ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در سنت کیتس

رشته قلب و عروق در سنت کیتس

رشته قلب و عروق در سنت کیتس برای کسانی که به روش سرمایه گذاری اقامت این کشور را بدست آورده اند جذابیت دارد و مورد توجه قرار می گیرد. کیتس در مقایسه با بسیاری از مقاصد دیگر جزیره ای نسبتا امن است و مطمئناً از بسیاری از شهرهای متوسط ​​تا بزرگ در کشور شما امن تر است. شما احتمالاً در مورد جرایم خرد در محل خود زیاد نمی خوانید زیرا دارای “ارزش خبری” نیست.

سنت کیتس و نویس کشوری با درآمد متوسط ​​بالا است که شرایط بهداشتی آن باعث رشد انسان می شود و سیستم آموزش عالی سنت کیتس و نویس توسط 7 دانشگاه با 58 برنامه تحصیلی ارائه شده است. انگلیسی تنها زبان رسمی است و در 2022 سنت کیتس کریول نیز به طور گسترده صحبت می شود. لازم به ذکر است سنت کیتس کریول یک گویش انگلیسی کریول Leeward Caribbean است که در سنت کیتس و نویس توسط حدود 40000 نفر صحبت می شود.

دلار کارائیب شرقی (EC$) واحد پول محلی است که در سنت کیتس و نویس استفاده می شود و می توان آن را در هر بانکی دریافت کرد؛ بیشتر مکان ها دلار آمریکا را می پذیرند، اما تغییر در EC داده می شود. بیشتر هتل ها و رستوران ها و فروشگاه های بزرگتر کارت اعتباری را می پذیرند، اما فروشگاه های محلی به ندرت این کار را می کنند. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • بهترین دانشگاه های سنت کیتس برای رشته قلب و عروق کدام اند؟
  • کار در سنت کیتس در سال 2022 برای جراحان چگونه است؟

کار با رشته قلب و عروق در سنت کیتس

کار در سنت کیتس علاقمندان زیادی بین ملل مختلف ندارد، مگر کسانی که در حوزه آمریکای لاتین زندگی می کنند یا قبلا از طریق روش سرمایه گذاری پاسپورت سنت کیتس را خریداری نموده اند. از جمله مزایای کار در این کشور می توان به این نکته اشاره نمود که با تسلط به زبان انگلیسی نیز امکان کاریابی در این کشور وجود دارد. رشته قلب و عروق از جمله تخصص هایی است که به راحتی در سنت کیتس می تواند منجر به کاریابی شود. همچنین ذکر این نکته نیز ضروری است که سطح درآمد این رشته در کشور سنت کیتس همان طور که نمودار ذیل نشان می دهد بسیار بالا می باشد:

درآمد ماهانه رشته قلب و عروق در سنت کیتس

علاوه بر این، پزشکان – متخصص قلب و عروق که دامنه تخصص آنها بین 10 تا 15 سال است، حقوقی معادل 15000XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه دریافت می کنند که 21% بیشتر از فردی با 5 تا 10 سال تجربه است. اگر سطح تجربه بین 15 تا 20 سال باشد، دستمزد مورد انتظار 16400 XCD(دلار کارائیب شرقی) در ماه است که 9% بیشتر از فردی با 10 تا 15 سال تجربه است.

در نهایت، کارمندانی که بیش از بیست سال تجربه حرفه ای دارند، 17300XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه حقوق دریافت می کنند که 5% بیشتر از افراد با 15 تا 20 سال تجربه است. متوسط ​​دستمزد ساعتی (حقوق در ساعت) در سنت کیتس و نویس 70XCD (دلار کارائیب شرقی) است. این بدان معناست که متوسط ​​پزشک قلب و عروق در سنت کیتس و نویس تقریباً 70XCD (دلار کارائیب شرقی) برای هر ساعت کار دریافت می کند.

تحصیل رشته قلب و عروق در سنت کیتس

تحصیل در سنت کیتس علاقمندان زیادی بین ایرانی ها ندارد. اما برای کسانی که اقامت سنت کیتس را از قبل اخذ نموده اند یا پاسپورت این کشور را خریداری کرده اند، روش خوبی بنظر می رسد. البته توجه شود برای تخصص قلب و عروق فرد باید ابتدائا پزشکی بخواند که در دانشگاه های سنت کیتس 6 سال به طول می انجامد. همچنین ذکر این نکته نیز ضروری است که چه برای تحصیل در سنت کیتس در رشته پزشکی چه برای ادامه تحصیل در تخصص های مختلف مثل قلب و عروق، قبولی در آزمون ضروری است.

تحصیل رشته قلب و عروق در سنت کیتس

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در سنت کیتس

تحصیل در سنت کیتس با توجه به هر رشته، مقطع تحصیلی و دانشگاه مورد نظر، می تواند هزینه های کاملا متفاوتی به همراه داشته باشد. در جدول ذیل حدود شهریه سالانه رشته پزشکی و قلب و عروق در تعدادی از دانشگاه های حوزه دریای کارائیب از جمله سنت کیتس در سال 2022 بیان شده است:

نام دانشگاه ارائه دهنده رشته پزشکی، تخصص قلب و عروق و غیرهمحل قرار گرفتن دانشگاهحدود شهریه سالانه (دلار آمریکا)
International University of the Health SciencesSt. Kitts$10600
(IUHS)St. Kitts$15400
All American Institute of Medical SciencesJamaica$6000
All Saints UniversityDominica$4995
American University of AntiguaAntigua$17000
AUCSt. Maarten$19550
CAHSUBelize$8000
SabaNetherlands Antilles$13000
UWI – Faculty of Medicine St. AugustineTrinidad and Tobago$21500

دانشگاه ها برای رشته قلب و عروق در سنت کیتس

برای تحصیل در سنت کیتس ابتدائا باید از دانشگاهی در این کشور در رشته مورد نظر پذیرش گرفت. از جمله بهترین دانشگاه های سنت کیتس برای رشته قلب و عروق می توان به Windsor University School of Medicine، University of Medicine and Health Sciences UMHS و Medical University of the Americas Nevis اشاره کرد. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به رشته قلب در سنت کیتس توضیحاتی ارائه گردید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *