ویزای تحصیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در برزیل

رشته مدیریت بهداشت عمومی در برزیل

رشته مدیریت بهداشت عمومی در برزیل بین دانشجویان پرطرفدار است. چرا که برزیل و آرژانتین را می توان جزو امن ترین کشورهای آمریکای جنوبی دانست که هم اقتصادهای قدرتمندتری دارند و هم نرخ جرم و جنایت آن ها کم تر از کشورهایی از جمله کلمبیا و پاراگوئه است. اکثر دانشجویان بین المللی برای تحصیل در برزیل نیاز به دریافت ویزا دارند و شما می توانید این کار را از طریق سرکنسولگری برزیل (Consulado Geral Do Brazil) در کشور خود انجام دهید. ویزای دانشجویی برای 1 سال صادر می شود و قابل تمدید است. علاوه بر فرهنگ گرم، فریبنده، استقبال کننده و مهارت آموزشی فزاینده آن، برزیل مکانی فوق العاده برای راه اندازی حرفه شما پس از فارغ التحصیلی است و اقتصاد برزیل بزرگترین اقتصاد آمریکای لاتین است و ریو و سائوپائولو در قلب این رونق قرار دارند.

این کشور پذیرای بیش از 20000 دانشجوی بین‌المللی است و صدها دوره آموزشی به زبان انگلیسی را ارائه می‌کند، به ویژه در دانشگاه‌هایی که در مکان‌های دانشجویی محبوب سائوپائولو و ریودوژانیرو هستند. پرتغالی زبان اول اکثریت قریب به اتفاق برزیلی ها است، اما کلمات خارجی متعددی فرهنگ لغت ملی را گسترش داده اند؛ زبان پرتغالی از زمانی که برای اولین بار در قرن شانزدهم وارد برزیل شد، چه در کشور مادر و چه در مستعمره سابق خود، دستخوش تحولات بسیاری شده است. بسیاری از برزیلی ها انگلیسی صحبت نمی کنند، به ویژه در خارج از ریودوژانیرو یا سائوپائولو؛ برزیلی ها مهمان نواز هستند، اما بیشتر آنها راهی برای برقراری ارتباط پیدا می کنند. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • درآمد رشته مدیریت بهداشت محیط در برزیل چقدر است؟
  • بهترین دانشگاه های برزیل کدام اند؟

درآمد رشته مدیریت بهداشت محیط در برزیل

کار در برزیل درآمد خوبی برای مدیران به همراه دارد که البته در مقایسه با کشورهایی مثل آمریکا و کانادا به مراتب کم تر است. البته در عوض هزینه تحصیل در رشته مدیریت در برزیل نیز بسیار پایین تر از کشورهای گفته شده است و این مزیتی است که نمی توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است حدود درآمد رشته مدیریت بهداشت محیط در برزیل طی سال 2022 بیان شده است:

درآمد رشته مدیریت بهداشت محیط در برزیل

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در برزیل

تحصیل در برزیل ارزان قیمت تر از کشورهایی مثل دانمارک و آمریکا است به همین دلیل طرفداران خاص خود را دارد. البته توجه شود که در سال 2022 همانند گذشته دانشگاه های برزیل می توانند هزینه تحصیل خود را تعیین کنند، این بدان معنی است که آنها می توانند بسیار متفاوت باشند. به طور کلی، برنامه ها بین 2000$ تا 10000$ (دلار آمریکا) در هر سال تحصیلی هزینه دارند و این معمولاً قبل از شروع سال تحصیلی بعدی هر فوریه قابل پرداخت است. البته شهریه دوره های مدیریت بهداشت عمومی در برزیل معمولا بین 6000$ تا 10000$ (دلار آمریکا) در برزیل می باشد. به این رقم باید هزینه زندگی در برزیل را نیز افزود که البته رقم بالایی نیست. منتهی چون قابلیت تامین آن با انجام کار دانشجویی وجود ندارد، افراد باید از قبل تمامی هزینه ها، چه شهریه دانشگاه و چه هزینه زندگی در برزیل را تامین کرده باشند.

بهترین دانشگاه ها برای رشته مدیریت بهداشت عمومی در برزیل

به منظور تحصیل در برزیل دانشجویان باید به دنبال بهترین دانشگاه ها باشند تا برای کار در برزیل بعد از فارغ التحصیلی هم با مشکلی روبرو نشوند. از جمله بهترین دانشگاه های برزیل در سال 2022 برای تحصیل در رشته مدیریت می توان به موارد ذیل اشاره نمود:.

بهترین دانشگاه ها برای رشته مدیریت بهداشت عمومی در برزیلTimes Higher Education Ranking 2022QS Ranking 2022
University of Sao Paulo201121
UNICAMP – University of Campinas401219
Federal University of Minas Gerais601651
Federal University of Rio Grande do Sul601751

بهترین دانشگاه ها برای رشته مدیریت بهداشت عمومی در برزیل

ویزای تحصیلی برزیل برای دانشجویان مدیریت بهداشت

به منظور اخذ ویزای تحصیلی برزیل دانشجویان باید مدارکی را تهیه کرده و تقدیم سفارت این کشور نمایند. از جمله مهم ترین این مدارک در سال 2022 می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • پاسپورت معتبر
  • 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • مدرک ثبت نام در دانشگاهی در برزیل
  • اگر از کشوری درخواست می کنید که کشور اصلی شما نیست، مدرک اقامتی در آن کشور
  • رسید هزینه ویزا 180$ (دلار آمریکا) که باید در هنگام درخواست پرداخت شود.

دانش‌ آموزان زیر 18 سال باید قبل از ورود به برزیل مجوز سفر داشته باشند، که باید در کشور آنها انجام شود و همچنین این مسئولیت دانشجوست که قبل از آمدن به برزیل برای ویزا درخواست کند. ویزا می تواند تا یک سال طول بکشد و همچنین قابل تمدید است. شما باید ویزا را از کنسولگری برزیل در حوزه قضایی خود و در برخی موارد دریافت کنید؛ همچنین ممکن است نیاز به بازدید شخصی از کنسولگری باشد. لازم به ذکر است که دارندگان ویزای دانشجویی (یعنی Vitem-IV) مجاز به شرکت در هیچ گونه فعالیت کاری در برزیل نیستند. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده به ارائه توضیحاتی در خصوص رشته مدیریت بهداشت عمومی در برزیل پرداخته شد که امید است مطالعه آن برای علاقمندان به این کشور مفید بوده باشد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *