ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در یونان

رشته قلب و عروق در یونان

رشته قلب و عروق در یونان می تواند به فرد کمک کند تا به عنوان یک پزشک متخصص به ادامه کار بپردازد یا به سایر کشورهای شنگن مهاجرت کند. یونان یکی از ضعیف ترین اقتصادهای اروپایی را در اختیار دارد و همین مسئله دید عمومی نسبت به این کشور را تغییر داده است. در حال حاضر می توان گفت که یونان می تواند مقصد مناسبی برای تحصیل در رشته قلب و عروق باشد اما همه افراد توان استفاده از امکانات برترآموزشی در این کشور را نخواهند داشت چراکه تفاوت های بسیار زیادی بین دانشگاه های این کشور در این رشته وجود دارد.

رشته قلب و عروق به عنوان یکی از رشته های اصلی علوم پزشکی می تواند این فرصت را در اختیار افراد قرار دهد که فرد پس از تحصیل خود در یک موقعیت اجتماعی بسیار عالی قرار گیرد و از طرف دیگر بتواند از نظر اقتصادی نیز شرایط بسیار خوبی را برای خود ایجاد کنند. دانشگاه های زیادی در یونان به ارائه این رشته تحصیلی می پردازند و همین مسئله می توان به علاقمندان زندگی در این کشور کمک کند تا از میان بهترین گزینه های خود برای تحصیل، یکی را انتخاب کنند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا اطلاعات دقیق تری در خصوصی شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در یونان ارائه کنند.

  • بهترین دانشگاه های یونان برای تحصیل رشته قلب و عروق کدامند؟
  • آیا تحصیل و زندگی در یونان پر هزینه است؟
  • شرایط ورود به بازار کار رشته قلب و عروق در این کشور چگونه است؟
  • آیا می توان در یونان به عنوان یک متخصص قلب، درآمد بالا به دست آورد؟

معرفی دانشگاه های برتر یونان در رشته قلب و عروق

زمانی که صحبت از تحصیل در خارج از کشور و دانشگاه های تراز اول جهان می شود، کمتر کسی را می توان دید که یونان را به عنوان یک گزینه در نظر داشته باشد. دانشگاه های یونان از نظر کیفیت آموزش در سطح متوسط قرار دارند اما در برخی از رشته های خاص می توان گفت که یونان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای تحصیل است و رشته قلب و عروق نیز یکی از همین رشته ها است.

معرفی دانشگاه های برتر یونان در رشته قلب و عروق

علاوه بر 3 دانشگاهی که در تصویر بالا جایگاه آن ها مشخص شده است، 5 دانشگاه دیگر نیز در یونان وجود دارد که رشته قلب و عروق را ارائه می کنند اما همگی آن ها در رتبه های بالاتر از 500 قرار دارند و بدیهی است که کیفیت آموزش در آن ها ضعیف تر است.

دانشجویان علاقمند به تحصیل در یونان باید در نظر داشته باشند که دانشگاه های این کشور در رابطه با پذیرش دانشجویان خارجی پس از مقطع اول دانشگاه، بسیار سختگیرانه عمل می کنند و بسیاری از دانشجویان بین المللی از تحصیل در این کشور به همین دلیل محروم می شوند. در حقیقت می توان گفت که افرادی که در یونان دوره پزشکی خود را به پایان رسانده باشند، شانس بیشتری برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور خواهند داشت.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در یونان

برای این که فردی بتوان یونان را به عنوان مقصد نهایی خود برای تحصیل انتخاب کند، نیازی به بودجه های سنگین مالی نخواهد داشت و می تواند به راحتی بیشتری این هزینه ها را پرداخت کند. بنا بر داده های به دست آمده در سال های اخیر، می توان گفت که متوسط هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در این کشور برای دانشجویان خارجی، در حدود 3100€ تا 4300€ (یورو) در سال است و دانشجویان به ندرت می توانند در این کشور بورسیه تحصیلی دریافت کنند.

در سوی دیگر هزینه زندگی در یونان نیز بسیار مقرون به صرفه است و دانشجویان می توانند با در اختیار داشتن بودجه ای در حدود 8500€ (یورو) در سال، در بهترین مناطق آتن نیز زندگی کرده و هزینه های زندگی خود را تامین کنند. در چنین شرایطی، به دانشجویان اجازه داده شده است که بتوانند به مدت 22 ساعت در هفته به کار مشغول شده و از این طریق هزینه های زندگی خود را نیز تامین کنند.

هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در یونان

شرایط کار در یونان برای متخصصین قلب

زندگی در یونان به عنوان نیروی کار، جذابیت های کافی را به همراه نخواهد داشت و بسیاری از شهروندان خارجی که در این کشور زندگی می کنند، یونان را به دلیل شرایط نامناسب زندگی ترک می کنند و به سایر کشورهای حوزه شنگن مهاجرت می کنند. عبور از چنین مرحله ای برای متخصصین قلب اگرچه ممکن است زمانبر باشد اما می تواند برای آینده آن ها و کیفیت زندگی که تجربه می کنند، بسیار ارزشمند جلوه کند.

متخصصین قلب در یونان ماهانه در حدود 8500€ (یورو) درآمد کسب می کنند و این مبلغی است که برای کنترل هزینه های زندگی در این کشور به طور کامل و با کیفیت عالی امکان پذیر است. در چنین شرایطی نیز نمی توان گفت که یونان مقصد عالی برای مهاجرت به اروپا برای تحصیل در رشته قلب و عروق است اما می توان گفت که یک دانشگاه این کشور می تواند متقاضیان را به رزومه ای عالی برای رسیدن به کار در اروپا برساند. در صورتی که رویای زندگی در بهترین کشورهای اروپایی را در سر دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *