ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در کلمبیا

رشته قلب و عروق در کلمبیا

بر خلاف باورهای عمومی، تحصیل در رشته قلب و عروق در کلمبیا نیز می تواند یکی از گزینه های نسبتا ایده آل برای علاقمندان به این رشته باشد. کلمبیا یکی از کشورهای نیمه پیشرفته آمریکای جنوبی است که در سال های اخیر دچار تحولات نسبتا زیادی شده است و به همین دلیل می توان این کشور را در دسته کشورهای تراز اول جهان نیز قرار داد. در شرایط کنونی می توان گفت که انتخاب کلمبیا برای افرادی مناسب تر است که از رزومه تحصیلی قوی برخوردار نیستند و بودجه کافی برای تحصیل در کشوری همچون آمریکا را نیز در اختیار ندارند.

تحصیل در رشته قلب و عروق در این کشور به زبان اسپانیایی انجام می شود و به همین دلیل علاقمندان باید به این نکته توجه بسیار ویژه داشته باشند. از طرف دیگر، تعداد دانشگاه های ارائه کننده این رشته نیز محدود است و تنها یک دانشگاه این کشور است که توانسته رتبه ای در سطح متوسط به دست آورد و سایر دانشگاه های این کشور در رده سوم از نظر کیفیت آموزش قرار دارند. در چنین شرایطی باید در نظر داشت که انتخاب کلمبیا به عنوان مقصد تحصیلی می تواند یک ریسک بزرگ در زمینه تقویت رزومه تحصیلی به حساب بیاید. با وجود این مسئله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا شرایط تحصیل در رشته قلب و عروق در کلمبیا را بررسی نمایند.

  • شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در این کشور چیست؟
  • آیا می توان در کلمبیا بورسیه تحصیلی دریافت کرد؟
  • مزایای دریافت مدرک تحصیلی از کشور کلمبیا چیست؟
  • متوسط درآمد یک متخصص قلب و عروق در این کشور چقدر است؟

معرفی بهترین دانشگاه های رشته قلب و عروق در کلمبیا

کلمبیا یکی از کشورهای آمریکای جنوبی است که در جایگاه خود توانسته عملکرد نسبتا مناسبی را به دست آورد و به همسایگان قدرتمند خود در این زمینه نزدیک شود. در شرایط فعلی نمی توان گفت که کلمبیا یکی از مقاصد ارزشمند مهاجرتی است اما باید در نظر داشت که می توان کلمبیا را به عنوان یکی از گزینه های آخر مهاجرت خود در نظر داشت.

در کلمبیا 4 دانشگاه با کیفیت های کاملا متفاوت در رشته قلب و عروق وجود دارد که هر یک از آن ها می تواند شرایط خاص خود را داشته باشد. دانشگاه آندس به عنوان بهترین دانشگاه کلمبیا در این رشته شناخته می شود که توانسته رتبه 20 آمریکای لاتین را به خود اختصاص دهد. تصویر زیر اطلاعات بهتری از این دانشگاه در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

دانشگاه آندس به عنوان بهترین دانشگاه کلمبیا

دانشگاه آنتیکوئیا به عنوان دومین دانشگاه برتر این کشور در رشته قلب و عروق توانسته است رتبه 941 جهان را به خود اختصاص دهد و در رتبه سوم بهترین دانشگاه های رشته قلب و عروق در این کشور نیز دانشگاه ملی کلمبیا قرار دارد که رتبه 1061 را به دست آورده است. آخرین دانشگاه در دسترس نیز دانشگاه پونتیفیکال خاوریانا است که رتبه 1151 جهان را به دست آورده است.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در کلمبیا

اگرچه در تحصیل رشته قلب و عروق در کلمبیا امتیازات زیادی از نظر علمی وجود ندارد اما می توان گفت که تحصیل در کلمبیا از نظر اقتصادی برای بسیاری از افراد بسیار مناسب است. دانشجویانی که رشته قلب و عروق را برای ادامه تحصیل خود در این کشور انتخاب می کنند، به طور متوسط سالیانه مبلغی در حدود 5500$ تا 7200$ (دلار) را به عنوان شهریه به دانشگاه پرداخت می کنند اما شانس دریافت بورسیه از دانشگاه های این کشور بسیار محدود است.

علاوه بر این، دانشجویان باید سالیانه بودجه از در حدود 5000$ تا 6000$ (دلار) را نیز به عنوان هزینه های زندگی خود در نظر داشته باشند. در کلمبیا به دانشجویان اجازه کار دانشجویی خارج از محیط دانشگاه داده نمی شود و به همین دلیل تنها در محیط دانشگاهی می تواند به کار مشغول شد که امری به شدت رقابتی است.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در کلمبیا

شرایط کار متخصصین قلب در کشور کلمبیا

با اتمام دوره تخصص قلب و عروق در کلمبیا، دانشجویان دوره انترنی را پشت سر می گذارند و پس از موفقیت در این دوره، مدرک تحصیلی خود را دریافت می کنند. با عبور از این مرحله نه چندان ساده در زندگی تحصیلی، فرد واجد شرایط خواهد بود که به عنوان پزشک متخصص در کلمبیا نیز به کار مشغول شود و این یکی از معدود امتیازاتی است که تحصیل در این کشور به همراه خواهد داشت. یک پزشک متخصص قلب و عروق در کشور کلمبیا به طور متوسط 17700000COP (پزو کلمبیا) درآمد کسب می کند و این مبلغی بسیار سنگین برای گذراندن زندگی خواهد بود.

کیفیت زندگی در کلمبیا برای بسیاری از پزشکان و دانشجویان خارجی مناسب نیست و به همین دلیل این افراد پس از پایان دوره تحصیل خود، کشور دیگری نظیر آمریکا یا کانادا را برای ادامه زندگی انتخاب می کنند. عبور از مرحله معادلسازی، مجوزی است برای ورود به بازار کار این دو کشور تراز اول جهان. در صورتی که تمایل به زندگی در برترین نقاط جهان را دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *