ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در هنگ کنگ

رشته قلب و عروق در هنگ کنگ

تحصیل در رشته قلب و عروق در هنگ کنگ می تواند برای برخی از افراد انتخابی نامناسب باشد چراکه هزینه های زیادی را به همراه دارد. هنگ کنگ کشوری کوچک در دل چین است که از نظر اقتصادی به استقلال رسیده و امروزه برخی آن را به عنوان یک کشور مجزا می شناسند. در چنین شرایطی باید اعلام کرد که هزینه های زندگی در این کشور نیز با چین تفاوت های بسیار زیادی دارد و تامین هزینه های مربوط به تحصیل در این کشور می تواند یک چالش بزرگ برای افرادی باشد که از تمکن مالی کافی برخوردار نیستند.

دانشگاه های هنگ کنگ در رتبه بندی های جهانی نیز توانسته اند جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهند و این در حالی است که از نظر شماره، تعداد کمی را شامل می شوند. کیفیت در دانشگاه های هنگ کنگ غیرقابل انکار است و در رشته های مهندسی شرایط تحصیل در این کشور، کم نظیر است. در رشته قلب و عروق نیز دانشگاه های این کشور توانسته اند به برتری های بسیاری دست پیدا کنند و رتبه های مناسبی را برای خود به دست آورند. به همین دلیل است که به افراد دارای رزومه سطح بالا با رزومه خوب می توان گفت که هنگ کنگ انتخابی نسبتا مناسب برای زندگی است. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا به برخی از مهم ترین پرسش های موجود در زمینه تحصیل رشته قلب و عروق در هنگ کنگ پاسخ دهند.

  • شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در این کشور چیست؟
  • آیا هنگ کنگ مقصد گران قیمت تری نسبت به چین برای تحصیل است؟
  • بهترین راه برای رسیدن به کار پزشکی در هنک کنگ چیست؟
  • آیا می توان به عنوان یک متخصص قلب در این کشور به درآمد بالا رسید؟

شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در هنگ کنگ

هنگ کنگ یکی از کشورهای آسیای شرقی است که از نظر مساحت بسیار کوچک است اما یکی از قدرت های اقتصادی جهان به حساب می آید. این کشور در سال های اخیر به شدت به آموزش اهمیت داده است و به همین دلیل است که می توان در رتبه بندی های جهانی، به راحتی دانشگاه های این کشور را در اکثر رشته های تحصیلی در رتبه های برتر مشاهده کرد.

علاقمندان به تحصیل رشته قلب و عروق در این کشور، نمی توانند به زبان انگلیسی در هنک کنگ به ادامه تحصیل مشغول شوند و یادگیری زبان چینی از جمله اولویت هایی است که دانشجویان در این کشور با آن روبرو هستند. تحصیل در مقطع پزشکی در دوره لیسانس و دریافت مدرک 6 ساله این رشته نیز یکی دیگر از الزاماتی است که به تحصیل در رشته قلب و عروق در این کشور کمک می کند.

برخی از مهم ترین دانشگاه های هنگ کنگ برای تحصیل در رشته قلب و عروق عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های هنگ کنگ برای تحصیل در رشته قلب و عروق

با در اختیار داشتن داده های فوق به راحتی می توان گفت که 2 دانشگاه با کلاس بسیار بالای جهانی در این کشور در حال ارائه رشته قلب و عروق هستند.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در هنگ کنگ

یکی از چالش های مهم تحصیل پزشکی در هنک گنگ آن است که دانشجویان خارجی باید هزینه های بسیار زیادی را به عنوان شهریه خود به دانشگاه پرداخت کنند. به طور متوسط می توان گفت که یک دانشجوی رشته قلب و عروق در این کشور، سالیانه مبلی در حدود 29700$ تا 34500$ (دلار) را به عنوان شهریه به دانشگاه پرداخت می کند که به نسبت اکثر کشورهای جهان، هزینه ای سنگین به نظر می رسد.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز توجه داشت که شهروندان خارجی در این کشور اجازه کار ندارند اما خوشبختانه هزینه های زندگی در هنگ کنگ به نسبت بسیاری از کشورهای آسیای شرقی ارزان تر است و دانشجویان با در اختیار داشتن مبلغی در حدود 8100$ (دلار) در سال می توانند هزینه های زندگی خود را به طور کامل پرداخت کنند. آنچه گفته شد به خوبی نشان می دهد که هنگ کنگ یکی از مقاصد گرانقیمت برای تحصیل در جهان است.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در هنگ کنگ

شرایط کار متخصصین قلب در هنگ کنگ

یکی از نکاتی که از درجه اهمیت بسیاری در هنگام مهاجرت تحصیلی برخوردار است، شرایط رسیدن به کار در کشور مقصد پس از تحصیل است. هنگ کنگ نیز به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته به دانشجویان خارجی اجازه می دهد تا این کشور را به عنوان مقصد نهایی زندگی خود انتخاب کنند اما باید در نظر داشت که در این کشور به ویژه در حوزه های پزشکی نمی توان به سادگی اقدام به کاریابی کرد.

فرایند مهاجرت به هنگ کنگ از نظر کاری به گونه ای است که متخصصین قلب و عروق نیاز خواهند داشت تا در مرحله اول مدرک تحصیلی خود را معادلسازی کنند و پس از آن می توانند به عنوان نیروی کار در این کشور اقدامات لازم را انجام دهند. در چنین شرایطی می توان گفت که کشورهای دیگر جهان می توانند اولا کیفیت زندگی مناسب تری را در اختیار فرد بگذارند و همچنین هزینه های کمتری را به عنوان دانشجو به او تحمیل کنند. برای کسب آگاهی از شرایط تحصیل در بهترین کشورهای جهان، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *