ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در کره جنوبی

رشته قلب و عروق در کره جنوبی

تحصیل رشته قلب و عروق در کره جنوبی نیز به مانند بسیاری رشته های دیگر در حال جذب مخاطبان بسیار زیادی است چراکه از نظر علمی جایگاهی عالی دارد. کره جنوبی از نظر فرهنگی فعالیت های بسیار زیادی را در طول سال های اخیر انجام داده است و به همین دلیل است که مورد توجه قرار دارد. امروزه بسیاری از جوانان از سراسر جهان تمایل دارند تا برای کار و تحصیل به این کشور مهاجرت کنند تا بتوانند در شرایط ایده آل این کشور زندگی کنند. با این حال باید به این نکته نیز توجه داشت که کره جنوبی از جمله کشورهایی است که دارای فرهنگ خاص آسیای شرقی است که می تواند برای بسیار دشوار باشد.

در رشته قلب و عروق دانشگاه های بسیار زیادی در کره جنوبی وجود دارد که تحصیل در هریک از آن ها می تواند امتیازهای زیادی را به همراه داشته باشد. این مسئله نباید به سادگی کنار گذاشته شود چراکه تعدد دانشگاه های موجود در این کشور، به تمامی افراد این فرصت را می دهد که با توجه به رزومه خود، بتوانند یک دانشگاه با کیفیت را انتخاب کنند. کیفیت عالی تحصیل در این کشور می تواند یکی از مهم ترین عوامل برای انتخاب آن به عنوان مقصد تحصیلی باشد و از همین رو است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله این موضوع را مورد بحث قرار خواهند داد.

  • بهترین دانشگاه کره جنوبی برای تحصیل رشته قلب و عروق کدام است؟
  • آیا کره جنوبی مقصدی گران برای تحصیل در خارج از کشور است؟
  • فرایند کار در کره جنوبی به عنوان پزشک متخصص چیست؟
  • آیا یک پزشک متخصص قلب در کره جنوبی درآمد بالایی دارد؟

شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در کره جنوبی

دانشجویانی که قصد دارند در آیند به عنوان متخصص قلب و عروق کار کنند، در ابتدای امر باید مدرک خود در رشته پزشکی را به دست آورند و پس از آن می توانند به عنوان یک دانشجوی رشته تخصصی قلب و عروق به ادامه تحصیل بپردازند. در چنین شرایطی می توان گفت که تحصیل در کره جنوبی می تواند گزینه ای ایده آل برای علاقمندان به این رشته تحصیلی باشد چراکه دانشگاه های متعددی در این کشور وجود دارند که می توان با کمک آن ها به بهترین شکل ممکن در این رشته تحصیل کرد.

فرآیند دریافت مدرک تخصصی قلب و عروق

طول دوره تحصیل تخصص پزشکی در کشور کره جنوبی حدودا 4 ساله است و از همین رو می توان گفت که تبدیل شدن به متخصص قلب و عروق در کره جنوبی نیازمند این خواهد بود که فرد یک دهه به تحصیل دانشگاهی بپردازد. اکثریت دانشگاه های کره جنوبی، تحصیل در رشته قلب و عروق را به زبان کره ای ارائه می کنند و به همین دلیل زبان انگلیسی کاربرد چندانی برای تحصیل در این رشته نخواهد داشت.

برخی از مهم ترین دانشگاه های کره جنوبی برای تحصیل در رشته قلب و عروق عبارتند از:

نام دانشگاهرتبه در آسیارتبه جهانی
دانشگاه یونسی483
دانشگاه اولسان9106
دانشگاه کره35202
دانشگاه ملی چوننام43238
دانشگاه کاتولیک کره51257
دانشگاه ملی سئول58286
دانشگاه اینجه96395
دانشگاه سانگکیون کوان101408
دانشگاه آجو106420
دانشگاه هالیم114438

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در کره جنوبی

کره جنوبی یکی از کشورهای شرقی آسیا است و هزینه زندگی در این کشورها معمولا بالاتر از کشورهای اروپایی است. متوسط هزینه زندگی در شهرهای مختلف کره جنوبی برای دانشجویان در حدود 750$ تا 1300$ (دلار) در ماه است و دانشجویان در این کشور این فرصت را خواهند داشت که به صورت نیمه وقت به کار مشغول شده و در این مسیر بخش عمده هزینه های زندگی در کره جنوبی را پوشش دهند.

تحصیل رشته پزشکی در کره جنوبی نیز هزینه های بیشتر از سایر رشته های تحصیلی را به همراه دارد و دانشجویان رشته قلب و عروق در کره جنوبی باید سالیانه مبلغی در حدود 11000$ تا 14800$ (دلار) را به عنوان شهریه خود به دانشگاه پرداخت کنند. یکی از متداول ترین سوالاتی که در رابطه با تحصیل در کره جنوبی مطرح می شود آنکه امکان دریافت بورسیه از دانشگاه های این کشور وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید چنین گفت که دانشجویان ممتاز می توانند از شانس دریافت بورسیه بهتری برخوردار باشند اما دریافت این بورسیه قطعی نیست.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در کره جنوبی

شرایط کار یک متخصص قلب در کره جنوبی

با پایان پذیرفتن دوره تحصیلی تخصص قلب و عروق درکره جنوبی و دریافت مدرک تحصیلی، فرد می تواند به منظور کار در این کشور، اقامت خود را تغییر دهد و شرط اصلی آن ورود به یکی از بیمارستان های این کشور به عنوان پزشک است. زمانی که فرد فعالیت خود را در این کشور شروع کند، می تواند ویزای کاری کره جنوبی را در اختیار بگیرد و این فرصتی است که می تواند وی را به دریافت اقامت کره جنوبی به صورت دائمی نزدیک کند.

درآمد یک متخصص قلب و عروق در این کشور در حدود 14600000KWR (وون کره جنوبی) است و این سرمایه ای است که به فرد کمک می کند که رفاه کامل اقتصادی را در کره جنوبی تجربه کند. حساسیت های کار یک متخصص در این زمینه، دسترسی به چنین درآمدی را طبیعی می سازد تا جایی که یک پزشک با تجربه در این حوزه بیش از 22000000KWR (وون کره جنوبی) درآمد کسب می کند. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرت به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *