ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در ایرلند

رشته قلب و عروق در ایرلند

دوبلین بهترین شهر برای تحصیل در رشته قلب و عروق در ایرلند است. این شهر، پایتخت و بزرگ ترین شهر ایرلند محسوب می شود. خبر خوب برای علاقه مندان به تحصیل در ایرلند این که همه اتباع منطقه اقتصادی اروپا حق دارند در حین تحصیل در ایرلند به صورت تمام وقت یا پاره وقت مشغول به کار شوند. دانشجویانی که اتباع خارج از این منطقه هستند نیز با مجوز اقامت Stamp 2 مجاز به اشتغال به کار معمول هستند. دانشجویان دارای مجوز Stamp 2A مجاز به کار کردن نیستند. دانشجویان بین المللی می توانند در طول دوره های معمول تحصیلی 20 ساعت در هفته و در تعطیلات ترم در ایرلند به مدت 4 ماه 40 ساعت در هفته کار کنند تا به تامین هزینه های زندگی خود کمک نمایند.

خبر خوب دیگر این که دانشجویان غیر اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا که از موسسات آموزش عالی ایرلند فارغ الحصیل شده اند می توانند تا 24 ماه در ایرلند بمانند تا به دنبال کار باشند. ایرلند کشور خوبی برای دانشجویان بین المللی است. این کشور مکانی امن برای زندگی، تحصیل و کار است و به طور مداوم در بین 20 کشور برتر جهان از نظر کیفیت زندگی، صلح و توسعه انسانی قرار دارد. در این کشور بیش از 35000 دانشجوی بین المللی از 161 کشور در حال تحصیل هستند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته قلب و عروق در ایرلند تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در رشته قلب و عروق کدامند؟
  • هزینه زندگی دانشجویان رشته قلب و عروق در ایرلند چه رقمی است؟
  • هزینه تحصیل در رشته قلب و عروق در ایرلند چه رقمی است؟

بهترین دانشگاه ها برای رشته قلب و عروق در ایرلند

در جدول زیر بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در رشته قلب و عروق در ایرلند را معرفی می کنیم. دانشگاه ها بر اساس عملکرد پژوهشی خود در حوزه قلب و عروق رتبه بندی شده اند.

دانشگاهشهررتبه در ایرلندرتبه در اروپارتبه در جهان
کالج دانشگاهی دوبلیندوبلین1161429
کالج ترینیتی دوبلین، دانشگاه دوبلیندوبلین2171469
کالج پادشاهی جراحان در ایرلنددوبلین3193520
کالج دانشگاهی کورککورک4203545
دانشگاه ملی ایرلند، گالویگالوی5231654
دانشگاه لیمریکلیمریک6312936

بهترین دانشگاه ها برای رشته قلب و عروق در ایرلند

هزینه زندگی دانشجویان رشته قلب و عروق در ایرلند

حتی در دوبلین، هزینه زندگی قابل مدیریت است. یکی از دلایلی که بسیاری از دانشجویان در جستجوی ماجراجویی ایرلند را انتخاب می‌کنند این است که هزینه ها بسیار قابل کنترل است. دانشجویان باید با دقت بودجه بندی کنند، اما به ندرت پیش می آید که افراد برای تامین هزینه های زندگی خود تلاش کنند. برخی از هزینه های زندگی در دوبلین عبارتند از:

عنوانبر حسب یوروبر حسب دلار آمریکا
اجاره ماهانه (خوابگاه های دانشجویی)600€-900€710$-1060$
خدمات رفاهی (متوسط ماهانه)160€190$
کارت حمل و نقل عمومی ماهانه130€155$
وعده غذایی (رستوران ارزان)15€18$
قهوه3.30€3.90$
شیر (1 لیتر)0.95€1.15$
سبزیجات (1 کیلوگرم)1-2€1.20$-2.40$
تخم مرغ (دوجین)3€3.55$
آب (بطری 1.5 لیتری)1.55€1.85$
گوشت گاو (1 کیلوگرم)10.40€12.35$
نان (یک قرص)1.45€1.75$

میانگین هزینه زندگی در دوبلین بدون احتساب اجاره بها حدود 900€ (یورو) معادل 1060$ (دلار) در ماه است. در ایرلند هزینه زندگی معمولا شامل اجاره نمی شود.

اگر کسی می خواهد در اروپای غربی یا شمالی تحصیل کند، ایرلند یکی از مقاصد مقرون به صرفه است. اما یافتن مسکن می تواند سخت باشد. دانشجو قبل از درخواست ویزای خود باید جایی برای زندگی پیدا کند. پس از آن، باید رسیدی از صاحبخانه جدید خود دریافت کند که نشان دهد سپرده تضمینی و اجاره ماه اول را پرداخت کرده است. بسته به ملیت خود، ممکن است لازم باشد دانشجو این مورد را همراه با درخواست ویزای خود ارسال کند.

هزینه تحصیل در رشته قلب و عروق در ایرلند

دانشجویانی که شهروند اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا، سوئیس یا بریتانیا هستند، هزینه هایی را با همان نرخ شهروندان ایرلندی پرداخت خواهند کرد. این هزینه ها توسط دولت ایرلند تقریبا 3000€ (یورو) معادل 3530$ (دلار) تعیین شده است. اگر برنامه انتخابی، اولین برنامه تحصیلی دانشجو باشد و تا زمانی که یک سال یا یک ترم را تکرار نکرده است، هزینه های وی توسط HEA (مرجع آموزش عالی) پرداخت می شود. هزینه تحصیل در ایرلند توسط دپارتمان آموزش و مهارت ها تنظیم می شود.

دانشجویانی که شهروند ایرلند و بلوک مرتبط با EU/CTA نیستند، باید هزینه های خود را بپردازند. HEA به آن ها کمک نمی کند. هزینه های دانشجویان بین المللی شهروند خارج از اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا، سوئیس و بریتانیا توسط دولت ایرلند تعیین و تنظیم نمی شود. هزینه ها بسیار متفاوت است؛ بسته به دوره، سطح تحصیل و طول برنامه، هزینه ها از 9900€ (یورو) معادل 11670$ (دلار) تا 34000€ (یورو) معادل 41000$ (دلار) می باشد.

هزینه های مقطع کارشناسی به صورت سالانه یا به صورت اقساط هر ترم قابل پرداخت است. هزینه های تحصیلات تکمیلی معمولا به عنوان هزینه یکبار دریافت می شود زیرا برنامه های تحصیلات تکمیلی معمولا یک ساله هستند. این بدان معناست که برای دانشجویان مقطع کارشناسی، ایرلند معمولا مقرون به صرفه تر از انگلستان است. با این حال، ایرلند می تواند به گرانی انگلستان و حتی برخی از مدارس ایالات متحده در زمینه تحصیلات تکمیلی باشد. در صورتی که علاقه مند مند به تحصیل در ایرلند هستید، پیشنهاد ما این است که جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز کار ضمن تحصیل در ایرلند از کارشناسان باتجربه و مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *