ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در امارات

رشته قلب و عروق در امارات

شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در امارات به گونه ای است که برخی از افراد با شرایط خاص تحصیلی می توانند از آن امتیازاتی را نیز به دست آورند. دانشگاه های امارات متحده عربی در بسیاری از رشته های تحصیلی نتوانسته اند جایگاه مناسبی را در سطح بین المللی به دست آورند اما رشته قلب و عروق یکی از معدود رشته های تحصیلی در این کشور است که جایگاهی نسبتا مناسب با توجه به کیفیت تحصیل در این کشور دارد. دانشگاه های امارات به دلیل این که شهروندان این کشور از نظر مالی در شرایط مناسبی قرار دارند، کمتر مورد توجه واقع شده اند و اکثر شهروندان اماراتی در کشورهای تراز اول جهان به ادامه تحصیل می پردازند.

رشته قلب و عروق یکی از رشته های تخصصی در دنیای پزشکی است و تنها افرادی می توانند به آن ورود کنند که دوره پزشکی را با موفقیت پشت سرگذاشته و مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده باشند. در چنین شرایطی است که دانشجویان می توانند یک مدرک تخصصی بسیار معتبر و البته پر متقاضی را به دست آورند. رشته تخصصی قلب و عروق در امارات از جمله رشته هایی است که در دانشگاه های پزشکی این کشور ارائه می شود و کیفیت بهتری نسبت به سایر رشته های تحصیلی دارد و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله، شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در امارات را بررسی می کنند.

  • بهترین دانشگاه های امارات برای تحصیل رشته قلب و عروق کدامند؟
  • آیا امارات مقصدی گرانقیمت برای تحصیل رشته قلب و عروق است؟
  • آیا به پزشکان ایرانی اجازه کار در امارات داده می شود؟
  • درآمد یک متخصص قلب و عروق در این کشور چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در امارات

امارات متحده عربی امروزه به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای خاورمیانه شناخته می شود و بسیاری از شهروندان خارجی به منظور کار در امارات، به مهاجرت تن می دهند. با این حال شرایط تحصیل در دانشگاه های این کشور متفاوت است و کمتر کسی را می توان دید که با رزومه ای قدرتمند به دنبال تحصیل در دانشگاه های این کشور باشد. فرایند دریافت پذیرش از دانشگاه های امارات نیز به همین دلیل تا حدود زیادی ساده است و دانشجویان با رزومه های نه چندان قدرتمند نیز می توانند این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کنند.

زبان رسمی در امارات عربی است اما اکثر رشته های تحصیلی در این کشور به زبان انگلیسی ارائه می شود و این خود یکی از مهم ترین امتیازاتی است که انتخاب امارات به عنوان مقصد تحصیلی می تواند به همراه داشته باشد. رشته تخصصی قلب و عروق در امارات در 2 دانشگاه این کشور از شرایط بهتری برخوردار است و به همین دلیل، بسیاری از افراد در تلاش هستند تا از یکی از همین دو دانشگاه پذیرش خود را دریافت کنند.

دانشگاه های برتر رشته قلب و عروق در امارات

اگرچه رتبه های ذکر شده برای دانشگاه های این کشور مناسب به نظر نمی رسد اما می توان گفت که برای تحصیل پزشکی در امارات، این رشته تحصیلی دارای یکی از بهترین رتبه های آموزشی است.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در امارات

باید به این نکته توجه داشت که هزینه تحصیل و زندگی در امارات با متوسط هزینه های زندگی در خاورمیانه کاملا متفاوت است و افرادی که تحصیل در این کشور را انتخاب می کنند، باید آمادگی کامل برای پرداخت شهریه های سنگین را داشته باشند. رشته قلب و عروق در امارات به عنوان یک رشته تخصص پزشکی سالیانه در حدود 21000$ تا 32000 (دلار) برای دانشجویان خارجی هزینه دربر خواهد داشت و این در حالی است که با در اختیار داشتن چنین بودجه ای به راحتی می توان در دانشگاه های آمریکایی نیز به ادامه تحصیل پرداخت.

هزینه زندگی در امارات نیز به شدت زیاد است و این کشور توریستی در دسته گران قیمت ترین کشورهای جهان برای زندگی قرار دارد. دانشجویان برای گذراندن زندگی خود در شهرهای مختلف این کشور به حدود 1200$ (دلار) در ماه نیاز خواهند داشت که نشان از بالا بودن رقم زندگی در این کشور دارد. دانشجویان در امارات امکان کار به صورت نیمه وقت را نیز نخواهند داشت و این می تواند در روند تامین نیازهای مالی تحصیل در این کشور موثر باشد.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در امارات

متوسط درآمد یک متخصص قلب و عروق در امارات

از آنجا که هزینه های زندگی در امارات به شدت زیاد است، طبیعی است که نیروی کار ماهر در این کشور نیز به درآمد بالاتری دسترسی داشته باشد. یک متخصص قلب و عروق در امارات از سطح درآمد بالایی بهره می برد و متوسط درآمد او در حدود 77500AED (درهم) است. در چنین شرایطی می توان گفت که یک متخصص قلب و عروق در امارات بالاتر از استانداردهای موجود در این کشور زندگی می کند و این یک امتیاز بسیار عالی برای آن ها است.

با این حال باید در نظر داشت که در حال حاضر شرایط کار ایرانی ها در امارات بسیار سختگیرانه از طرف دولت اوظبی پیگیری می شود و همین مسئله می تواند در روند تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری این کشور اختلال ایجاد کند. به طور کلی امارات کشوری مناسب برای کار است و تحصیل در این کشور فاصله زیادی با استانداردهای جهانی دارد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *