ویزای تحصیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایرلند

رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایرلند

رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایرلند پرهزینه می باشد؛ البته ایرلند شمالی عضوی از بریتانیا است ولی ایرلند جنوبی واحد پولی یورو دارد و در واقع جمهوری ایرلند می باشد. در ایرلند، مدارک لیسانس (لیسانس) برای شهروندان ایرلند، کشورهای اتحادیه اروپا / EEA و سوئیس رایگان است؛ هزینه ها توسط سازمان آموزش عالی (HEA) پوشش داده می شود. به خاطر داشته باشید که همه دوره های کارشناسی که توسط دانشگاه های دولتی ارائه می شود رایگان نیستند؛ ایرلند در رتبه بندی 10 برتر آموزش قرار دارد و یکی از بهترین سیستم های آموزشی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.

ایرلند شهرت دیرینه ای در تعالی دانشگاهی دارد و خانه برخی از بزرگترین ذهن ها است؛ محبوبیت ایرلند به عنوان یک مقصد تحصیلی بین المللی در دهه گذشته افزایش یافته است و ایرلند به یکی از بهترین انتخاب ها برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. اگر تمرکز شما بر کیفیت دانشگاه و رتبه جهانی آن است، یا مهارتی دارید که در ایرلند کم نیست، باید کانادا را انتخاب کنید؛ کانادا می تواند دانشگاه هایی را ارائه دهد که رتبه های جهانی بسیار بالاتری نسبت به ایرلند دارند. پس از فارغ التحصیلی و کار به مدت 12 ماه در کانادا، می توانید واجد شرایط PR شوید؛ در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایرلند 2022 چقدر است؟
  • اخذ ویزای تحصیلی ایرلند چگونه می باشد؟

مهاجرت به ایرلند

این کشور در نظرسنجی Expat Explorer 2019 HSBC از 33 در آن رده هفتم شد و دوبلین بیش از یک بار به عنوان دوست‌دارترین شهر اروپا انتخاب شده است. بر اساس گزارش تریپ ادوایزر، ایرلند همچنین دومین کشور برتر جهان در ارائه خدمات عالی و مهمان نوازی است و به همین دلیل مهاجرت به ایرلند نیز طرفداران زیادی دارد. با توجه به Lonely Planet، ایرلند پنجمین کشور برتر آنها برای سفر است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد؛ همچنین برای تجارت عالی است و در صدر فهرست «بهترین کشورها برای تجارت» فوربس قرار دارد. ایرلند نیز کشوری امن است.

کار با رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایرلند

ایرلند به دانشجویان غیر اتحادیه اروپا/ منطقه اقتصادی اروپا اجازه می دهد تا با مدرکی از یک نهاد اعطاکننده معتبر ایرلندی فارغ التحصیل شوند تا در ایرلند بمانند تا برای مدت حداکثر 24 ماه بسته به سطح تحصیلاتشان به دنبال شغل در سطح فارغ التحصیل باشند. آنها می توانند پس از 24 ماه برای گرین کارت (مجوز کار) درخواست دهند؛ رایج ترین مشاغل در ایرلند در زمینه فروش، خرده فروشی و کشاورزی است. فارغ التحصیلان Trinity MBA تقاضای زیادی دارند و برندهای جهانی مانند گوگل، مایکروسافت و فیس بوک فارغ التحصیلان اخیر را به مقر اروپایی خود در دوبلین جذب می کنند. کار در ایرلند فراوان است؛ خصوصا برای کسانی که از یکی از دانشگاه های این کشور فارغ التحصیل شده باشند. سطح درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایرلند در سال 2022 به شرح نمودار ذیل می باشد:

سطح درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایرلند

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایرلند

ایرلند بهترین و مقرون به صرفه ترین کشور برای دانشجوی ایرلندی در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت است. لازم به ذکر است که تمامی دانشگاه های ایرلند در بین 5% برتر جهان قرار گرفته اند و کالج دانشگاهی دوبلین رتبه سوم را در فهرست دانشگاه‌های ارشد مدیریت ارشد فایننشال تایمز کسب کرد. ایرلند یکی از معدود کشورهای اروپایی است که ویزای کار فارغ التحصیل 2 ساله را برای دانشجویان MBA از ایالات متحده و سایر کشورهای غیر اروپایی ارائه می دهد.

پس از گذشت این دو سال، فارغ التحصیلان MBA واجد شرایط درخواست گرین کارت یا پیوستن به طرح مجوز کار ایرلند هستند. هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در کشور ایرلند نیز با توجه به قوانین هر دانشگاه برای دانشجویان بین المللی معمولا سالی 20000€ تا 35000€ (یورو) می باشد. هزینه زندگی در ایرلند نیز در سال 2022 با توجه به سبک زندگی و شهری که فرد در آن اقامت دارد برای دانشجویان بین 900€ تا 1200€ (یورو) می باشد.

پذیرش دانشگاه برای رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایرلند

پذیرش دانشگاه برای رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایرلند

به منظور تحصیل در ایرلند دانشجویان باید از دانشگاهی در این کشور برای رشته مدیریت بهداشت عمومی پذیرش بگیرند. حال این سوال مطرح می شود که آیا GMAT برای ادامه تحصیل در MBA در ایرلند اجباری است؟ بله، شما نمی توانید MBA را در ایرلند بدون GMAT دنبال کنید؛ تعداد کمی از کالج ها هستند که بر اساس سوابق تحصیلی قبلی و نمره آزمون آیلتس، دانشجو می پذیرند. از جمله بهترین دانشگاه های ایرلند برای رشته مدیریت بهداشت عمومی در سال 2022 می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

بهترین دانشگاه های ایرلند برای رشته مدیریت بهداشت عمومیشهررتبه ملی در 2022
Trinity College Dublin, University of DublinDublin1
University College DublinDublin2
University College CorkCork3
Dublin City UniversityDublin4
University of LimerickLimerick5

به منظور تحصیل در ایرلند اخذ ویزای تحصیلی این کشور برای ایرانی ها ضروری است. از جمله مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی ایرلند می توان به نامه پذیرش قطعی از دانشگاهی در این کشور، پاسپورت معتبر و گواهی تمکن مالی اشاره نمود. شما مجاز خواهید بود تا حداکثر 20 ساعت کار پاره وقت در هفته در زمان ترم یا حداکثر 40 ساعت در هفته در طول دوره های تعطیلات دانشگاهی، یعنی از ژوئن تا سپتامبر و از 15 دسامبر تا 15 ژانویه، استخدام کنید. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به رشته مدیریت بهداشت عمومی در ایرلند توضیحاتی ارائه گردید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *