ویزای تحصیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در سنگاپور

رشته مدیریت بهداشت عمومی در سنگاپور

رشته مدیریت بهداشت عمومی در سنگاپور میتواند پرهزینه باشد اما از آن جاییکه سنگاپور یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی است طرفدارانی هم دارد. البته توجه شود سنگاپور کشور مهاجرپذیری نیست و صرفا مقصدی برای تحصیل یا گردشگری است به طوری که بعد از آن فرد باید به کشور خود بازگردد. دانشگاه های سنگاپور قطعا مقرون به صرفه ترین در آسیا نیستند؛ با این حال، دولت به دانشجویان بین المللی کمک مالی می کند، کسانی که کمک هزینه دریافت می کنند، شهریه کمتری نسبت به بقیه دانشجویان بین المللی می پردازند. آموزش با کیفیت بالا از جمله مزایای سنگاپور است چون سنگاپور یکی از برترین سیستم های آموزشی جهان را دارد. سیستم آموزشی سنگاپور ثابت کرده است که یکی از بهترین ها در جهان است.

در سنگاپور، آیلتس توسط نهادهای ثبت نام کننده متخصص مراقبت های بهداشتی مانند پرستاری، پزشکی و داروسازی مورد نیاز است و متقاضیان باید حداقل 7 را برای تمام مؤلفه های آیلتس (Listening، Reading، Writing و Speaking) آکادمیک کسب کنند. البته در سال 2022 بدون داشتن آیلتس امکان اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور وجود ندارد پس بهتر است از قبل از نوبت سفارت برای این آزمون آماده شوید. لازم به ذکر است که آزمون آیلتس سرعت نسبتاً بالایی دارد، بنابراین باید در وضعیت ذهنی خوبی باشید و زمانی از روز را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.

به خاطر داشته باشید که هیچ وقفه‌ای بین بخش‌های Listening، Reading و Writing وجود ندارد و ممکن است مجبور شوید آزمون Speaking را در زمان بعدی یا حتی روز هفته انجام دهید. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به تحصیل در سنگاپور به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در سنگاپور سال 2022 چقدر است؟
  • اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور چگونه است؟

درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در سنگاپور

کار در آلمان، کانادا و یکسری کشورهای دیگر علاقمندان زیادی دارد و متقابلا دولت های کشورهای مزبور نیز به دنبال جذب نیروی متخصص و جوان هستند. این در حالی است که سنگاپور چنین نیست و صرفا از دانشجویان استقبال می کند چرا که مقادیر زیادی ارز وارد کشورش می کنند و باعث توسعه دانشگاه ها و بیشتر شدن فرصت های شغلی برای مردم سنگاپور می شوند. با این وجود اگر کسی به قدری رزومه استثنایی داشته باشد که بتواند بعد از فارغ التحصیلی در سنگاپور مشغول به کار شود، درآمد خوبی خواهد داشت. خصوصا مدیران که جزو پردرآمدترین افراد در کشور سنگاپور هستند. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است حدود درآمد ماهانه مدیران حوزه بهداشت عمومی در سنگاپور مشخص گردیده است:

حدود درآمد ماهانه مدیران حوزه بهداشت عمومی در سنگاپور

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در سنگاپور

تحصیل در سنگاپور برای رشته مدیریت فوق العاده پرهزینه است و شهریه دانشگاه های این کشور برای دوره های 12 ماهه رشته مدیریت بهداشت عمومی بین 39000$ تا 64000$(دلار سنگاپور) می باشد. این در حالی است که با صرف هزینه های به مراتب کم تر می توان از دانشگاه های کشورهایی مثل ایتالیا و مجارستان که عضو شنگن هم هستند پذیرش گرفت. مثلا در مجارستان هزینه تحصیل رشته مدیریت سالی 6000€ تا 8000€ (یورو) با توجه به نوع دانشگاه و مقطع تحصیلی می باشد.

به علاوه هزینه زندگی در مجارستان ماهانه 450€ تا 600€ (یورو) است در حالی که در سنگاپور هزینه زندگی ماهانه حدودا 1100€ (یورو) در ماه می باشد. بر اساس اعلام وزارت نیروی انسانی سنگاپور، دانشجویان بین‌المللی که دارای گذرنامه دانشجویی در سنگاپور هستند، واجد شرایط کار پاره وقت حدود 16 ساعت در هفته در طول ترم و ساعات نامحدود در طول تعطیلات هستند، مشروط بر اینکه دارای گذرنامه دانشجویی معتبر باشند. به این ترتیب با کار دانشجویی در سنگاپور می توان بخشی از هزینه زندگی در سنگاپور را تامین نمود.

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در سنگاپور

کار با ویزای تحصیلی سنگاپور

دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در سنگاپور هستند باید ویزای دانشجویی دریافت کنند؛ وقتی نامه تاییدیه خود را دریافت کردید، از طرف موسسه شما نیز ویزا صادر می شود. با توجه به قوانین سال 2022 ظرف 2 هفته پس از پذیرش، باید به اداره مهاجرت و نقاط بازرسی (ICA) برای پاس دانشجویی اقدام کنید. از جمله مهم ترین مدارک به منظور اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور می توان به نامه پذیرش از دانشگاه، پاسپورت معتبر، عکس پاسپورتی، گواهی تمکن مالی، گواهی عدم سوء پیشینه کیفری، رسید پرداخت شهریه سال اول دانشگاه و غیره اشاره نمود.

دانشجویان بین المللی پس از فارغ التحصیلی باید برای کار در سنگاپور ویزای کار درخواست دهند؛ اگر از دانشگاهی فارغ التحصیل می شوید که در لیست مؤسسه آموزش عالی قرار دارد و به دنبال کار در سنگاپور هستید، ممکن است گزینه ای برای درخواست مجوز یکساله (غیر قابل تمدید) طولانی مدت ویزیت اجتماعی (غیر قابل تمدید) داشته باشید. اگر قصد تحصیل در سنگاپور را دارید، باید در آزمون‌های مهارت زبان مانند آیلتس و تافل شرکت کنید، زیرا بسیاری از دانشگاه‌های خوب، قبولی در این آزمون‌های مهارت انگلیسی را برای متقاضیان آن الزامی می‌کنند. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به رشته مدیریت بهداشت عمومی در سنگاپور توضیحاتی ارائه گردید. البته توجه شود که تحصیل مدیریت در کشورهایی مثل دانمارک، آلمان، اتریش و سوئد بهترین گزینه ها هستند که در برخی موارد از جمله سوئد و دانمارک منجر به ویزای همراه نیز می شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *