ویزای تحصیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در مالتا

رشته مدیریت بهداشت عمومی در مالتا

رشته مدیریت بهداشت عمومی در مالتا بین اروپایی ها و غیر اروپایی ها طرفداران زیادی دارد و مورد استقبال قرار می گیرد. دوره های کارشناسی تمام وقت برای شهروندان مالتا و اتحادیه اروپا رایگان است به همین دلیل اروپایی های زیادی تحصیل در این کشور را انتخاب می نمایند. همچنین، دانشجویان مالتایی که در دوره های آموزش عالی در مالتا ثبت نام می کنند، مستحق دریافت کمک هزینه هستند؛ به همین دلیل نرخ فارغ التحصیلان دانشگاه در این کشور از بین شهروندان مالتا زیاد است. مالتا اگرچه کشور کوچکی است، اما خانه تعدادی از موسسات آموزش عالی است که در آن دانشجویان می توانند برای مدرک زبان انگلیسی تحصیل کنند. مثلا:

  • دانشگاه مالت، بزرگترین موسسه کشور با حدود 11000 دانشجو
  • کالج هنر، علم و فناوری مالتا (MCAST)، یک کالج حرفه‌ ای است که برنامه‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد را نیز ارائه می‌ دهد
  • موسسه آموزش عالی سنت مارتین، که بر محاسبات و تجارت/ کسب و کار تمرکز دارد و مدارک لیسانس خود را به طور مشترک با دانشگاه لندن به عنوان یک موسسه وابسته اعطا می کند.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به ارائه توضیحاتی در خصوص مالتا پرداخته اند:

  • درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در مالتا سال 2022 چقدر است؟
  • هزینه تحصیل رشته مزبور در مالتا چه میزان میباشد؟

درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در مالتا

دانشجویان فرصت های جالبی برای کار در مالتا پس از فارغ التحصیلی دارند، آنها می توانند به دنبال شغل در مهمان نوازی و سایر صنایع باشند تا به رزومه شما ارزش بیافزایند. دانشجویان توصیه کردند که در مورد فرصت های شغلی و شرایط ویزای کاری با دانشگاه خود در تماس باشند؛ هرچند کار در مالتا فراوان است و از مهم ترین مزایای مهاجرت به این کشور می توان به امکان کاریابی تنها با تسلط داشتن به زبان انگلیسی اشاره نمود. این در حالی است که در کشورهای دیگر اروپا از جمله فرانسه، آلمان، اتریش و غیره، تسلط به زبان رسمی آن کشورها نیز برای کاریابی ضروری است.

البته کار در مالتا برای ایرانی ها، تابعین کره شمالی و افغان ها منجر به اخذ پاسپورت نمی شود حتی بعد از 10 سال؛ چرا که مالتا در خصوص کشورهای مزبور قوانین سختگیرانه تری اعمال می کند. رشته مدیریت بهداشت عمومی از جمله رشته هایی می باشد که امکان کاریابی در آن بسیار است و مالتا موقعیت های کاری خوبی را برای فارغ التحصیلانش ارائه می نماید. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است حدود درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در مالتا طی سال 2022 بیان شده است:

درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در مالتا

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در مالتا

مدیریت مراقبت‌های بهداشتی حرفه‌ای یا همان مدیریت بهداشت عمومی رشته ای است که رهبری و هدایت را به سازمان‌هایی که خدمات بهداشتی شخصی ارائه می‌دهند و به بخش‌ها، واحدها یا خدمات درون آن سازمان‌ها ارائه می‌کند. تحصیل در مالتا برای اروپایی ها با توجه به مقطع تحصیلی و دانشگاهشان رایگان است اما غیر اروپایی ها در هر دانشگاهی باید شهریه بپردازند. منتهی رشته هایی مثل پزشکی، مدیریت، دندانپزشکی و غیره از جمله رشته هایی هستند که در مالتا شهریه های به مراتب بالاتری از سایر رشته ها دارند.

هزینه این برنامه مدیریت بهداشت عمومی برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا 10000€ (یورو) و برای دانشجویان اتحادیه اروپا 8000€ (یورو) است و دانشجویان می توانند شهریه خود را در چند قسط پرداخت کنند. مدیریت بین المللی مراقبت های بهداشتی MBA برای ارائه ابزارهایی به مدیران مراقبت های بهداشتی برای تجزیه و تحلیل، هدایت و توسعه موثرتر فعالیت های اداری، در محیطی که تقاضای رو به رشد به طور مداوم با محدودیت های مالی مواجه است، طراحی شده است. تحصیل در مالتا برای دانشجویان بین المللی می تواند یک تجربه بسیار هیجان انگیز باشد زیرا هزینه های زندگی در مالتا نسبت به سایر کشورهای اتحادیه اروپا کمتر است. به عنوان یک دانشجوی بین المللی هزینه های زندگی ماهانه شما می تواند حدود 500€ (یورو) در ماه شامل غذا، حمل و نقل و فعالیت های اوقات فراغت باشد.

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در مالتا

کار ضمن تحصیل در مالتا

دانشجویان کشورهای غیر اتحادیه اروپا (اتباع کشور ثالث – TCN) اکنون می توانند برای مجوز اشتغال و کار در حین تحصیل در مالتا اقدام کنند و دانشجویان اتباع کشور ثالث (TCN) که بیش از 90 روز در مالتا تحصیل می کنند، می توانند برای مجوز اشتغال که به آنها اجازه کار در مالتا را می دهد، درخواست دهند. کار در مالتا برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا تا 20 ساعت در هفته مجاز است و کمک کننده آن ها در پرداخت بخشی از هزینه های زندگی می باشد. علاقمندان به تحصیل در مالتا، رشته مدیریت بهداشت عمومی در مالتا و غیره می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند و سوالات خود را مطرح کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *