ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در سوئیس

رشته قلب و عروق در سوئیس

تحصیل در رشته قلب و عروق در سوئیس به عنوان یکی از رشته های وابسته به علوم پزشکی است که در سطح بسیار بالایی برگزار می شود. یک دانشگاه سوئیس توانسته است در این رشته بین 100 دانشگاه برتر جهان قرار گیرد و این امتیازی است که می توان آن را به شدت مورد توجه قرار داد. افرادی که رشته تحصیلی قلب و عروق را برای تحصیل خود در نظر می گیرند، باید به ضوابط تحصیل در کشور سوئیس توجه داشته باشند. محدودیت های خاصی برای تحصیل رشته های پزشکی در کشور سوئیس وجود دارد و هر فرد باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشد.

شرایط تحصیل و زندگی در سوئیس به حدی جذاب است که بسیاری از افراد مسیر سخت مهاجرت به این کشور را به جان می خرند و تلاش می کنند تا خود را به کشور رویایی سوئیس برسانند. توجه به جایگاه دانشگاه های سوئیس به خوبی نشان می دهد که دانشجویان با شرایط مختلف تحصیلی می توانند در دانشگاه مورد نظر خود به ادامه تحصیل مشغول شوند. با این حال دانشجویان باید قوانین را به دقت مطالعه کنند و شرایطی را فراهم کنند که بدون دغدغه بتوانند خود را به سوئیس برسانند. از همین رو مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در سوئیس را مورد سنجش قرار دهند.

  • بهترین دانشگاه های سوئیس برای تحصیل در رشته قلب و عروق کدامند؟
  • آیا سوئیس مقصدی ارزان برای تحصیل در رشته های پزشکی است؟
  • شرایط رسیدن به کار در سوئیس پس از تحصیل چگونه است؟
  • یک متخصص قلب و عروق در این کشور به چه درآمدی دسترسی دارد؟

معرفی بهترین دانشگاه های رشته قلب و عروق در سوئیس

سوئیس یکی از کشورهای پیشرفته اروپایی است که امکانات زندگی را در بالاترین سطح در اختیار شهروندان خود قرار می دهد. در چنین شرایطی می توان گفت که انتخاب گزینه مهاجرت به سوئیس از تمامی مسیرهای تعیین شده می تواند از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. باید در نظر داشت که برای برخی از کشورها، محدودیت های پذیرش از دانشگاه های پزشکی سوئیس در نظر گرفته شده است و افرادی که در این رشته ها قصد تحصیل دارند، ممکن است بدون توجه به کیفیت رزومه ای که ارائه می دهند، با رد درخواست مواجه شوند.

در حال حاضر دانشگاه زوریخ بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته قلب و عروق است.

دانشگاه زوریخ در سوئیس برای تحصیل رشته قلب و عروق

دانشگاه برن در سوئیس نیز یکی دیگر از دانشگاه های تراز اول سوئیس برای تحصیل در رشته قلب و عروق است که رتبه 107 را به خود اختصاص داده است. دانشگاه لوزان به عنوان سومین دانشگاه برتر کشور سوئیس در رشته قلب و عروق است و رتبه 332 جهان را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این 3 دانشگاه، 7 دانشگاه دیگر نیز در سوئیس وجود دارند که امکان تحصیل در رشته قلب و عروق را برای دانشجویان خارجی فراهم می کنند. تاکید می کنیم که برای تحصیل پزشکی در سوئیس، حتما قوانین داخلی هر دانشگاه را مطالعه کنید تا در مسیر دریافت پذیرش دچار چالش نشوید.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در سوئیس

یکی از مواردی که همه دانشجویان پیش از مهاجرت به سوئیس باید به آن توجه ویژه داشته باشند، مجموع هزینه هایی است که باید به عنوان شهریه، هر ساله به دانشگاه پرداخت شود. دانشجویان رشته قلب و عروق در کشور سوئیس شهریه بسیار مناسبی را در دوره تخصص خود پرداخت می کنند که در حدود 3500€ تا 5000€ (یورو) در سال است اما باید در نظر داشت که آنچه به عنوان هزینه زندگی در این کشور پرداخت می شود بسیار بیشتر از کشورهای همتراز اروپایی است. هزینه زندگی دانشجویی در برخی از شهرهای این کشور به 1800€ (یورو) در ماه نیز می رسد.

در این شرایط، دولت سوئیس به شهروندان خارجی که با استفاده از ویزای توریستی به این کشور وارد شده اند، اجازه داده است که به صورت نیمه وقت و تنها برای 15 ساعت به کار در سوئیس مشغول شوند تا بتوانند بخشی از فشارهای اقتصادی ناشی از هزینه زندگی در این کشور را برای خود کاهش دهند.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در سوئیس

فرایند کار در سوئیس به عنوان متخصص قلب

زمانی که دوره آموزش دانشگاهی فرد به پایان برسد، دانشجویان وارد دوره کارورزی می شوند و این فرصت را خواهند داشت که شرایط کار جراحان قلب و متخصصین قلب و عروق در این کشور را بیاموزند. این بهترین فرصت برای آن ها است تا توانمندی های خود را به اثبات برسانند و نشان دهند که شخصا نیز می توانند این مسئولیت را به عهده بگیرند.

پزشکان متخصص در سوئیس با سرعت مناسبی می توانند به کار دست پیدا کنند و این مسیری است که بسیاری از افراد رویای آن را در سر می پرورانند. یک متخصص قلب و عروق در کشور سوئیس 456000CHF (فرانک) در ماه درآمد کسب می کند و همین خود یک سند محکم بر این ادعا است که یک متخصص قلب و عروق در کشور سوئیس از بالاترین سطح کیفیت زندگی برخوردار خواهد بود. تحصیل در رشته های پزشکی در کشور سوئیس نیاز به تحقیقات کافی دارد و توصیه می کنیم که با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و از راهنمایی های ایشان بهره ببرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *