ویزای تحصیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اکوادور

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اکوادور

تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی در اکوادور نمی تواند کیفیت مناسبی برای دانشجویان به همراه داشته باشد و یک پروسه پر ریسک مهاجرتی است. افرادی که رشته مدیریت بهداشت عمومی را انتخاب می کنند، معمولا آگاهی کامل نسبت به شرایط این رشته دارند و به خوبی می دانند که تحصیل در مقطع کارشناسی در این رشته کافی نیست و باید تا پایان مقطع کارشناسی ارشد در این کشور به ادامه تحصیل پرداخت تا بتوان از این طریق شرایط مناسبی را برای آینده کاری خود ترتیب دهند. در اکوادور اما شرایط کمی متفاوت است و کیفیت آموزش در این کشور به گونه ای نیست که افراد اطمینان به دست آورند که قادر به کار در بهترین بازارهای کار جهانی خواهند بود.

در شرایط کنونی با نگاهی به دانشگاه های برتر رشته مدیریت بهداشت عمومی، می توان دریافت که دانشگاه های اکوادور در میان 1000 دانشگاه برتر این رشته جایگاهی را در اختیار ندارند و این مسئله می تواند آینده افراد را از نظر رزومه تحصیلی تحت تاثیر قرار دهد. در چنین شرایطی می توان گفت که انتخاب اکوادور می تواند به عنوان یک ریسک در نظر گرفته شود و دانشجویان باید در رابطه با انتخاب این کشور به عنوان مقصد نهایی خود، تحقیقات بیشتری را انجام دهند. به منظور آشنایی بیشتر با این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله روند تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اکوادور را بررسی می کنند.

  • شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در این کشور چگونه است؟
  • بهترین دانشگاه های اکوادور در این رشته کدامند؟
  • آیا اکوادور از کشورهای گران برای تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی به حساب می آید؟
  • شرایط کار متخصصین بهداشت در اکوادور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اکوادور

یکی از موضوعاتی که می توان به آن اشاره کرد آن است که دانشجویان با رزومه های ضعیف نیز در این کشور شانس نسبتا خوبی برای دریافت پذیرش خواهند داشت چراکه 17 دانشگاه ارائه کننده این رشته در اکوادور، نتوانسته اند کیفیت مناسبی را ارائه کنند و این مسئله شرایط تحصیل در این کشور را تحت تاثیر قرار داده است.

دانشگاه کوئنکا یکی از بهترین دانشگاه های این کشور در رشته مدیریت بهداشت عمومی است که این رشته را تا مقطع دکتری ارائه می کند و هزینه های بسیار کمی را به عنوان شهریه دانشگاهی در نظر گرفته است. یکی از دانشگاه های تازه تاسیس اکوادور، دانشگاه آمریکایی است که در سال 1995 فعالیت خود را آغاز کرده است و امروزه یکی از دانشگاه های ارائه کننده رشته مدیریت بهداشت عمومی است. دانشگاه فنی وارگاس تورس نیز یکی دیگر از دانشگاه های پایتخت اکوادور است که توسط دولت این کشور اداره می شود و از دانشگاه های ارائه کننده رشته مدیریت بهداشت عمومی است.

کالج پولیتکنیکال چیمبورازو، دانشگاه ملی چیمبرازو، دانشگاه فنی آمباتو، دانشگاه دولتی النا و غیره از دیگر دانشگاه های ارائه کننده رشته مدیریت بهداشت عمومی در این کشور آمریکایی هستند.

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اکوادور

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اکوادور

باید به این نکته توجه داشت که اکوادور از جمله کشورهایی است که هزینه کمی را از دانشجویان خارجی دریافت می کند و همین مسئله کافی است تا برخی از علاقمندان به زندگی در آمریکای جنوبی، این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود برای تحصیل انتخاب کنند. در راستای توجه به این مسئله باید به این نکته نیز اشاره داشت که هزینه های زندگی در اکوادور کمی بالاتر از کشورهای همسایه است و دانشجویان به طور متوسط بیش از 700$ (دلار) در ماه برای هزینه های زندگی خود در این کشور پرداخت می کنند. البته فرصت 16 ساعته کار در این کشور ضمن تحصیل یکی از راه های تامین این هزینه های زندگی است.

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اکوادور

کاملا مشخص است که تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می تواند هزینه های سنگینی را برای دانشجویان به همراه داشته باشد و به همین دلیل است که توصیه می شود این کشور تنها در مقطع کارشناسی مورد توجه قرار گیرد.

شرایط کار مدیران بهداشت در اکوادور

برای این که فردی بتواند در اکوادور به کار در حوزه مدیریت بهداشت ورود کند، باید مدرک کارشناسی ارشد در این رشته را در اختیار بگیرد و در غیر این صورت یک کارشناس امور بهداشت خواهد بود و همین مسئله می تواند به شدت در کیفیت زندگی افراد از نظر اقتصادی اثرگذار باشد. 1750$ (دلار) در ماه، متوسط درآمدی است که یک مدیر بهداشت در کشور اکوادور به دست می آورد و این مقداری است که برای زندگی با کیفیت در اکوادور کافی است.

در شرایط کلی باید به این نکته اشاره داشت که کیفیت تحصیل و زندگی در اکوادور چندان مناسب نیست و افراد پیش از ورود به این کشور باید به آن توجه داشته باشند. شرایط کار در اکوادور نیز در برخی از موارد می تواند سخت باشد و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در رابطه با مهاجرت به این کشور توصیه های پیوسته منفی ارائه می کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *