ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در چین

رشته قلب و عروق در چین

انتخاب تحصیل در رشته قلب و عروق در چین به دانشجویان این فرصت را می دهد که گزینه های بسیار زیادی را در اختیار داشته باشند. علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور باید به این نکته توجه داشته باشند که دانشگاه آن ها و کیفیتی که در دروس مختلف ارائه می کنند، از اهمیت بسیار بالایی برای رسیدن به شغل در آینده برخوردار است و به همین دلیل است که از دانشجویان خواسته می شود تا در انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر خود به شدت دقیق باشند. در چنین شرایطی است که فرد می تواند آینده بهتری برای خود ایجاد کند.

دانشگاه های چین در سال های اخیر به شدت پیشرفت کرده اند و توانسته اند تا نظر بسیاری از دانشجویان بین المللی را به خود جلب کنند. شرایط ورود به چین برای دانشجویان ایرانی نیز بسیار ساده است و این می تواند یک امتیاز دیگر به حساب آید چراکه ریسک دریافت ویزا برای افراد به حداقل خود می رسد. در صورتی که فردی بتواند از بهترین دانشگاه های چین در این رشته فارغ التحصیل شود، این امکان را خواهد داشت که بتواند در برترین کشورهای جهان نیز به کار مشغول شود و فرایند زندگی خود را تغییر دهد. با توجه به همین موضوع است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در چین را مورد بررسی قرار دهند.

  • بهترین دانشگاه های چین برای تحصیل رشته قلب و عروق کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در این کشور چقدر است؟
  • آیا چین مقصد مناسبی برای کار پس از تحصیل است؟
  • آیا متخصصین قلب و عروق در این کشور شرایط مناسبی برای کار دارند؟

معرفی بهترین دانشگاه های رشته قلب و عروق در چین

در صورتی که قصد تحصیل در چین برای فردی وجود داشته باشد، در حدود 100 دانشگاه را در دسترس خود خواهد داشت تا بتواند شرایط بسیار مناسبی را برای تحصیل خود ایجاد کند. دانشگاه بزرگ پزشکی در پکن را می توان به عنوان بهترین دانشگاه این کشور در رشته قلب و عروق معرفی کرد که دومین دانشگاه برتر آسیا است و به جایگاه 73 جهان در این رشته نیز دست پیدا کرده است. کالج پزشکی پکن نیز یکی دیگر از دانشگاه های برتر این کشور است که توانسته رتبه 91 جهان را به خود اختصاص دهد. دانشگاه شانگهای ژیائو نیز یکی دیگر از دانشگاه های تراز اول چین برای تحصیل در این رشته است. این دانشگاه رتبه 125 جهان را به خود اختصاص داده است و سیزدهمین دانشگاه برتر رشته قلب و عروق در آسیا است.

از سوی دیگر، دانشگاه فودان را نیز می تواند در دسته دانشگاه های برتر این کشور قرار داد که رتبه 172 جهانی را به خود اختصاص داده است. دانشگاه پزشکی نانجینگ نیز یکی دیگر از دانشگاه های برتر چین است که رتبه 187 جهان را در این رشته به دست آورده است. در کنار این دانشگاه ها، می توان به دانشگاه ووهان نیز اشاره داشت که رتبه 192 جهان را به دست آورده است. دانشگاه پکینگ در پکن نیز رتبه 194 جهان را به خود اختصاص داده است. اطلاعات مندرج شده به خوبی نشان می دهد که تحصیل پزشکی در چین می تواند ارزشمند باشد.

شرایط دریافت پذیرش در دانشگاه های چین به شرح زیر است.

شرایط دریافت پذیرش در دانشگاه های چین

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در چین

یکی از امتیازاتی که تحصیل در چین به همراه دارد آن است که دانشجویان می توانند با هزینه های نسبتا مناسب در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند و نیازی به پرداخت شهریه های سنگین در این رابطه نخواهند داشت. در شرایط کنونی می توان گفت که برای شرکت در دوره تخصص قلب و عروق دانشجویان به شهریه ای در حدود 5000$ تا 8000$ (دلار) در سال نیاز خواهند داشت. در چین شرایط مناسبی برای دریافت بورسیه های تحصیلی نیز وجود دارد و دانشجویانی که در دوره های تخصص تحصیل می کنند، شانس بالاتری برای رسیدن به موفقیت در این زمینه خواهند داشت.

چین به دلیل وسعت سرزمینی که دارد، شرایط زندگی و هزینه های زندگی متفاوتی را نیز پیش روی افراد قرار می دهد. به طور کلی می توان گفت که دانشجویان در شهرهای کوچک با 300$ (دلار) نیز می توانند هزینه زندگی خود را به طور کامل تامین کنند اما تامین هزینه های زندگی در شهری مانند پکن در حدود 1000$ (دلار) در ماه است. به دانشجویان در شرایط خاص اجازه داده می شود که بتواند به صورت نیمه وقت به کار مشغول شوند.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در چین

شرایط کار متخصصین قلب و عروق در چین

با پایان رسیدن دوره آموزشی در کشور چین، دانشجویان می توانند برای شروع کار خود در چین، اقدامات لازم را انجام دهند. البته باید در نظر داشت که شرایط خاص زندگی در این کشور و قوانین محدود کننده آن باعث می شود تا افراد زیادی پس از تحصیل، خاک این کشور را به منظور کار ترک کنند. با همه این تفاسیر از نظر قانونی، مانعی برای ورود به بازار کار این کشور وجود ندارد.

افرادی که در چین تحصیل کرده باشند به خوبی می دانند که قوانین کار در این کشور ممکن است منجر به دلسردی بسیاری از افراد شود اما متخصصین قلب و عروق در این کشور از شانس بالایی برای رسیدن به کار برخوردار خواهند بود. یک متخصص قلب و عروق به طور متوسط می تواند 106000CNY (یوان) در ماه درآمد کسب کند که در حدود 5 برابر متوسط درآمد در کشور چین است. در صورتی که به دنبال راهی برای رسیدن به چین به عنوان مقصد تحصیلی خود هستید، ، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *