ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در نیوزلند

رشته قلب و عروق در نیوزلند

رشته قلب و عروق در نیوزلند پرهزینه تر از کشورهایی مثل ایتالیا، مجارستان، لهستان، ترکیه، آلمان، اتریش و فرانسه می باشد. نیوزلند یک مقصد برتر در حال ظهور برای تحصیل در خارج از کشور است و نیوزلند با سیستم آموزشی عالی، مدارک معتبر بین المللی، فرصت های تحقیقاتی فراوان و کیفیت زندگی بی نظیر، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. دولت یک سال تحصیل بدون هزینه را برای دانشجویانی که تازه وارد تحصیلات عالی شده اند فراهم می کند و اگر شهروند یا مقیم نیوزیلند هستید که به مدت 3 سال در نیوزلند زندگی کرده اید و مستقیماً از مدرسه به دانشگاه اوکلند می آیید، به احتمال زیاد واجد شرایط دریافت هزینه های رایگان خواهید بود. نیوزلند یک مقصد عالی برای دانشجویان بین المللی است که یک سیستم آموزشی در سطح جهانی را ارائه می دهد.

همه دانشگاه‌های آن از استانداردهای جهانی پیروی می‌کنند و به‌طور منظم توسط دولت مورد آزمایش و نظارت قرار می‌گیرند تا از سطح بالای آموزش مداوم، صرف نظر از جایی که شما انتخاب می‌کنید، اطمینان حاصل شود. هزینه زندگی در نیوزیلند – در مقایسه با استرالیا، تحصیل در نیوزیلند هزینه کمتری دارد و به طور کلی، نیوزلند به عنوان کشوری نسبتاً مقرون به صرفه برای دانشجویانی که به دنبال تحصیل در مقصدی مقرون به صرفه هستند، شناخته شده است. زندگی در نیوزلند با سرعت آرام تری پیش می رود. در سال گذشته، نیوزلند به عنوان دومین کشور امن در جهان رتبه بندی شد و میزان جرم و جنایت در نیوزلند کمتر از استرالیا است. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به رشته قلب و عروق در نیوزلند توضیحاتی ارائه شده است:

  • درآمد رشته قلب و عروق در نیوزلند چقدر است؟
  • چگونه می توان در نیوزلند متخصص قلب و عروق شد؟

کار با رشته قلب و عروق در نیوزلند

در حالی که خود علم پزشکی یک رشته بسیار رقابتی و چالش برانگیز است، قلب و عروق، به استثنای عصب شناسی، سخت ترین رشته فرعی است که به ذهن می رسد، از این رو، حتی در بین پزشکان، فقط رقابتی ترین و تواناترین ها به متخصص قلب می رسند. یکی از زبان های ضروری قلب و عروق، ریاضیات است و متأسفانه آموزش پزشکی تاکیدی ندارد و در واقع اغلب از توانمندسازی پزشکان برای تفکر ریاضی غفلت می کند.

این دوره در نیوزلند اصول ریاضی مربوط به پزشکی و تحقیقات بالینی قلب و عروق و ریه را پوشش می دهد. متخصصان قلب، پزشکانی هستند که قلب و بیماری های آن را با استفاده از روش های تشخیصی و دارویی درمان می کنند. بر خلاف جراحان قلب، آنها اقدامات جراحی را انجام نمی دهند؛ آنها بیمارانی را با موارد معمول و پیچیده بیماری قلبی و بیماری های قلبی می بینند. جراحان قلب متخصص قلب یا پزشکانی نیستند که در تشخیص و درمان بیماری قلبی تخصص داشته باشند؛ متخصصان قلب معمولاً در صورت نیاز افراد را به جراح قلب ارجاع می دهند، زیرا اکثر متخصصان قلب خودشان جراحی قلب را انجام نمی دهند. ولی در نیوزلند پردرآمدترین متخصصین قلب و عروق جراحان این حوزه هستند که در ادامه به سطح درآمد آن ها اشاره می شود.

تحصیل رشته قلب و عروق در نیوزلند در مقطع دکتری

یکی از متداول ترین دوره ها برای تحصیل رشته قلب و عروق در نیوزلند، تحصیل در مقطع دکتری در این کشور می باشد. دوره دکتری در رشته قلب و عروق در نیوزلند به گونه ای طراحی شده است که دانشجویان را قادر می سازد تا دانش و روش های مربوط به تمام حوزهای علوم طبیعی را در تمرکز قلب و عروق یکپارچه کنند. نکته قابل توجه در این دوره این است که، تمامی آموزش ها به زبان انگلیسی تدریس می شود. در نهایت اینکه، تمامی افرادی که به دنبال تحصیل رشته قبل و عروق در مقطع دکتری در نیوزلند هستند باید اسناد و مدارک زیر را به دانشگاه مربوطه ارائه دهند:

مدارک لازم تحصیل رشته قلب و عروق در نیوزلند در مقطع دکتری

درآمد رشته قلب و عروق در نیوزلند

کار در نیوزلند برای متخصصین رشته قلب و عروق فراوان است؛ چرا که این رشته یکی از رشته های مورد نیاز این کشور می باشد. برای آسان کردن فرصت‌های شغلی برای دانشجویان بین‌المللی در نیوزلند، این کشور فهرست‌های رسمی «مهارت‌های ضروری در تقاضا» (ESID) را منتشر می‌کند که به طور مرتب به روز می‌شوند. بنابراین اگر ویژگی های مهارت شما در لیست باشد و صلاحیت و تجربه مناسبی داشته باشید، گرفتن ویزا برای شما در سال 2023 آسان خواهد بود. لازم به ذکر است در سال 2023 رشته قلب و عروق از جمله رشته های مورد نیاز کشور نیوزلند می باشد؛ با این وجود ورود به این کشور برای تحصیل این رشته و سپس مشغول شدن به کار، بهتر است. این رشته علاوه بر داشتن موقعیت های کاری زیاد، سطح درآمد بالایی نیز دارد که در نمودار ذیل نشان داده شده است:

درآمد رشته قلب و عروق در نیوزلند

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در نیوزلند

با توجه به سطح درآمد بالای رشته قلب و عروق، پرداخت هزینه تحصیل و زندگی در نیوزلند را می توان به نوعی سرمایه گذاری دانست. میانگین هزینه تحصیل در این برنامه از دانشگاه های MBBS در نیوزلند حدود 70000$ تا 80000$ (دلار نیوزلند) است. پس از کسب مدرک MBBS از کالج های MBBS در نیوزیلند، می توان حدود 150000$ تا 160000$ (دلار نیوزلند) در سال درآمد کسب کرد. تحصیل در نیوزلند علاوه بر شهریه دانشگاه با هزینه زندگی در این کشور نیز همراه است که تنها قدری از آن را می توان با کار دانشجویی پوشش داد. طی سال 2023 در نیوزلند میانگین هزینه های ماهانه زندگی برای یک نفر از 1200$ تا 2000$ (دلار نیوزلند) متغیر است و یک خانواده چهار نفره، متوسط ​​هزینه های زندگی از 6000$ تا 8000$ (دلار نیوزلند) در ماه متغیر است.

بهترین دانشگاه ها برای رشته قلب و عروق در نیوزلند

بهترین دانشگاه ها برای رشته قلب و عروق در نیوزلند

برای تحصیل در نیوزلند در رشته های مختلف از جمله قلب و عروق می توان دانشگاه های ذیل را بهترین گزینه قلمداد نمود:

بهترین دانشگاه های دنیا برای رشته قلب و عروق در نیوزلندTimes Higher Education Ranking 2023QS Ranking 2023
University of Auckland13785
University of Otago201194
University of Waikato401373
Lincoln University Canterbury501372
University of Canterbury501258
Victoria University of Wellington501236
Massey University601284

طول دوره تحصیل در نیوزلند

مدرک پزشکی نیوزیلند در مدت 6 سال به دست می آید و بسیار چالش برانگیز است، با این حال، هنگامی که به پایان آن رسیدید، برای یک حرفه موفق و بسیار سودمند در یک حرفه جذاب و محترم صنعت پزشکی آماده خواهید شد. کشورهای دارای مراقبت های بهداشتی همگانی شامل اتریش، بلاروس، بلغارستان، کرواسی، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، ایسلند، جزیره من، ایتالیا، لوکزامبورگ، مالت، مولداوی، نروژ، لهستان، پرتغال، رومانی، روسیه، صربستان، اسپانیا، سوئد، سوئیس، اوکراین و بریتانیا. علاقمندان به رشته قلب و عروق در نیوزلند، کانادا، مجارستان، انگلیس و غیره با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند.

سوالات متداول در خصوص رشته قلب و عروق در نیوزلند

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از سوالات پرتکرار شما عزیزان در خصوص رشته قلب و عروق در نیوزلند پاسخ دهیم. برخی از مهمترین سوالات شما در این زمینه عبارت اند از:

  • برای تحصیل رشته قلب و عروق در نیوزلند به مجوز اقامت نیاز داریم؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی به غیر از اتباع استرالیایی، که قصد ادامه تحصیل در رشته قلب و عروق در نیوزلند را دارند، باید برای مجوز اقامت دانشجویی این کشور درخواست دهند.
  • زبان تحصیل رشته قلب و عروق در دانشگاه های نیوزلند چه زبانی است؟ یکی از اصلی ترین مزیت های تحصیل رشته قلب و عروق در نیوزلند، امکان تحصیل این رشته به زبان انگلیسی در اغلب دانشگاه های این کشور می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *