ویزای تحصیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اندونزی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اندونزی

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اندونزی از جمله رشته های تحصیلی است که در دانشگاه های متعدد جهان با کیفیت متوسط ارائه می شود. افرادی که این رشته تحصیلی را برای آینده خود انتخاب می کنند، به این مسئله امیدوار هستند که بلافاصله پس از تحصیل خود در این کشور یا سایر کشورهای جهان، طیف وسیعی از مشاغل پیش روی آن ها باز خواهد شد و می توانند از این طریق به شغلی دست پیدا کنند که از نظر مالی آن ها را در شرایطی ایده آل قرار خواهد داد و می توان به کمک آن به بهترین ها دست پیدا کرد.

در بسیاری از رشته های تحصیل دانشگاه های اندونزی در جایگاه های سطح متوسط جهان قرار گرفته اند و این مسئله می تواند برای علاقمندان به زندگی در منطقه شرق آسیا بسیار جذاب باشد چراکه می توان با رزومه های سطح متوسط نیز در این کشور به ادامه تحصیل پرداخت. کیفیت زندگی در اندونزی و سبک زندگی در این کشور به گونه ای است که بسیاری از افراد با پایان یافتن دوره تحصیل خود در این کشور، عزم مهاجرت دوم را دارند و خود را مهیای کاری در کشورهای دیگر می کنند. در چنین شرایطی، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا به بررسی شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اندونزی بپردازند.

  • بهترین دانشگاه های اندونزی برای تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی کدامند؟
  • دوره تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در این کشور چقدر زمان نیاز دارد؟
  • آیا اندونزی از جمله کشورهای ارزان قیمت برای تحصیل در خارج از کشور است؟
  • فرایند رسیدن به کار در اندونزی برای دانشجویان خارجی چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اندونزی

باید در نظر داشت که تحصیل در اندونزی به طور کلی نمی تواند یک امتیاز بزرگ برای تقویت رزومه افراد به حساب آید و به همین دلیل است که به بسیاری از افراد توصیه می شود که در انتخاب این کشور تجدید نظر به عمل آورند. در رشته مدیریت بهداشت عمومی در کشور اندونزی اما چند دانشگاه نسبتا مناسب برای ادامه تحصیل وجود دارد. در چنین شرایطی می توان گفت برخی از افراد می توانند این کشور را به عنوان سکوی پرتاب خود انتخاب کنند. بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته مدیریت بهداشت عمومی در این کشور عبارتند از:

بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته مدیریت بهداشت عمومی در اندونزی

4 دانشگاه دیگر نیز در این کشور توانسته اند رتبه های بین المللی برای خود در رشته مدیریت بهداشت عمومی به دست آورند اما باید در نظر داشت که رتبه آن ها بیش از 1300 است و در نتیجه کیفیت آموزش در آن ها برای علاقمندان به این رشته چندان مناسب نیست. دانشجویان در این کشور شانس بسیار کمی برای تحصیل به زبان انگلیسی به ویژه در مقطع کارشناسی دارند و این خود یکی از نکات منفی در رابطه با تحصیل در این کشور است.

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اندونزی

علاقمندان به تحصیل در اندونزی باید در نظر داشته باشند که تحصیل در این کشور با هزینه های نسبتا زیادی همراه است و دانشجویان باید خود را برای رویارویی با چالش های مالی نسبتا زیادی آماده کنند. به طور متوسط می توان گفت که شهریه دانشگاه برای دانشجویان در رشته مدیریت بهداشت عمومی در اندونزی در حدود 5400$ (دلار) در سال است و این مبلغی است که دانشجویان نمی توانند به کمک بورسیه آن را به راحتی کاهش دهند چراکه کمتر دانشگاهی در این کشور می پذیرد که دانشجویان را بورسیه کند.

در سوی دیگر، برای زندگی در اندونزی نیز به سرمایه نسبتا زیادی نیاز خواهد بود و دانشجویان باید ماهانه مبلغی در حدود 750$ تا 900$ (دلار) را برای زندگی خود در اختیار داشته باشند. اندونزی یکی از معدود کشورهای منطقه شرقی آسیا است که به دانشجویان خارجی امکان کار ضمن تحصیل را نمی دهد و در نتیجه دانشجویان پیش از مهاجرت به اندونزی باید هزینه کلیه سال های تحصیل خود به همراه نحوه تامین آن از خارج از اندونزی را بررسی و ارزیابی کنند.

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اندونزی

شرایط کار مدیران بهداشت در کشور اندونزی

اندونزی یکی از کشورهای در حال پیشرفت در جهان است و به همین دلیل در زمینه های مختلف به نیروی کار نیاز دارد. در همین راستا با اتمام دوره تحصیلی در رشته مدیریت بهداشت، دانشجویان این فرصت را خواهند داشت که بتوانند به عنوان نیروی کار در این کشور اقامت داشته باشند اما باید صادقانه بیان کرد که بسیاری از فارغ التحصیلان بلافاصله با دریافت مدرک خود، این کشور را ترک می کنند تا شرایط بهتری را برای زندگی آینده خود ایجاد کنند.

البته با توجه به متوسط درآمد در اندونزی، می توان گفت که کار در اندونزی برای مدیران بهداشت می تواند مزایای زیادی از جمله بالا بودن سطح درآمد را به همراه داشته باشد. یک متخصص مدیریت بهداشت در این کشور به طور متوسط 15600000IDR (روپیه اندونزی) درآمد کسب می کند و این مقدار برای زندگی در این کشور کفایت می کند. حوزه فعالیت افراد نیز بسیار حائز اهمیت است تا جایی که مدیران بیمارستانی در این کشور حدود 3 برابر چنین مبلغی را در ماه دریافت می کنند. در صورت تمایل به زندگی در بهترین کشورهای جهان، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *