ویزای تحصیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در مجارستان

رشته مدیریت بهداشت عمومی در مجارستان

رشته مدیریت بهداشت عمومی در مجارستان یکی از ایده آل ترین گزینه های تحصیلی است که علاقمندان بسیار زیادی را در سالهای اخیر دارد. طبیعی است چون مجارستان یکی از ارزان ترین کشورهای حوزه شنگن است که نرخ بیکاری زیر 4% و نرخ تورم حدودا 1% دارد. مجارستان کشوری کوچک و زیبا با محیطی امن و دوستانه است و چندین دانشگاه از مجارستان به دلیل تحصیلات خوب خود مورد قدردانی قرار گرفته اند و همیشه در رتبه بندی دانشگاه های برتر جهان حضور دارند. خوشبختانه هزینه تحصیل در مجارستان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی گران نیست. هزینه های تحصیل معمولاً از 1700$ به 5500$ (دلار آمریکا) در هر ترم می رسد و هزینه های زندگی می تواند پایین باشد به خصوص اگر بودجه خود را صرف کنید و آن را صرفه جویی کنید.

از دیگر نکات مثبت تحصیل در مجارستان می توان به این نکته اشاره کرد که نیازی به آیلتس یا تافل نیست؛ می توانید لیست دانشگاه های بدون نیاز به آیلتس برای سال 2022 و امکان تحصیل در اروپا بدون آیلتس در سال 2022 را از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی کنید. در حالی که به طور کلی در مجارستان انگلیسی صحبت نمی شود، اما در مناطق خاصی که برای گردشگران مهم است؛ مثل مناطق بین المللی بوداپست، به طور گسترده صحبت می شود. مجارستان به طور کلی کشوری بسیار امن است؛ با این حال، نرخ قابل توجهی از جنایات خرد، به ویژه در بوداپست وجود دارد. مجارستان با شاخص توسعه انسانی (0.854) به عنوان یکی از اقتصادهای توسعه یافته بر اساس تعریف سازمان ملل متحد به حساب می آید. در این مقاله به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در مجارستان چقدر است؟
  • آیا امکان کار ضمن تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در مجارستان وجود دارد؟

درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در مجارستان

کار در مجارستان فراوان است خصوصا برای رشته های مورد نیازی مثل مدیریت و گرایش های آن از جمله مدیریت بهداشت عمومی. دانشجویان غیر اتحادیه اروپا / EEA و سوئیس که مدرک خود را از دانشگاه مجارستان یا هر مؤسسه آموزش عالی دیگری به پایان رسانده اند واجد شرایط ویزای Study-to-Work هستند؛ این مجوز به شما اجازه می دهد تا 9 ماه دیگر پس از فارغ التحصیلی در کشور بمانید و قابل تمدید نیست.

درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در مجارستان

کار ضمن تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در مجارستان

اگر شهروند کشوری هستید که بخشی از منطقه اقتصادی اروپا (ایالت غیر منطقه اقتصادی اروپا) نیست، می توانید در طول تحصیل با مجوز اقامت برای مقاصد تحصیلی استخدام شوید و در طول دوره تحصیلی خود 24 ساعت هفته کار کنید، یا 90 روز یا 66 روز کاری خارج از دوره تحصیلی شما. در 2022 متوسط ​​حقوق در مجارستان حدود 750HUF تا 800HUF (فورینت) در ساعت برای مشاغل دانشجویی است. دانشجویان بین المللی معمولاً می توانند به مدت 20 تا 24 ساعت در هفته و 66 روز در تعطیلات به صورت پاره وقت کار کنند و همچنین گزینه‌هایی برای کار فقط در تعطیلات آخر هفته وجود دارد که می‌توانید 8 تا 10 ساعت در روز کار کنید تا در طول روزهای هفته برای کارهای دیگر وقت داشته باشید.

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در مجارستان

شهریه 12000€ (یورو) برای 4 ترم است که در 4 قسط یعنی 3000€ (یورو) در ابتدای هر ترم برای رشته MBA پرداخت می شود. اما مثلا مدیریت بهداشت عمومی ارزان تر است مثلا دردانشگاه پچ سالی 5200€ (یورو) می باشد. مجارستان دارای سابقه طولانی آموزش عالی است و موسسات دانشگاهی درجه یک هستند. دانشجویانی که به دنبال MBA در مجارستان هستند از شهرهای مدرن، امکانات عالی، فرهنگ غنی و مناظر زیبا لذت خواهند برد. با مدرک MBA در مجارستان، دانش آموزان این فرصت را دارند که بسیاری از زمینه های کسب و کار را کشف کنند. دانشگاه های مجارستان شهریه دریافت می کنند، اما در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه هستند. همچنین در کشور مجارستان در سال جاری برنامه های مهندسی ممکن است کمی گران تر و تا حدود 5000€ (یورو) در سال باشد.

بهترین دانشگاه ها برای رشته مدیریت بهداشت عمومی در مجارستان

بهترین دانشگاه ها برای رشته مدیریت بهداشت عمومی در مجارستان

مجارستان به دلیل هزینه های تحصیلی مقرون به صرفه و بورسیه های مختلف که هزینه های کلی زندگی و تحصیل در اینجا را کاهش می دهد، گزینه جالبی برای دانشجویان بین المللی است. مجارستان یک کشور زیبا و یک مقصد گردشگری محبوب است. در اوقات فراغت خود، می‌توانید زیبایی‌های طبیعی یا بناهای تاریخی مانند دریاچه بالاتون، ساختمان پارلمان مجارستان و غیره را کشف کنید؛ از اینجا نیز می‌توانید برای بازدید از کشورهای همسایه و سفر در سراسر اروپا، ارتباطات سریعی دریافت کنید. بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در مجارستان عبارت هستند از:

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در مجارستانTHE Ranking 2022QS Ranking 2022
Semmelweis University251
Eötvös Loránd University601651
University of Debrecen801591
University of Pécs801651
University of Szeged801551
Corvinus University of Budapest801
University of Miskolc1001

ویزای تحصیلی مجارستان برای متقاضیان رشته مدیریت بهداشت عمومی

شرایط ویزای دانشجویی مجارستان و اجازه اقامت در سال 2022 کدام اند:

  • نامه پذیرش دانشگاه
  • مدرکی مبنی بر ارسال پول به دانشگاه برای هزینه یا خوابگاه
  • گذرنامه
  • اثبات مالی
  • ترجمه و تایید ریز نمرات تحصیلی
  • نمره آزمون مهارت زبان انگلیسی
  • بیمه سلامت

تحصیل در مجارستان مکان مناسبی برای دریافت آموزش با کیفیت بالا در خارج از کشور است، اما همچنین دارای یکسری بورسیه های تحصیلی با بودجه کامل برای دانشجویان بین المللی است. نیازی به آیلتس نیست. مجارستان کشوری کوچک و زیبا با محیطی امن و دوستانه است. اگرچه این کشور از نظر مطالعات بین المللی به اندازه سایر کشورهای اروپایی شناخته شده نیست، اما در مجارستان، می توانید در مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد با کیفیت بالا تحصیل کنید.

کار عالی و استانداردهای زندگی یکی از بهترین دلایل برای کار در مجارستان است. بر اساس شاخص پیچیدگی اقتصادی، مجارستان دارای شاخص توسعه انسانی بسیار بالا و نیروی کار ماهر است و سیزدهمین نابرابری درآمدی پایین در جهان است. علاقمندان به رشت مدیریت بهداشت عمومی در مجارستان، تحصیل در مجارستان، کار در مجارستان و غیره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *