ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در کرواسی

رشته قلب و عروق در کرواسی

تحصیل در رشته قلب و عروق در کرواسی یکی از گزینه هایی است که می تواند مسیر رسیدن به کشورهای حوزه شنگن را برای علاقمندان هموار سازد. کرواسی یکی از معدود کشورهای اروپایی است که هنوز به عضویت حوزه شنگن در نیامده است و در تلاش است تا با رعایت استانداردهای موجود، عضویت این اتحادیه را نیز به دست آورد. در شرایط کنونی می توان گفت که کرواسی یکی از پل های رسیدن به کشورهای تراز اول دنیا است که شرایط نسبتا مناسبی برای زندگی دارد. تحصیل در کرواسی می تواند به عنوان مسیری برای رسیدن به موفقیت در نظر گرفته شود.

دانشگاه های کرواسی در رشته های مربوط به گروه پزشکی شرایط چندان مناسبی را در اختیار ندارند و همین مسئله یکی از نکات منفی در رابطه با انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی در رشته قلب و عروق است. افرادی که می خواهند به زبان انگلیسی به ادامه تحصیل بپردازند، این امکان را در کرواسی به دست نخواهند آورد و این نیز خود محدودیتی بزرگ به حساب می آید به ویژه برای افرادی که قصد دارند پس از تحصیل در کرواسی، خاک این کشور را به مقصد کشوری دیگر ترک کرده و در کشور بهتری به کار مشغول شوند. با همه این تفاسیر، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در کرواسی را مورد تحلیل قرار دهند.

  • آیا دانشگاه های کرواسی، کیفیت کافی برای تحصیل در رشته قلب و عروق را دارند؟
  • هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در این کشور چقدر است؟
  • شرایط کار در کرواسی به عنوان متخصص قلب چگونه است؟
  • متوسط درآمد یک متخصص قلب در کرواسی چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در کرواسی

به مانند بسیاری دیگر از کشورهای دنیا، رشته قلب و عروق در کرواسی نیز یکی از رشته های تخصص پزشکی است که علاقمندان به آن باید در ابتدا دوره پزشکی را پشت سر بگذارند و پس از آن قادر خواهند بود تا دوره تخصص قلب و عروق را در این کشور آغاز کنند. در چنین شرایطی می توان گفت که تحصیل رشته قلب و عروق در این کشور در حدود 9 سال طول خواهد کشید.

شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در کرواسی

در کشور کرواسی دانشگاه های اندکی به ارائه رشته قلب و عروق می پردازند و دانشگاه های برتر پزشکی در کرواسی نتوانسته اند رتبه مناسبی در رتبه بندی های بین المللی به دست آورند. بهترین دانشگاه کشور کرواسی برای تحصیل در رشته قلب و عروق، دانشگاه زاگرب است که توانسته رتبه 498 جهان و البته 186 اروپا را به دست آورد. سایر دانشگاه های کرواسی در این رشته رتبه های ضعیفی را در اختیار گرفته اند و این مسئله به خوبی قابل ادراک است.

دانشگاه اسپلیت در رشته قلب و عروق رتبه 819 جهان را به خود اختصاص داده است که رتبه ای ضعیف به حساب می آید و دانشگاه ریه کا به عنوان یکی از دانشگاه های شناخته شده در گروه مهندسی، رتبه 1024 جهان را در این رشته به دست آورده است. دانشگاه اوسیک نیز دیگر دانشگاه کرواسی است که در رشته قلب و عروق رتبه 1098 را به خود اختصاص داده است.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در کرواسی

برای افرادی که قصد تحصیل در کشوری ارزان قیمت را دارند، کرواسی می تواند گزینه ای ایده آل به نظر برسد چرا که شهریه سالانه و همچنین هزینه های زندگی در این کشور بسیار ارزان است و به همین دلیل دانشجویان با دغدغه های چندانی برای مهاجرت تحصیلی به این کشور و تحصیل در رشته قلب و عروق روبرو نخواهند بود. در نمودار زیر می توان اطلاعات دقیق تری در رابطه با شرایط مالی مورد نیاز برای تحصیل در این رشته در کرواسی به دست آورد.

هزینه تحصیل و زندگی رشته قلب و عروق در کرواسی

نکته ای که کاملا در این رابطه مشخص است آن که دانشجویان در کرواسی برای یک سال تحصیل و زندگی خود به مبلغ بسیار کمی نیاز خواهند داشت و از آن جا که فرصت کار ضمن تحصیل در این کشور را نیز در اختیار دارند، می توانند بخش عمده ای از این هزینه ها را نیز شخصا در کشور کرواسی تامین کنند.

شرایط کار پس از تحصیل رشته قلب و عروق در کرواسی

افرادی که مدرک خود را از دانشگاه های کرواسی دریافت کرده باشند، به راحتی می توانند در این کشور به کار مشغول شوند اما باید در نظر داشت که بسیاری از مهاجران تحصیل در کشور کرواسی، پس از پایان دوره اموزشی خود به کشور دیگری مهاجرت می کنند تا بتوانند زندگی بهتری برای خود ایجاد کنند. با این حال کرواسی نیز با آغوش باز از این افراد استقبال می کنند.

یک متخصص قلب و عروق در کشور کرواسی به طور متوسط درآمدی در حدود 53400HRK (کونای کرواسی) خواهد داشت و از این طریق می تواند هزینه های یک زندگی مجلل در این کشور را تامین کند. فرایند تبدیل شدن به پزشک در کشورهای مختلف متفاوت است و می تواند ارزشی متفاوت نیز داشته باشد. در صورتی که در جستجوی بهترین ها هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *