ویزای تحصیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسلوونی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسلوونی

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسلوونی یکی از رشته های تحصیلی است که می توان به کمک آن در همین کشور به جایگاه مناسبی رسید. دانشگاه های اسلوونی از نظر علمی کیفیت کافی برای انتخاب توسط دانشجویان برتر را ندارد و همین مسئله می تواند بسیاری را از تحصیل در این کشور منصرف سازد. با این حال با توجه به این که دانشجویان خارجی در این کشور شانس دریافت اقامت خواهند داشت و این کشور نیز یکی از کشورهای حوزه شنگن است، برخی از افراد تلاش می کنند تا اسلوونی را به عنوان پلی برای رسیدن به کشورهای برتر اروپایی در نظر گرفته و تحصیلات خود در این کشور را به پایان برسانند.

رشته مدیریت بهداشت عمومی در حوزه های مختلف کاری کاربرد دارد و بسیاری از کشورهای جهان به نیروی کار در این زمینه نیاز دارند و به همین دلیل است که می توان این رشته را از بهترین ها دانست چراکه می تواند منجر به رسیدن به کار سریع بعد از تحصیل شود. در رابطه با تحصیل در این رشته، دانشجویان باید در نظر داشته باشند که یک اختلاف فاحش میان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در آن وجود دارد و دانشجویان باید برنامه ریزی دقیقی برای تحصیل تا مقطع کارشناسی ارشد در این رشته داشته باشند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله با توجه به شرایط و اهمیت رشته مدیریت بهداشت عمومی، به بررسی شرایط تحصیل در این رشته در کشور اسلوونی می پردازند.

  • شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در این کشور چیست؟
  • بهترین دانشگاه های کشور اسلوونی برای تحصیل در این رشته چیست؟
  • آیا می توان با انتخاب اسلوونی به عنوان مقصد تحصیل آینده شغلی مناسبی داشت؟
  • هزینه مورد نیاز برای تحصیل در اسلوونی در رشته مدیریت بهداشت عمومی چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسلوونی

اسلوونی یکی از کشورهای در حال توسعه در منطقه شرق اروپا است و افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، کمتر تمایل دارند تا زندگی آینده خود را در همین کشور رقم بزنند. در چنین شرایطی است که به افراد توصیه می شود تا برنامه ریزی دقیقی برای آینده خود پس از تحصیل در این کشور داشته باشند. دانشجویان خارجی در اسلوونی معمولا دغدغه های کمی برای تحصیل دارند و شرایط پذیرش آن ها نیز نسبتا ساده است.

از سوی دیگر باید در نظر داشت که دانشگاه های این کشور از کیفیت نسبتا متوسط برخوردار هستند و نمی توان انتظار داشت که با تحصیل در اسلوونی در این رشته، دانشجویان بتوانند تحولی بزرگ در رزومه تحصیلی خود پیدا کنند. برای کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با کیفیت آموزش رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسلوونی، تصویر زیر طراحی شده است.

دانشگاه های برتر جهت تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسلوونی

در اسلوونی تنها 2 دانشگاه در جمع 1000 دانشگاه برتر وجود دارد که در رشته مدیریت بهداشت عمومی فعالیت آموزشی دارند اما باید در نظر داشت تنها یک دانشگاه لوبلیانا در این کشور برای تحصیل در این رشته مناسب است و سایر دانشگاه های این کشور نمی توانند جایگاه مناسبی برای تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی باشند.

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسلوونی

باید در نظر داشت که تحصیل در اسلوونی به مانند بسیاری دیگر از کشورهای جهان از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار نیست اما هزینه های مقرون به صرفه ای که تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور دارد، شرایط را برای بسیاری از افراد با محدودیت های مالی فراهم کرده است تا بتوانند با ادامه تحصیل در این کشور اقامت یکی از حوزه های شنگن را به دست آورند.

به طور کلی می توان گفت که شهریه مورد نیاز برای تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی در این کشور برای دانشجویان خارجی در حدود 2100€ تا 3600€ (یورو) در سال است و دانشجویان در این کشور کمتر فرصت خواهند داشت که از بورسیه تحصیلی بهره مند شوند. از سوی دیگر، هزینه زندگی در کشور اسلوونی نیز هزینه های کمی را در بر دارد و دانشجویان می توانند با در اختیار داشتن 450€ تا 600€ (یورو) در ماه، به راحتی هزینه های زندگی خود در این کشور را نیز تامین کنند. با توجه به امکان کار ضمن تحصیل در این کشور، تامین هزینه های زندگی در این کشور چندان دشوار نیست.

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسلوونی

فرایند کار مدیران بهداشت در کشور اسلوونی

برای رسیدن به کار در کشور اسلوونی، تحصیل در این کشور بهترین راه میانبر است. افرادی که این مسیر را برای خود طراحی کرده باشند، شانس خوبی برای دریافت ویزای کاری اسلوونی خواهند داشت و می توانند به راحتی خود را در یکی از کشورهای حوزه شنگن به کار برسانند. مدیران بهداشت در اسلوونی دامنه وسیعی از مشاغل را می توانند اختیار کنند و به همین دلیل نمی توان به سادگی در رابطه با شرایط کار و میزان درآمد آن ها صحبت کرد. به طور متوسط اما می توان گفت که 2530€ (یورو) متوسط درآمدی است که یک مدیر بهداشت در این کشور دریافت می کند.

در حال حاضر نمی توان به افراد توصیه کرد تا اسلوونی را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند چراکه بسیارند کشورهایی که هزینه های کم تحصیل و البته کیفیت بالای آموزش را ارائه می کنند. برای کسب آگاهی از شرایط تحصیل در این کشورها، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *