ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در اسلوونی

رشته قلب و عروق در اسلوونی

شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در اسلوونی برای افرادی مناسب تر است که رزومه قوی در اختیار ندارند و می خواهند تحصیل در اروپا را تجربه کنند. فرایند دریافت پذیرش از دانشگاه های اسلوونی به نسبت برخی کشورهای دیگر ساده تر است و به همین دلیل می توان انتظار داشت که متقاضیان زیادی با سطح رزومه متوسط برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور در تلاش باشند. کیفیت زندگی در اسلوونی اگرچه در سطح خوب قرار دارد اما در مقایسه با کشورهای تراز اول اروپایی، این کشور را می توان در دسته کشورهای درجه سوم قرار داد.

افرادی که دوره تحصیل خود در اسلوونی را به پایان رسانده باشند، با توجه به اعتبار برخی از دانشگاه های این کشور در میان کشورهای اروپایی، این فرصت را خواهند داشت که بتوانند به عنوان نیروی کار با معادلسازی مدرک خود، به کار در حوزه تخصصی خود مشغول شوند اما باید در نظر داشت که چنین پروسه ای می تواند زمان بر و البته پرهزینه باشد. افرادی که قصد زندگی در اسلوونی را ندارند، بهتر است کشوری به غیر از آن را برای تحصیل خود انتخاب کنند تا روند دریافت پذیرش ساده تری پیش روی آن ها باشد. در حال حاضر، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا به بررسی شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در اسلوونی بپردازند و ابهاماتی در رابطه با آن را برطرف سازند.

  • آیا اسلوونی مقصد مناسبی برای تحصیل است؟
  • شرایط مالی یک فرد برا تحصیل این رشته در اسلوونی باید چگونه باشد؟
  • آیا می توان به عنوان پزشک خارجی در اسلوونی مشغول به کار شد؟
  • متوسط درآمد یک متخصص قلب و عروق در این کشور چقدر است؟

بررسی شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در اسلوونی

افرادی که رشته قلب و عروق را در اسلوونی پشت سر می گذارند، باید توانایی کافی برای واجد شرایط شدن در این رشته را داشته باشند. به همین دلیل است که گفته می شود دانشجویان رشته قلب و عروق باید یک پروسه طولانی مدت را پشت سر بگذارند. پروسه تحصیل رشته قلب و عروق در کشور اسلوونی را در زیر می توان مشاهده کرد.

پروسه تحصیل رشته قلب و عروق در کشور اسلوونی

برای تحصیل در رشته قلب و عروق در اسلوونی، دانشجویان گزینه های محدودی را پیش روی خود خواهند داشت و این یکی از جدی ترین معایبی است که تحصیل در این کشور می تواند به همراه داشته باشد. دانشگاه لوبلیانا بهترین دانشگاه کشور اسلوونی برای تحصیل در رشته قلب و عروق است که توانسته رتبه 486 جهان را به خود اختصاص دهد. دانشگاه ماریبور نیز به عنوان دومین دانشگاه برتر این کشور در رشته قلب و عروق شناخته می شود و در رتبه 871 جهان در این رشته قرار گرفته است. در شرایط کنونی نمی توان به دانشجویان با رزومه با کیفیت بالا توصیه کرد که این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کنند چراکه کیفیت آموزش در آن مناسب نیست.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در اسلوونی

اسلوونی یکی از کشورهای ارزان قیمت اروپا برای زندگی است و هزینه های زندگی در این کشور در حداقل های ممکن قرار دارد. به طور متوسط می توان گفت که اکثر دانشجویان خارجی در این کشور برای تامین هزینه های زندگی خود به 300€ (یورو) در ماه نیاز خواهند داشت و در صورتی که نتوانند به خوبی هزینه های زندگی خود را کنترل کنند، در اختیار داشتن بودجه ای معادل 600€ (یورو) برای زندگی آن ها در این کشور کفایت می کند.

شهریه تحصیل در اکثر رشته های تحصیلی در اسلوونی نیز مناسب است اما در رشته های پزشکی اسلوونی، شرایط کمی متفاوت است و دانشجویان باید شهریه نسبتا زیادی را پرداخت کنند. متوسط هزینه های تحصیل در رشته قلب و عروق در اسلوونی در حدود 8500€ تا 11000€ (یورو) در سال است و دانشجویان شانس زیادی برای دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور نخواهند داشت. با این حال به دانشجویان خارجی این اجازه داده می شود که به صورت نیمه وقت در این کشور به کار مشغول شوند و هزینه های زندگی خود را تامین کنند.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در اسلوونی

متوسط درآمد یک متخصص قلب و عروق در کشور اسلوونی

با دریافت مدرک تحصیلی در کشور اسلوونی در رشته قلب و عروق، دانشجویان می توانند به نیروی کار تبدیل شوند و از این طریق فرایند جدیدی را برای اقامت خود در این کشور آغاز کنند. متخصصین قلب و عروق در کشور اسلوونی از فرصت های کاری بسیار خوبی بهره مند می شوند. یک متخصص قلب و عروق در کشور اسلوونی 6930€ (یورو) در ماه درآمد به دست می آورد که در مقایسه به سایر شهروندان این کشور مبلغی بالا و در مقایسه با متخصصین قلب و عروق در کشورهای پیشرفته اروپایی اندک به نظر می رسد.

در حال حاضر تحصیل در اسلوونی در رشته ای مانند قلب و عروق تنها برای افرادی مناسب است که نتوانسته اند در طول دوره تحصیل خود در رشته پزشکی نمرات خوبی را به دست آورند و سطح رزومه آن ها متوسط ارزیابی می شود. در صورت تمایل به کسب اطلاعات تکمیلی در این رابطه، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *