ویزای تحصیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در استرالیا

رشته مدیریت بهداشت عمومی در استرالیا

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در استرالیا به گونه ای است که می توان به کمک آن به بهترین مشاغل ممکن دست پیدا کرد. رشته مدیریت بهداشت یکی از رشته های تحصیلی است که مشاغل بسیار زیادی را شامل می شود و افراد می توانند در حرفه های مختلف به شغل دست پیدا کنند. در حقیقت می توان گفت که این رشته تحصیلی از جمله رشته هایی است که بازار کار بسیار مناسبی را در اختیار فارغ التحصیلان قرار می دهد. در چنین شرایطی می توان گفت که علاقمندان به تحصیل در این رشته، انتخابی هوشمندانه را انجام داده اند.

برای اینکه بتوان در استرالیا به عنوان مدیر بهداشت به کار مشغول شد، باید حدود 7 سال به ادامه تحصیل پرداخت و پس از آن وارد بازار کار شد. عملا می توان گفت که تحصیل تا مقطع کارشناسی در این کشور نمی تواند برای ورود به بازار کار مناسب باشد و دانشجویان باید برنامه ریزی بلند مدتی برای تحصیل تا پایان مقطع کارشناسی ارشد را انجام دهند. در چنین شرایطی است که فرد از کارشناس بهداشت به یک مدیر بهداشت تبدیل می شود و می تواند برآیند بهتری را برای خود در بازار کار ایجاد کند. در راستای اهمیت بسیار بالایی که این رشته به همراه دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی چگونه آینده فرد را تحت تاثیر قرار می دهد.

  • شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در این کشور چیست؟
  • بهترین دانشگاه های رشته مدیریت بهداشت عمومی در این کشور کدامند؟
  • آیا شهریه تحصیلی در رشته مدیریت بهداشت عمومی زیاد است؟
  • آیا می توان در استرالیا در حوزه مدیریت بهداشت کار کرد؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در استرالیا

اعتبار تحصیل در استرالیا بسیار زیاد است و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، شرایط بسیار خوبی خواهند داشت تا بتوانند کار مناسبی را برای خود پیدا کنند. دانشگاه های استرالیا در رشته مدیریت بهداشت عمومی نیز کیفیت بسیار خوبی به دست آورده اند و جایگاه دانشگاه های این کشور به خوبی نشان دهنده این موضوع است.

دانشگاه های استرالیا در رشته مدیریت بهداشت عمومی

حضور 6 دانشگاه در جمع 100 دانشگاه برتر جهان در رشته مدیریت بهداشت عمومی به خوبی نشان می دهد که استرالیا یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در این رشته است. تحصیل پزشکی در استرالیا ممکن است دشوار باشد اما باید در نظر داشت که رشته مدیریت بهداشت عمومی یک رشته مرتبط با این دوره های آموزشی است و به همین دلیل می تواند ارزشمند باشد. تحصیل در این رشته در استرالیا بدون آزمون ورودی انجام می شود و این خود یکی از بزرگ ترین مزایای این رشته نسبت به رشته های پزشکی است. دانشجویان در این رشته می توانند تا جایی پیش روند که مدیریت یک بیمارستان را نیز در اختیار داشته باشند.

شرایط تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی به گونه ای است که دانشجویان برای ورود به این رشته نیاز به مدرک زبان در سطح 6.5 آیلتس خواهند داشت. از طرف دیگر باید اطلاع داشت که تحصیل در این رشته حدودا 4 سال در مقطع کارشناسی و البته 3 سال در مقطع کارشناسی ارشد باید به ادامه تحصیل بپردازند تا به مدرک مورد نیاز خود دست پیدا کنند.

چالش های مالی تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در استرالیا

شرایط تحصیل در استرالیا برای دانشجویان خارجی در برخی از مواقع می تواند به شدت دشوار باشد چراکه هزینه تحصیل در این کشور به نسبت بسیاری از کشورهای جهان بیشتر است و دانشجویان ممکن است نتوانند هزینه های زندگی خود در این کشور را به راحتی تامین کنند.

به طور متوسط می توان گفت که شهریه دانشجویان خارجی در رشته مدیریت بهداشت عمومی در این کشور بین 17500$ تا 22600$ (دلار استرالیا) در سال است و دانشجویان برای رسیدن به بورسیه تحصیلی در این کشور باید از محدودیت های بسیار زیادی عبور کنند.

از طرف دیگر، هزینه های زندگی در استرالیا نیز چندان کم نیست تا جایی که یک دانشجو سالیان بیش از 17000$ (دلار استرالیا) برای زندگی در این کشور نیاز خواهد داشت و این خود یکی از مهم ترین چالش هایی است که دانشجویان در شرایط عادی با آن روبرو هستند. با توجه به این که دانشجویان می توانند 40 ساعت در طول دو هفته در کشور استرالیا کار کنند، می توان گفت که تامین هزینه های زندگی در این کشور با کار دانشجویی ممکن خواهد بود.

چالش های مالی تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در استرالیا

شرایط زندگی مدیران بهداشت در استرالیا

به طور کلی باید به این نکته اشاره کرد که مدیران بهداشت می توانند دایره وسیعی از مسئولیت های اداری و اقتصادی را به عهده بگیرند و این فرصتی است استثنایی برای رسیدن به بهترین مشاغل ممکن و البته درآمدی بالا که منجر به افزایش سطح کیفیت زندگی می شود. دانشجویانی که در استرالیا تحصیل کرده باشند، شانس بسیار زیادی برای رسیدن به کار پس از تحصیل در این کشور خواهند داشت و این نکته می تواند نقش مهمی در اقامت این افراد در استرالیا داشته باشد.

افرادی که به عنوان یک مدیر بهداشت در استرالیا کار می کنند، به طور متوسط 9800$ (دلار استرالیا) در ماه درآمد کسب می کنند و از این طریق می توانند رفاه نسبی خود را تضمین کنند. کار در استرالیا یکی از بزرگ ترین خواسته های ایرانیان است و می توان گفت که رسیدن به این خواسته از طریق تحصیل بسیار ساده تر است. در صورتی که تمایل به زندگی در استرالیا دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *