ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در فیلیپین

رشته قلب و عروق در فیلیپین

رشته قلب و عروق در فیلیپین نسبت به کشورهایی از جمله فرانسه، مجارستان، کانادا و حتی ترکیه، طرفداران کم تر دارد. یکی از مهم ترین دلایل آن را می توان به مهاجر پذیر نبودن کشورهای آسیای شرق و جنوب شرق از جمله فیلیپین، کره جنوبی، مالزی و غیره دانست. به علاوه اگرچه هزینه تحصیل در فیلیپین در رشته مزبور نسبت به کانادا، آمریکا، استرالیا، نیوزلند، انگلیس و هلند، پایین تر است اما فیلیپین دانشگاه های ممتازی نیز ندارد. با این وجود می توان گفت فیلیپین یکی از بهترین مکان ها برای دانشجویانی است که می خواهند در خارج از کشور با قیمت های مقرون به صرفه و کیفیت بالا تحصیل کنند. فیلیپین گزینه های بسیار خوبی برای تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان علاقه مند به دوره های انگلیسی، آموزش خلبانی و دوره های مرتبط با MBBS / MD / پزشکی ارائه می دهد.

خارجی هایی که مایل به تحصیل در فیلیپین هستند نیز می توانند با استفاده از ویزای بازدید موقت 9(a) وارد این کشور شوند که ممکن است به ویزای دانشجویی 9(f) یا مجوز تحصیل ویژه (SSP) در فیلیپین تبدیل شود. فیلیپین کشوری امن و مکانی دوست داشتنی برای بازدید است، اما زمانی که به هر نقطه از جهان سفر می کنید، باید از محیط اطراف خود آگاه باشید. دلایل زیادی وجود دارد که چرا اکثر دانشجویان خارجی در فیلیپین تحصیل می کنند، بر خلاف کشورهای دیگر که آموزش را به زبان محلی خود محدود می کنند، فیلیپین کاملاً برعکس است زیرا هم رسانه آموزشی و هم زبان تجاری انگلیسی است. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به تحصیل در فیلیپین به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

پردرآمدترین مشاغل در فیلیپین

ابتدائا تاکید می شود که به دلیل قوانین سختگیرانه صدور اقامت دائم و پاسپورت، مهاجرت به فیلیپین خیلی پیشنهاد نمی شود. با این حال کسی که به هر دلیلی عزمش را جزم کرده تا در فیلیپین تحصیل و کار کند، بهتر است حداقل بهترین رشته های این کشور را شناسایی نماید. در سال 2022 بهترین رشته های فیلیپین برای کار و تحصیل عبارت هستند از: پزشکی، حقوق، مدیریت، خلبانی، دندانپزشکی. پردرآمدترین شغل نیز در فیلیپین جراحی می باشد. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است پردرآمدترین مشاغل در فیلیپین در سال 2022 معرفی شده اند:

پردرآمدترین مشاغل در فیلیپین

البته کار در فیلیپین برای هر کسی که رشته قلب و عروق را خوانده است الزاما با سطح درآمد فوق همراه نمی باشد. فقط جراح ها و فوق تخصص های قلب و عروق، مغز و اعصاب و غیره هستند که در فیلیپین حدودا به شرح نمودار بالا درآمد کسب می کنند. در خصوص رشته قلب و عروق در فیلیپین پایین ترین سطح درآمد ماهی 77000PHP (پزوی فیلیپین) می باشد. بالاترین سطح درآمد رشته قلب و عروق نیز 266000PHP (پزوی فیلیپین) در ماه می باشد. یعنی متخصصین این رشته به طور متوسط ماهانه 167000PHP (پزوی فیلیپین) درآمد کسب می نمایند.

در نهایت لازم به ذکر است که کسی که می خواهد در فیلیپین در رشته قلب و عروق کار کند باید عضو کالج پزشکان فیلیپین (PCP) یا انجمن کودکان فیلیپین (PPS) باشد. او باید گواهی آموزش قلب و عروق از موسسه ای که در آن آموزش دیده است ارائه دهد. در واقع برای مشغول شدن به کار در این حوزه، فارغ التحصیل باید یک گواهینامه دیپلم از هیئت تخصصی کشور محل آموزش خود ارائه دهد.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در فیلیپین

رشته های تحصیلی در فیلیپین رایگان نیستند هرچند تقریبا کم هزینه می باشند. منتهی رشته پزشکی و تخصص های آن از جمله رشته قلب و عروق جزو مواردی است که در فیلیپین هزینه های بیشتری نسبت به رشته ادبیات انگلیسی، تاریخ شرق آسیا و غیره به دنبال دارد. منتهی تحصیل پزشکی و همچنین قلب و عروق در فیلیپین همچنان نسبت به آمریکا و کانادا، به مراتب ارزان تر است. در سال 2022 با توجه به دانشگاه محل تحصیل، دانشجویان بین المللی برای رشته قلب و عروق در فیلیپین باید 2000$ تا 4000$ (دلار آمریکا) در سال بابت شهریه دانشگاه پرداخت نمایند. به این رقم باید هزینه زندگی در فیلیپین را نیز افزود که با توجه به سبک زندگی هر فرد ماهانه بین 450$ تا 600$ (دلار آمریکا) می باشد.

کار ضمن تحصیل رشته قلب و عروق در فیلیپین

کار ضمن تحصیل رشته قلب و عروق در فیلیپین

در برخی کشورها اجازه کار دانشجویی به صورت پاره وقت، حتی برای خارجی ها، وجود دارد؛ مثلا فنلاند با نهایتا 25 ساعت کار در هفته، آلمان با 20 و هلند با 16 ساعت کار در هفته. اما در سال 2022 دانشجویان و گردشگران نمی توانند به طور قانونی در فیلیپین کار کنند. با این حال، راه‌های قانونی برای دور زدن این موضوع وجود دارد؛ مثلا کار آنلاین از راه دور از کشور خود انجام دهید و در حالی که در فیلیپین تحصیل می کنید به ارز محلی خود پول دریافت کنید، سپس پول را از طریق شرکتی مانند Transferwise.com به خودتان انتقال دهید. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به رشته قلب و عروق در فیلیپین، هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور و غیره توضیحاتی ارائه گردید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *