ویزای تحصیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین

رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین

رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین علاقمندان خیلی کمی بین ایرانی ها دارد چون هم کشوری در حال توسعه می باشد و هم دانشگاه های ممتازی ندارد. دانشگاه ها هزینه های خود را تعیین می کنند و بین برنامه ها متفاوت خواهد بود، اما شما به طور متوسط ​​سالانه 1000 دلار در دانشگاه های دولتی و 1200 تا 2500 دلار در موسسات خصوصی پرداخت خواهید کرد. فیلیپین کشور خوبی با سیستم آموزشی خوب است.

سیستم آموزشی فیلیپین آموزش با کیفیت بالا ارائه می دهد و به دانش آموزان برنامه های علمی رقابتی در سطح جهانی، اساتید بسیار ماهر و همچنین امکانات مدرنی که مطمئناً آنها را دوست دارند، اطمینان می دهد. با این وجود، خارجیانی که مایل به تحصیل در فیلیپین هستند نیز می توانند با استفاده از ویزای بازدید موقت 9 (a) وارد این کشور شوند که ممکن است به ویزای دانشجویی 9(f) یا مجوز تحصیل ویژه (SSP) در فیلیپین تبدیل شود.

در مقایسه با کشورهای دیگر با کیفیت آموزشی مشابه، هزینه تحصیل در فیلیپین با احتساب سایر هزینه ها بسیار ارزان تر است. فیلیپین کشوری امن و مکانی دوست داشتنی برای بازدید است، اما زمانی که به هر نقطه از جهان سفر می کنید، باید از محیط اطراف خود آگاه باشید. شما نمی توانید گذرنامه و شناسنامه و کارت اعتباری خود را همیشه همراه داشته باشید. فیلیپین یکی از بهترین مکان ها برای دانشجویانی است که می خواهند در خارج از کشور با قیمت های مقرون به صرفه و کیفیت بالا تحصیل کنند.

درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین

برای تمدید اقامت پیدا کردن کار در فیلیپین ضروری است؛ البته رشته مدیریت بهداشت عمومی علاوه بر این که موقعیت های شغلی زیادی دارد، سطح درآمد قابل قبولی هم در کشور فیلیپین ارائه می دهد. ویزای تجاری 9 (g) یا ویزای کارمند از پیش تعیین شده رایج ترین نوع ویزای کاری است که توسط اتباع خارجی که در فیلیپین مشغول به کار هستند، استفاده می کنند؛ در واقع PWP سندی است که به فرد خارجی اجازه می دهد حتی زمانی که ویزای AEP یا 9 g هنوز در حال انجام است شروع به کار کند. حقوق ماهیانه کار در فیلیپین برای رشته مزبور به شرح نمودار ذیل می باشد:

درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین

کار ضمن تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین

به طور کلی دانشجویان اجازه کار با ویزای دانشجویی را ندارند، با این حال، به دلیل هزینه های پایین زندگی در کشور و استاندارد بالای تحصیل، دانشجویان بین المللی همچنان برای تحصیل در این کشور جذب می شوند. فارغ التحصیلان برنامه های کارشناسی ارشد فیلیپین در سراسر جهان شناخته شده هستند دانشجویان و گردشگران نمی توانند به طور قانونی در فیلیپین کار کنند؛ با این حال، راه‌های قانونی برای دور زدن این موضوع وجود دارد. کارهای آنلاین از راه دور از کشور خود انجام دهید و در حالی که در فیلیپین تحصیل می کنید به ارز محلی خود پول دریافت کنید و پول را از طریق شرکتی مانند Transferwise.com به خودتان انتقال دهید.

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین

فیلیپین گزینه های بسیار خوبی برای تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان علاقه مند به دوره های انگلیسی، آموزش خلبانی و دوره های مرتبط با MBBS /MD /پزشکی ارائه می دهد. از سوی دیگر، مدارس خصوصی می توانند بسیار پرهزینه باشند. رشته های تحصیلی در فیلیپین هزینه های متفاوتی دارند مثلا برای رشته مدیریت بهداشت عمومی شهریه به تنهایی از 25000PHP تا 100000PHP (پزوی فیلیپین) متغیر است. فیلیپین به طور کلی هزینه زندگی پایینی دارد؛ اینترنشنال لیوینگ گزارش می دهد که می توانید با 800$ تا 1200$ (دلار آمریکا) در ماه به راحتی زندگی کنید که شامل مسکن، آب و برق، غذا، مراقبت های بهداشتی و مالیات می شود.

در واقع BSBA در مدیریت بازرگانی یک برنامه 4 ساله است که برای تجهیز دانش آموزان به پایه ای قوی از مفاهیم مدیریت، اصول و عملکردهای تجاری از بازاریابی و امور مالی تا مدیریت عملیات طراحی شده است. رشته مدیریت بهداشت عمومی نیز در مقطع کارشناسی ارشد در فیلیپین حدود 2 سال به طول می انجامد. بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین عبارت هستند از:

  • University of the Philippines Diliman
  • Ateneo de Manila University

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین

ویزای تحصیلی فیلیپین برای دانشجویان رشته مدیریت بهداشت

مهم ترین مدارک برای ویزای تحصیلی فیلیپین در سال 2022 عبارت هستند از:

  • فرم درخواست ویزای غیر مهاجرتی تکمیل شده
  • دو (2) عکس به اندازه پاسپورت با استفاده از پس زمینه ساده که در شش (6) ماه گذشته گرفته شده است
  • شناسنامه
  • مجوز پلیس/ گواهی رفتار خوب صادر شده توسط پلیس ملی در کشور دانشجو یا کشور محل سکونت
  • گواهی تمکن مالی
  • مدرک پذیرش از دانشگاه
  • مدرک زبان معتبر

سپس توسط سفارت کشور فیلیپین به شما اطلاع داده می شود که آیا ویزا را دریافت کرده اید یا خیر و چه زمانی می توانید آن را درخواست کنید. در سال 2022 کل این فرآیند حدود 1 تا 2 ماه طول می کشد، اما تاخیر ممکن است رخ دهد، بنابراین مطمئن شوید که از قبل برنامه ریزی کرده اید. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین توضیحاتی ارائه گردید. قانون املاک و مستغلات فیلیپین مالکیت واقعی اموال غیرمنقول را توسط اتباع خارجی مجاز نمی داند، فیلیپینی ها و شهروندان سابق فیلیپینی و شرکت های دارای مالکیت اکثریت فیلیپینی مجاز به داشتن زمین، ساختمان، کاندومینیوم و خانه های شهری هستند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *