ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در اوکراین

رشته قلب و عروق در اوکراین

برای تحصیل در رشته قلب و عروق در اوکراین کیف بهترین شهر است. کیف، پایتخت و پرجمعیت ترین شهر این کشور محسوب می شود. این شهر در شمال مرکزی اوکراین و در امتداد رودخانه دنیپر قرار دارد. جمعیت موجود در این کیف، آن را به هفتمین شهر پرجمعیت اروپا تبدیل کرده است. این شهر، مرکز صنعتی، علمی، آموزشی و فرهنگی اروپای شرقی است. کیف دارای صنایع پیشرفته، موسسات آموزش عالی و بناهای تاریخی بسیار است. همچنین، این شهر دارای سیستم گسترده ای از حمل و نقل عمومی و زیرساخت، از جمله متروی کیف، است.

کیف، به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپای شرقی، در طول تاریخ خود چندین مرحله برجستگی و گمنامی را پشت سر گذاشته است. احتمالا این شهر در قرن پنجم به عنوان یک مرکز تجاری وجود داشته است. در طول تبدیل اوکراین به اقتصاد بازار و دموکراسی انتخاباتی، کیف همچنان بزرگ ترین و ثروتمندترین شهر این کشور بوده است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته قلب و عروق در اوکراین تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • بهترین دانشگاه ها برای رشته قلب و عروق در اوکراین کدامند؟
  • دلایل و مزایای تحصیل در رشته قلب و عروق در اوکراین کدامند؟
  • هزینه زندگی دانشجویان رشته قلب و عروق در اوکراین چه رقمی است؟

بهترین دانشگاه ها برای رشته قلب و عروق در اوکراین

در جدول زیر شش دانشگاه برتر اوکراین برای تحصیل در رشته قلب و عروق را معرفی می کنیم. این دانشگاه ها بر اساس عملکرد پژوهشی خود در زمینه قلب و عروق رتبه بندی شده اند.

دانشگاهشهررتبه در اوکراینرتبه در اروپارتبه در جهان
O.O. Bogomolets National Medical UniversityKiev13701136
Ivano-Frankivsk National Medical UniversityIvano Frankivsk23711137
Kharkiv Medical Academy of Postgraduate EducationKharkiv33751146
Ukrainian Medical Stomatological AcademyPoltava43781156
Kharkiv National Medical UniversityKharkiv53801160
V.N. Karazin Kharkiv National UniversityKharkiv63821163

بهترین دانشگاه ها برای رشته قلب و عروق در اوکراین

چرا تحصیل در رشته قلب و عروق در اوکراین؟

چیزی که آموزش در اوکراین را به طور انحصاری در نقشه جهانی قرار داده است، رویکرد چند بعدی بدون سازش آن در ارائه یادگیری به دانشجویان از طریق یک محیط آکادمیک باقدرت و مطلوب است. این کشور تا به امروز شاهد ایجاد دوره های معتبر جهانی بوده است. از جمله موارد استثنایی، برنامه های پزشکی اوکراین است که توسط سازمان بهداشت جهانی، یونسکو، PLAB (انگلستان)، USMLE (ایالات متحده آمریکا)، سراسر اتحادیه اروپا و سازمان های بین المللی مختلف به رسمیت شناخته شده اند.

پس از پذیرش برای تحصیل در اوکراین، دانشجویان نیازی به شرکت در آزمون هایی مانند تافل یا آیلتس ندارد. علاوه بر این، دانشجویان دانشگاه های اوکراین هزینه تحصیل خود را پس از ورود به این کشور و نه قبل از آن پرداخت می کنند. این امر باعث افزایش محبوبیت دانشگاه های اوکراین برای دانشجویان بین المللی شده است. در موسسات آموزشی اوکراین چیزهای زیادی برای تحسین وجود دارد، اما سیستم های حمل و نقل نیز در اوکراین برجسته هستند. در شهرهای بزرگ این کشور، دانشجویان با استفاده از حمل و نقل عمومی می توانند به آسانی جابجا شوند در صورتی که هزینه های مقرون به صرفه ای را پرداخت می کنند. همچنین، اوکراین کشوری امن برای تحصیل و زندگی به شمار می آید.

وضعیت امنیت در اوکراین

در اوکراین برنامه تبادل دانشجوی دو جانبه با دانشگاه های آلمان، جمهوری چک، فنلاند، سوئد و غیره وجود دارد. همچنین، جهت ایجاد یک فضای آکادمیک پربار، دانشجویان می توانند در سمینارها، کارهای پروژه ای و برنامه های دیگر در نقاط مختلف اروپا شرکت نمایند.

هزینه زندگی دانشجویان رشته قلب و عروق در اوکراین

بر اساس گزارش وب سایت masterportal، هزینه های ماهانه زندگی در اوکراین 150$ تا 200$ (دلار) برآورد می شود. برای این که دانشجو در زمانی که در اوکراین هست راحت زندگی کند، باید سالانه حدود 1200$ تا 1500$ (دلار آمریکا) برای هزینه های زندگی، علاوه بر هزینه شهریه، داشته باشد. هزینه زندگی در اوکراین بسیار ارزان تر از سایر کشورهای اروپایی است. همچنین، اجاره بهای خوابگاه مشترک در این کشور حدود 300$-600$ (دلار آمریکا) در سال است. اجاره یک آپارتمان خصوصی نیز 700$-900$ (دلار آمریکا) در سال هزینه دارد. در طول زندگی در اوکراین، دانشجویان این فرصت را خواهند داشت که در برخی از مشهورترین و تاریخی ترین شهرها و مناظر اوکراین از جمله یالتا، اودسا و غیره دیدن کنند.

دانشجویان در این کشور می توانند خود را در فعالیت های اجتماعی غرق کنند و بازدید از تئاتر و سفر به پارک ها را سازماندهی کنند. اوکراین یک کشور کشاورزی بزرگ با سنت های مختلف آشپری است. غذاهای مختلف را می توان در مغازه ها، سوپرمارکت ها و بازارهای مختلف خریداری کرد. کافه تریاها، رستوران ها و فست فودی ها غذاهای مختلفی را ارائه می دهند. غذاهای هندی و پاکستانی نیز در این کشور در دسترس هستند.

دانشجویان می توانند ماهیانه 70$ تا 100$ (دلار آمریکا) صرف غذا کنند. کیف – یکی از بهترین شهرهای اوکراین برای تحصیل – پایتخت اوکراین مدرن در امتداد رود دنیپر دارای کلیساهای باستانی، مناظر زیبا و انواع امکانات فرهنگی است و شهر اودسا بزرگ ترین مرکز تجاری اوکراین است که دارای انواع استراحتگاه ها در دریای سیاه می باشد. در صورتی که علاقه مند مند به تحصیل در اوکراین هستید، پیشنهاد ما این است که جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز هزینه تحصیل در اوکراین از کارشناسان باتجربه و مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “رشته قلب و عروق در اوکراین

  1. M.k گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید من که رشته ریاضی فیزیک هستم و امسال سال اخرم هست میتونم در اروپا پزشکی تحصیل کنم؟؟ مثل رشته قلب و عروق و این که آیامدرک رشته قلب و عروق در اوکراین در کشور های دنیا معتبر هست ؟در کشوری مثل امارات آلمان کانادامعتبر هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما توی هر کشوری نمی تونید تحصیل کنید.
      دقت داشته باشید که رشته قلب و عروق یک رشته تخصصی هست. یعنی شما ابتدا باید پزشکی بخونید بعد مجدد برای تحصیل تخصص قلب و عروق اقدام کنید.
      بهتر هست با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *