ویزای تحصیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در موناکو

رشته مدیریت بهداشت عمومی در موناکو

رشته مدیریت بهداشت عمومی در موناکو فوق العاده گران قیمت است و هزینه های بی نهایت بالایی را می تواند بر دانشجویان تحمیل کند. موناکو بهترین کشور برای ثروتمندان و سرمایه گذاران اروپایی و آمریکایی است؛ یعنی کسانی که با پرداخت ماهانه 5000€ (یورو) برای هزینه زندگی در این کشور مشکلی نداشته باشند. در راستای هزینه های بالای زندگی، دانشگاه های موناکو و شهریه های آنها نیز در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار بالا هستند. هزینه های تحصیل در موناکو با توجه به مدرسه، برنامه و اینکه آیا دانش آموز دانشجوی بین المللی است متفاوت است و هزینه های ماهانه یک فرد مجرد بدون اجاره 1325€ (یورو) تخمین زده می شود و اجاره نیز ماهانه بالای 3500€ (یورو) است.

هزینه زندگی در موناکو به طور متوسط ​​56.98% بیشتر از ایالات متحده است و اجاره در موناکو به طور متوسط ​​582.46% بیشتر از ایالات متحده است. موناکو با نام رسمی شاهزاده موناکو کشوری مستقل و دارای حاکمیت است که در ساحل شمالی دریای مدیترانه واقع شده است و این کشور در خشکی توسط همسایه خود فرانسه احاطه شده است و مرزهای ایتالیا فقط 10 مایل (حدود 16 کیلومتر) دورتر است. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده در خصوص این کشور و رشته مدیریت بهداشت عمومی توضیحاتی بیان گردیده است.

درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در موناکو

کار در فرانسه به مراتب بیشتر از کشور کوچک موناکو است؛ اما در موناکو سطح درآمد بیشتر می باشد. منتهی فراموش نشود که موناکو گرانترین کشور دنیا است و بخش اعظم درآمد را باید به پرداخت هزینه زندگی در موناکو اختصاص داد که حتی از نیویورک هم بیشتر می باشد. برای دریافت مجوز کار، کارمند باید قرارداد کار خود را با مهر اداره کار، همراه با مدرک اقامت و هویت شخصی به Service de l’Emploi ارسال کند؛ اگر کارمند در موناکو زندگی می کند، مجوز اقامت معتبر Monegasque مورد نیاز است. برخلاف بسیاری از کشورهای دیگر که به مجوز کار برای افراد غیرشهروند نیاز دارند، موناکو از همه کارگران، اعم از شهروند یا غیره، می‌خواهد برای استخدام مجوز داشته باشند؛ تنها یک نوع مجوز کار وجود دارد، Permais de Travail و یک لیست اولویت برای افرادی که آنها را دریافت می کنند وجود دارد.

هیچ خارجی نمی تواند بدون مجوز کار در موناکو موقعیت حقوق بگیر داشته باشد و هرگونه تغییر کارفرما یا شرح شغل نیاز به مجوز جدید دارد. کارفرمایی که مایل به استخدام یا استخدام مجدد کارمندی با ملیت خارجی است، ابتدا باید قبل از اینکه کارمند بتواند پست خود را بپذیرد، مجوز کتبی دریافت کند. رشته مدیریت بهداشت عمومی جایگاه خوبی در موناکو دارد و سطح درآمد آن در سال 2022 در این کشور به شرح نمودار ذیل می باشد:

درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در موناکو

زبان تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در موناکو

علاوه بر فرانسوی که زبان رسمی است، در موناکو “a lenga d’i nostri avi” وجود دارد، زبان اجداشان؛ این زبان ریشه در ژنوئی دارد، اما با گذشت زمان مطابق با تأثیر زبان های همسایه تکامل یافته است. اگرچه فرانسه زبان رسمی در موناکو است، اما بیشتر مردم انگلیسی و ایتالیایی صحبت می کنند؛ به غیر از این که در موناکو متولد شده باشید، یا در موارد نادری، حاکم موناکو، ممکن است تابعیت اعطا کند، در غیر این صورت دریافت تابعیت در موناکو غیرممکن است. شما فقط می توانید برای «اقامت در موناکو» درخواست دهید؛ شهروندان موناکویی به افرادی گفته می شود که از بدو تولد دارای پاسپورت موناکو هستند.

بهترین دانشگاه ها برای رشته مدیریت بهداشت عمومی در موناکو

موناکو در حال حاضر هیچ دانشگاهی در رده‌بندی کلی دانشگاه‌های جهانی تایمز ندارد؛ با این حال، اگر اطلاعاتی در مورد هر مؤسسه ای در کشور داشته باشیم، آنها روی نقشه ظاهر می شوند. انتخاب محل تحصیل در موناکو یکی از بزرگترین تصمیماتی است که تا به حال می گیرید؛ یک دانشگاه در موناکو وجود دارد، یعنی دانشگاه بین‌المللی موناکو (IUM)، یک مدرسه انگلیسی زبان که در آموزش کسب‌وکار تخصص دارد و توسط گروه مدارس Institut des hautes études économiques et trades (INSEEC) اداره می‌شود.

بهترین دانشگاه ها برای رشته مدیریت بهداشت عمومی در موناکو

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در موناکو

تحصیل در موناکو برخلاف تحصیل در فرانسه رایگان نیست و همان طور که پیش تر اشاره شد، پرهزینه هم می باشد. چه دانشگاه های موناکو چه هزینه زندگی در این کشور تنها توسط افراد بسیار ثروتمند قابل تامین است. شهریه دانشگاه موناکو برای رشته های مدیریتی در 2022 متفاوت است. اما گرایش مدیریت بهداشت عمومی در این کشور را می توان با پرداخت سالانه حدودا 39000$ (دلار آمریکا) برای شهریه و ماهانه 4000$ تا 6000$ (دلار آمریکا) برای هزینه زندگی پرداخت نمود.

ویزای تحصیلی موناکو

اگر تصمیم به زندگی در موناکو دارید، باید برای ویزای دانشجویی برای اقامت طولانی مدت اقدام کنید. اگر تصمیم به زندگی در فرانسه دارید، باید برای ویزای بازدیدکنندگان طولانی مدت به نام بازدیدکننده نوع D VLS-TS اقدام کنید. این ویزا به شما امکان اقامت فرانسه و تحصیل در موناکو را می دهد؛ موناکو یک مرکز تجاری بین المللی با 4500 شرکت در اینجا است. دانش آموزان به خوبی می توانند مشاغل پاره وقت را انتخاب کنند تا به تجربیات خود بیفزایند و همچنین مقداری درآمد داشته باشند؛ IUM در واقع فرصت هایی را برای دانش آموزان فراهم می کند تا با شرکت ها در پروژه های بلادرنگ کار کنند. این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده در مورد رشته مدیریت بهداشت عمومی در موناکو بود.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *