ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در سوئد

رشته قلب و عروق در سوئد

تحصیل رشته قلب و عروق در سوئد یکی از گزینه های در دسترس برای علاقمندان مهاجرت به این کشور فوق پیشرفته منطقه اسکاندیناوی است. بر کسی پوشیده نیست که این کشور با افزایش میانگین سنی روبرو شده است و نیروی کار بسیار زیادی را نیاز دارد و حوزه پزشکی به ویژه حوزه های تخصصی از جمله قلب و عروق نیز در این کشور به شدت مورد نیاز هستند. افرادی که قصد دارند به عنوان پزشکی در این کشور کار کنند، باید پس از دریافت مدرک تحصیلی خود، دوره معادلسازی را پشت سر بگذارند و این چنین قادر خواهند بود تا به عنوان نیروی کار در این کشور به ادامه زندگی مشغول شوند.

دانشگاه های بسیار مناسبی در کشور سوئد وجود دارد که امکان تحصیل در رشته قلب و عروق را به دانشجویان خارجی می دهد و به همین دلیل است که فرد می تواند به اختیار خود یکی از دانشگاه هایی که با رزومه تحصیلی او همخوانی بیشتری دارد را انتخاب کند. شرکت در تمامی دوره های پزشکی در کشور سوئد نیازمند شرکت در آزمون های ورودی است. پس چه بهتر که دانشجویان از ابتدا خود را برای شرکت در آزمون های تخصصی در سوئد آماده کنند تا در هنگام اخذ پذیرش دچار نگرانی نشوند. به دلیل اهمیت بسیاری زیادی که این موضوع به همراه دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در سوئد را بررسی کنند.

  • بهترین دانشگاه های پزشکی سوئد در این رشته کدامند؟
  • آیا سوئد مقصدی گران قیمت برای تحصیل در این رشته است؟
  • آیا سوئد به دانشجویان خارجی فرصت کار پس از تحصیل را می دهد؟
  • متوسط درآمد یک متخصص قلب و عروق در این کشور چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در سوئد

سوئد یکی از کشورهای پیشرفته منطقه اسکاندیناوی است و تحصیل در این کشور به عنوان یکی از راه های اولیه برای مهاجرت به این کشور به حساب می آید. روند مهاجرت به سوئد از طریق کار در سال های اخیر دشوار شده است و افرادی که قصد ورود به این کشور را دارند، تلاش می کنند تا از راه های میانبر از جمله تحصیل استفاده کنند.

در رشته قلب و عروق 11 دانشگاه معتبر در کشور سوئد وجود دارد که این نشان از آزادی عمل علاقمندان به تحصیل در رشته دارد. در تصویر زیر می توان بهترین دانشگاه های سوئد برای تحصیل در رشته قلب و عروق را مشاهده کرد.

بهترین دانشگاه های سوئد برای تحصیل در رشته قلب و عروق

علاقمندان به تحصیل رشته قلب و عروق در سوئد که دوره آموزش پزشکی خود را در کشور دیگری به پایان رسانده باشند، برای تکمیل دوره خود باید معادلسازی های لازم را انجام دهند و پس از آن اقدام به شروع دوره آموزش پزشکی خود نمایند. به همین دلیل است که به این افراد توصیه می شود تا با انتخاب تحصیل پزشکی در سوئد، مسیر مهاجرت خود را ساده تر نمایند. طول دوره تحصیل پزشکی در سوئد 6 سال است و دانشجویان پس از آن می توانند برای تحصیل در رشته قلب و عروق که 3 سال به طول می انجامد اقدام کند. در بسیاری از مواقع تبدیل شدن به پزشک متخصص قلب و عروق در سوئد 10 سال به طول می انجامد.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در سوئد

یکی از چالش هایی که بسیاری از دانشجویان در سوئد با آن روبرو هستند، هزینه های تحصیل در این کشور است. بر خلاف بسیاری از کشورهای اروپایی، هزینه تحصیل در سوئد نسبتا زیاد است و همین مسئله می تواند بسیاری را از انتخاب سوئد به عنوان مقصد تحصیلی منصرف سازد. یک دانشجوی خارجی در رشته قلب و عروق برای پرداخت شهریه خود به دانشگاه باید بودجه ای در حدود 16000€ (یورو) را در اختیار داشته باشند. در سوی دیگر باید به این نکته نیز اشاره داشت که هزینه زندگی در سوئد به طور متوسط برای یک نفر، در حدود 1200€ (یورو) در ماه است.

افرادی که به عنوان دانشجو به کشور سوئد مهاجرت می کنند، می توانند به صورت تمام وقت در این کشور کار کنند و همراه آن ها نیز این فرصت را خواهد داشت که از فرصت کار در سوئد بهره ببرد. این خود یک کمک بزرگ به دانشجویان است که دغدغه مالی برای تامین هزینه های زندگی خود نداشته باشند.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در سوئد

شرایط کار متخصصین قلب در کشور سوئد

کشور سوئد به شدت به متخصصین قلب و سایر حوزه های پزشکی نیاز دارد و همین مسئله می تواند یک امتیاز مثبت در رابطه با تحصیل در این کشور به حساب بیاید. افرادی که در سوئد دوره آموزشی خود را به پایان رسانده باشند، قادر خواهند بود تا در دوره های کارآموزی نیز شرکت کنند و از این طریق مسیر مهاجرت خود را هموار سازند. با این حال به دانشجویان اجازه داده نمی شود که پس از تحصیل به جستجوی کار بپردازند. در حقیقت هر فرد باید پیش از دریافت مدرک تحصیلی خود، شغل خود را انتخاب کرده باشد و قرارداد کاری را به امضا برساند تا بتواند اقامت تحصیلی خود را به اقامت کاری تبدیل کند.

یک متخصص قلب و عروق در این کشور به طور متوسط 170000SEK (کرون سوئد) درآمد کسب می کند که بسیار بالاتر از متوسط درآمد در این کشور است. در چنین شرایطی می توان گفت که انتخاب رشته قلب و عروق در این کشور می تواند یک انتخاب بسیار مناسب و قدمی رو جلو در رزومه فرد باشد. در صورتی که قصد تحصیل در سوئد یا سایر کشورهای تراز اول جهان را دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *