ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در سنگاپور

رشته قلب و عروق در سنگاپور

رشته قلب و عروق در سنگاپور یکی از رشته های تخصصی گروه پزشکی است که پس از گذراندن دوره مقدماتی پزشکی، در مقطع تخصص پزشکی در دسترس است. سنگاپور در طول سال های اخیر، توجه بسیار زیادی به رشته های تحصیلی مختلف به ویژه در گروه مهندسی داشته است اما در رشته هایی مانند پزشکی دانشگاه های این کشور با روند بسیار کندتری در مسیر پیشرفت گام برداشته اند. در چنین شرایطی شاید بتوان گفت که تحصیل در رشته قلب و عروق در کشور سنگاپور نمی تواند به مانند تحصیل در رشته های مهندسی ارزشمند باشد و رتبه دانشگاه های این کشور نیز همین مسئله را نشان می دهد.

سنگاپور یک کشور آسیایی کوچک در شرق این قاره است که جمعیت نسبتا زیادی را در خود جای داده است و معدود دانشگاه های این کشور نیز جایگاه بسیار مناسبی در رتبه بندی های بین المللی دارند اما باید در نظر داشت که تحصیل در این کشور می تواند هزینه های سنگینی را به فرد تحمیل کند و در صورتی که شخصی توانایی مالی کافی نداشته باشد، قادر به گذراندن دوره های آموزشی خود در این کشور نخواهد بود. افرادی که سنگاپور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند شرایط زندگی و تحصیل آن ها متفاوت خواهد بود. به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله در تلاش خواهند بود تا شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در سنگاپور را بررسی کنند.

  • بهترین دانشگاه کشور سنگاپور برای تحصیل در رشته قلب و عروق کدامند؟
  • هزینه تحصیل در رشته قلب و عروق در سنگاپور چقدر است؟
  • آیا سنگاپور کشور مناسبی برای کار متخصصین قلب و عروق است؟
  • متوسط درآمد یک متخصص قلب و عروق در کشور سنگاپور چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در سنگاپور

دانشگاه های سنگاپور در رتبه بندی های جهانی در جایگاهی بسیار عالی قرار گرفته اند و همین مسئله بسیاری را به سمت این کشور جذب می کند. باید در نظر داشت که تحصیل در سنگاپور دارای شرایط خاص خود است و هر فرد برای پذیرش در رشته قلب و عروق در این کشور باید در آزمون های ورودی موفق به کسب نمره قابل قبول شود. رشته قلب و عروق یک رشته تخصص پزشکی است و به همین دلیل پیش نیاز آن نیز دریافت مدرک پزشکی خواهد بود.

دانشجویان خارجی در این رشته می توانند به زبان انگلیسی به ادامه تحصیل بپردازند و این یکی از امتیازاتی است که تحصیل در این کشور به همراه خواهد داشت. اما علاقمندان به این رشته با رزومه های برتر باید در نظر داشته باشند که یک گزینه پیش رو خواهند داشت و دیگر دانشگاه ارائه کننده این رشته در سنگاپور از کیفیت مناسبی برخوردار نیست. دانشگاه ملی سنگاپور که یک دانشگاه دولتی است، در این رشته رتبه 49 آسیا و همچنین 255 جهان را به دست آورده است و می توان آن را در جمع دانشگاه های مناسب برای تحصیل در راین رشته معرفی کرد و دانشگاه نانیانگ که یک دانشگاه فنی و مهندسی است نیز رتبه 622 جهان در این رشته را به دست آورده است.

شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در سنگاپور

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در سنگاپور

هزینه تحصیل در سنگاپور در بسیاری از رشته های تحصیلی بسیار زیاد است اما در رشته تخصصی قلب و عروق، هزینه های تحصیل در این کشور بسیار سنگین است و افراد خاصی توان پرداخت این شهریه ها را خواهند داشت. پیشرفت های شدید تکنولوژی و صنعت در کشور سنگاپور سبب شده است تا این کشور به یکی از مهم ترین مقاصد سرمایه گذاری های خارجی تبدیل شود و همین مسئله سبب شده است تا هزینه های زندگی در این کشور به شدت افزایش پیدا کند.

در شرایط کنونی می توان گفت که یک دانشجو برای زندگی در سنگاپور به حدود 900$ تا 1400$ (دلار) در ماه نیاز خواهد داشت تا تنها قادر به برآورده کردن نیازهای خود شود اما به او اجازه داده می شود که به مدت 16 ساعت در هفته کار نیمه وقت انجام داده و بخشی از هزینه های خود را تامین کند.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق و زندگی در سنگاپور

تصویر فوق به خوبی نشان می دهد که هزینه های زندگی در این کشور به گونه ای است که بسیاری از دانشجویان توان پرداخت آن را نخواهند داشت.

شرایط کار متخصصین قلب در سنگاپور

با وجود وسعت کمی که سنگاپور دارد، جمعیت زیادی در آن زندگی می کند و همین مسئله نیاز آن ها به پزشک را نیز افزایش می دهد. متخصصین قلب و عروق در سنگاپور می توانند پس از پایان دوره تحصیل خود به کار مشغول شوند و از این طریق هزینه های تحصیل خود را در مدت کوتاهی جبران کرده و از طرف دیگر سرمایه زیادی را به عنوان درآمد خود به دست آورند. یک متخصص قلب و عروق در این کشور به طور متوسط 30900$ (دلار سنگاپور) در ماه درآمد کسب می کند و به همین دلیل می توان گفت که شرایط مالی بسیار خوبی در این کشور تجربه می کند.

با همه این تفاسیر به دلیل هزینه های بسیار زیادی که تحصیل در این کشور به همراه دارد، نمی توان به همه افراد توصیه کرد که این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کنند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات دقیق تر در این رابطه، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *