ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در برزیل

رشته قلب و عروق در برزیل

تحصیل در رشته قلب و عروق در برزیل بهترین انتخاب برای علاقه مندان به تحصیل در این رشته در آمریکای لاتین محسوب می شود زیرا از میان 60 دانشگاه برتر آمریکای لاتین برای تحصیل در این رشته 33 مورد برزیلی هستند و 7 دانشگاه اول موجود در فهرست بهترین دانشگاه ها برای رشته قلب و عروق در آمریکای لاتین بدون فاصله دانشگاه های برزیلی هستند. دانشگاه سائو پائولو بهترین دانشگاه برزیل و آمریکای لاتین برای تحصیل در رشته قلب و عروق است. این دانشگاه همچنین دارای رتبه 22 در بین بهترین دانشگاه های جهان برای این رشته می باشد. دانشگاه سائو پائولو، یک دانشگاه دولتی در ایالت سائو پائولوی برزیل است که بزرگ ترین دانشگاه دولتی و معتبرترین موسسه آموزشی این کشور می باشد.

این دانشگاه دارای شهرت زیادی در بین دانشگاه های جهان است و با ارائه طیف گسترده ای از کورس ها، در تدریس، تحقیق و گسترش دانشگاه در تمام زمینه های دانش مشارکت دارد. دانشگاه سائو پائولو که در سال 1934 تاسیس گردیده است در حال حاضر بهترین دانشگاه برزیل می باشد. این دانشگاه در رتبه بندی آموزش عالی تایمز (2022) دارای رتبه 201، در رتبه بندی دانشگاه جیائو تونگ شانگهای (2021) دارای رتبه 101، در رتبه بندی دانشگاهی جهانی QS (2022) دارای رتبه 121 و در رتبه بندی اخبار آمریکا و گزارش جهانی (2021) دارای رتبه 122 است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته قلب و عروق در برزیل تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • بهترین دانشگاه ها برای رشته قلب و عروق در برزیل کدامند؟
  • دلایل و مزایای تحصیل در رشته قلب و عروق در برزیل کدامند؟
  • مدارک لازم جهت اخذ ویزا برای تحصیل در رشته قلب و عروق در برزیل کدامند؟

بهترین دانشگاه ها برای رشته قلب و عروق در برزیل

در جدول زیر بهترین دانشگاه های برزیل برای تحصیل در رشته قلب و عروق را معرفی می کنیم. این دانشگاه ها بر اساس عملکرد خود در این حوزه رتبه بندی گردیده اند.

دانشگاهرتبه در آمریکای لاتینرتبه در برزیلرتبه در جهان
دانشگاه سائو پائولو1122
دانشگاه فدرال سائو پائولو22204
دانشگاه فدرال ریو گراند دو سول33313
دانشگاه فدرال ریو دو ژانیرو44334
دانشگاه فدرال میناس گرایس55342
دانشگاه ایالتی سائو پائولو66373
دانشگاه دولتی کامپیناس77394
دانشگاه ایالت ریو دو ژانیرو98489
دانشگاه فدرال سائو کارلوس139538
دانشگاه فدرال فلومینز1410567
دانشگاه برازیلیا1611641
دانشگاه دولتی لندرینا1712651
دانشگاه فدرال اسپیریتو سانتو1813657
دانشگاه فدرال پرنامبوکو2114696
دانشگاه پرنامبوکو2215697
دانشگاه فدرال باهیا2616752
دانشگاه پاپی کاتولیک پارانا2717769
دانشگاه فدرال پارانا2818773
دانشگاه کاتولیک برازیلیا3319822
دانشگاه فدرال سئارا3420825

بهترین دانشگاه ها برای رشته قلب و عروق در برزیل

چرا تحصیل در رشته قلب و عروق در برزیل؟

برزیل محبوب ترین مقصد تحصیلی در آمریکای جنوبی است. هزینه تحصیل در برزیل که بزرگ ترین کشور آمریکای جنوبی می باشد مقرون به صرفه است. حتی تحصیل در بسیاری از دانشگاه های دولتی برزیل برای دانشجویان بین المللی رایگان می باشد. تحصیل در برزیل یک فرصت ایده آل برای یادگیری زبان پرتغالی است. دانشجویان با یادگیری یا تقویت زبان پرتغالی خود می توانند CV خود را ارتقا داده و آینده کاری بهتری را برای خود ایجاد کنند. مردم برزیل خونگرم، صمیمی و مهمان نواز می باشند و از توریست ها و دانشجویان خارجی استقبال می کنند.

برزیل که پنجمین کشور بزرگ دنیا و دارای اقتصادی در حال توسعه است، یک کشور چند قومیتی با تنوع نژادی، فرهنگی و مذهبی می باشد. برزیل که بیش تر به خاطر فوتبال، جنگل آمازون و کارناوال هایش معروف و شناخته شده است، دارای طبیعی بکر و زیبا بوده و بهشتی عالی برای دانشجویان ماجراجو و علاقه مند به طبیعت و سفر است. نمودار زیر ملیت دانشجویان خارجی در دانشگاه های برزیل را نشان می دهد:

ملیت دانشجویان خارجی در دانشگاه های برزیل

تحصیل به زبان انگلیسی، دانشگاه های رتبه دار و شناخته شده، برنامه های تحصیلی مختلف، سواحل زیبا، سایت های فرهنگی و طبیعی یونسکو و پارک های ملی از دیگر دلایل و مزایای تحصیل در برزیل هستند.

اخذ ویزا برای تحصیل در رشته قلب و عروق در برزیل

برای تحصیل در برزیل، متقاضیان باید ویزای تحصیلی برزیل را اخذ نمایند. برای اخذ این ویزا، دانشجویان باید اسناد و مدارکی را به سفارت برزیل ارائه دهند که برخی از آن ها عبارتند از:

  • پاسپورت متقاضی
  • دو قطعه عکس پاسپورتی متقاضی
  • مدرک ثبت نام متقاضی در یک موسسه آموزش عالی در برزیل
  • رسید پرداخت هزینه ویزا توسط متقاضی
  • گواهی عدم سوء سابقه کیفری متقاضی

باید خاطر نشان ساخت که فرآیند ویزا می تواند زمان بر باشد و حتی تا سه ماه نیز به طول بینجامد. ویزای دانشجویی برزیل برای کل مدت زمان تحصیل در این کشور اعتبار دارد. در صورتی که علاقه مند مند به تحصیل در برزیل هستید، پیشنهاد ما این است که جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز کار پس از تحصیل در برزیل از کارشناسان باتجربه و مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *