ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در مکزیک

رشته قلب و عروق در مکزیک

شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در مکزیک به گونه ای است که نمی توان از این طریق شرایط مناسبی برای کار در بهترین کشورهای جهان داشت. برخی از دانشگاه های مکزیک در رشته های خاص حتی در گروه پزشکی شرایط بسیار مناسبی دارند اما شرایط در رشته قلب و عروق برای دانشگاه های این کشور متفاوت است. بسیاری از افراد مکزیک را به این دلیل انتخاب می کنند که این کشور در یک توافق با کشورهای کانادا و مکزیک در زمینه های مختلف قرار دارد و بسیاری از نیروهای کار در این کشور می توانند مهاجرت به این دو کشور را نیز تجربه کنند.

رشته قلب و عروق یکی از رشته های تخصصی علوم پزشکی است و افرادی که در این رشته تحصیل می کنند، باید مدرک تحصیلی خود در رشته پزشکی را به دست آورده باشند. در چنین شرایطی است که می توان گفت رسیدن به مدرک تخصص قلب و عروق حدودا 9 تا 11 سال به طول خواهد انجامید. در چنین شرایطی است که می توان متوجه شد که تحصیل در این رشته کار ساده ای نیست و نیاز به سال ها ممارست در تحصیل دارد. مکزیک به عنوان یکی از کشورهای آمریکای شمالی می تواند شرایط مناسبی برای تحصیل دارندگان رزومه های سطح وسط داشته باشد و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد شرایط تحصیل در این کشور در رشته قلب و عروق را بررسی کنند.

  • بهترین دانشگاه های مکزیک برای تحصیل در رشته قلب و عروق کدامند؟
  • آیا مکزیک کشوری گرانقیمت برای تحصیل در رشته قلب و عروق است؟
  • آیا می توان بعد از دریافت مدرک تحصیلی در کشور مکزیک، در این کشور کار کرد؟
  • درآمد یک متخصص قلب و عروق در این کشور چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در مکزیک

برای رسیدن به پذیرش تحصیلی در مقطع تخصص در رشته قلب و عروق در مکزیک، دانشجویان باید دوره تحصیل پزشکی را در این کشور به پایان برسانند یا اینکه بتوانند مدرک خود را معادلسازی کنند. با دریافت این مدرک دانشجویان خارجی نیز می توانند آماده ورود به دانشگاه های مکزیک در این رشته شوند.

باید در نظر داشت که دانشگاه های مکزیک در این رشته نتوانسته اند جایگاه مناسبی را به دست آورند و همین مسئله می تواند شرایط تحصیل در مکزیک را برای بسیاری از افراد ناامید کننده نماید. با این حال 5 دانشگاه در مکزیک توانسته اند جایگاه خود در میان دانشگاه های رشته قلب و عروق در جهان را پیدا کنند و برخی از افراد با توجه به رزومه خود، بجز تحصیل در این دانشگاه ها، راه دیگر نخواهند داشت.

بهترین دانشگاه کشور مکزیک در رشته قلب و عروق، موسسه پلی تکنیک ملی است که توانسته رتبه 671 جهان را به خود اختصاص دهد. دومین دانشگاه این کشور نیز دانشگاه ملی اتونوموس مکزیک است که رتبه 712 جهان را به خود اختصاص داده است. دانشگاه متروپولیتن اتونوموس مکزیک نیز رتبه 977 را به خود اختصاص داده است و یکی از دانشگاه های بزرگ شهر مکزیکوسیتی است.

شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در مکزیک

هزینه تاثیرگذار رشته قلب و عروق در مکزیک

یکی از چالش های مهمی که تحصیل در مکزیک به همراه دارد، هزینه های تحصیل در این کشور است. به طور متوسط می توان گفت که دانشجویان خارجی برای تحصیل در این رشته به حدود 16000$ (دلار) در سال نیاز خواهند داشت که به مراتب بیشتر از بسیاری از کشورهای مطرح اروپایی با رتبه های عالی است. از سوی دیگر دانشجویان در مکزیک اجازه کار دانشجویی را نیز نخواهند داشت و این می تواند منجر به افزایش فشارهای اقتصادی به آن ها شود. باید در نظر داشت که در چنین شرایطی، یک فرد برای گذران زندگی سالانه خود در مکزیک به حدود 10000$ (دلار) نیاز خواهد داشت و این مسئله سبب می شود که مکزیک به کشوری گران برای تحصیل تبدیل شود.

برخی از مهم ترین نکات درباره تحصیل رشته قلب و عروق در مکزیک عبارتند از:

مهم ترین نکات درباره تحصیل رشته قلب و عروق در مکزیک

شرایط کار در مکزیک به عنوان متخصص قلب و عروق

برای کار در کشور مکزیک به عنوان متخصص قلب و عروق کافی است تا فرد مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه های این کشور دریافت کرده باشد و در غیر این صورت باید مدرک دریافت شده خود را در یکی از دانشگاه های مکزیک معادلسازی کند. در شرایط این چنینی باید در نظر گرفت که تحصیل در مکزیک برای علاقمندان به کار در این کشور می تواند از درجه اهمیت بالاتری برخوردار باشد چراکه برای رسیدن به کار از این طریق، نیاز به زمان کمتری خواهد بود.

متخصصین قلب و عروق در این کشور از سطح درآمد بالایی برخوردار هستند و می توانند به راحتی در این کشور با کیفیت بالا زندگی کنند. یک متخصص قلب و عروق در مکزیک به طور متوسط 128000MXN (پزو مکزیک) درآمد کسب می کند اما این بدان معنا نیست که شرایط زندگی آن ها می تواند مطابق با استانداردهای جهانی باشد. در شرایطی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی به کشورهای تراز اول جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *