویان نیاز دارند تا دوره تحصیلی طولانی تری را طی کنند. در چنین شرایطی می توان گفت که رسیدن به دوره تخصصی قلب و عروق می تواند نیاز به انگیزه بالا داشته باشد. با وجود همه مباحثی که به آن ها اشاره شد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله در تلاش خواهند بود تا شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در اسلواکی را مورد بررسی قرار دهند.

  • بهترین دانشگاه اسلواکی در رشته قلب و عروق کدام است؟
  • آیا اسلواکی مقصد ارزان قیمتی برای مهاجرت تحصیلی است؟
  • فرایند کار در اسلواکی به عنوان نیروی کار خارجی چیست؟
  • آیا یک متخصص قلب و عروق در اسلواکی به درآمد بالا دسترسی دارد؟

بهترین دانشگاه های اسلواکی برای تحصیل رشته قلب و عروق

باید در نظر داشت که کشورهای مطرح اروپایی در رشته قلب و عروق جایگاه های برتر آموزشی را به دست آورده اند و اسلواکی یکی از کشورهای رده متوسط در این بین به حساب می آید. محدودیت های تحصیلی زیادی در این رشته وجود دارد و تنها 2 دانشگاه از این کشور توانسته اند جایگاه مناسب بین المللی را برای خود به دست آورند. هزینه های تحصیل در این کشور اندک است و همین مسئله را می توان به عنوان یکی از تنها عواملی دانست که دانشجویان جذب تحصیل در این کشور می شوند.

شرایط تحصیل در دانشگاه های اسلواکی در این رشته به گونه ای است که دانشجویان ابتدا باید مدرک خود در رشته پزشکی را به دست آورند و سپس در دوره 3 ساله تخصصی رشته قلب و عروق شرکت کنند. تحصیل پزشکی در اسلواکی یک دوره 6 ساله است و در نتیجه دانشجویان باید در حدود یک دهه در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند تا موفق به رسیدن به خواسته های خود در این زمینه شوند. در میان جایگاه علمی دانشگاه های اسلواکی در این رشته تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد که تصویر زیر به خوبی این تفاوت ها را نشان می دهد.

تفاوت جایگاه علمی دانشگاه های اسلواکی

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در اسلواکی

برای اینکه فردی بتواند هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در اسلواکی را پرداخت کند، نیازی به بودجه بسیار زیاد نخواهد داشت و می تواند با هزینه ای نسبتا کم شهریه خود را پرداخت کند. به طور متوسط می توان گفت که شهریه تحصیل در رشته قلب و عروق در اسلواکی در حدود 5200€ (یورو) در سال است ولی باید در نظر داشت که شانس دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور بسیار اندک است.

دانشجویان در این کشور برای تامین هزینه های زندگی خود نیز فشار اقتصادی زیادی را تجربه نمی کنند و به طور متوسط 300€ تا 400€ (یورو) در ماه نیاز خواهند داشت تا هزنیه های زندگی خود را تامین کنند. به طور کلی می توان گفت که هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور بسیار مناسب است.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در اسلواکی

متوسط درآمد رشته قلب و عروق در اسلواکی

شرایط زندگی در کشور اسلواکی برای بسیاری از افراد چندان مناسب نیست اما باید در نظر داشت که کیفیت زندگی در این کشور همچنان مناسب است. افرادی که دوره تخصصی خود در این کشور را به پایان برسانند، این فرصت را خواهند داشت که به صورت تمام وقت به کار بپردازند. افرادی که در کشور اسلواکی به عنوان پزشک کار کنند، این قدرت را خواهند داشت که پس از 3 سال اقامت دائم این کشور را به دست آورند.

یک متخصص قلب و عروق در کشور اسلواکی به طور متوسط 7830€ (یورو) در ماه به دست می آورد و این مبلغ اگرچه در بسیاری از کشورهای اروپایی اندک است اما در کل برای زندگی در این کشور بسیار مناسب به نظر می رسد. به طور کلی باید گفت که اسلواکی تنها می تواند به عنوان مقصد مناسبی برای زندگی آرام و به دور از تنش باشد اما برای تحصیل و کار نمی تواند از گزینه های تراز اول اروپایی باشد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *