ویزای تحصیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در مکزیک

رشته مدیریت بهداشت عمومی در مکزیک

رشته مدیریت بهداشت عمومی در مکزیک اگرچه پرهزینه نیست اما فراموش نشود مکزیک یکی از ناامن ترین کشورهای دنیا می باشد. مکزیک با جمعیتی حدود 120 میلیون نفر، بزرگترین کشور اسپانیایی زبان است. به گفته دانشگاه‌ های برتر، مکزیک به دلیل هزینه پایین‌ تر استاندارد زندگی، یکی از مقرون‌ به‌ صرفه‌ ترین مکان‌ ها برای تحصیل دانشجویان در خارج از کشور است. دانشگاه های برتر QS مکزیک را به عنوان یکی از پنج مقصد مقرون به صرفه برای دانشجویان بین المللی رتبه بندی کرده است. با هزینه پایین استانداردهای زندگی راحت و کیفیت آموزش ارائه شده، مکزیک یکی از گزینه های پیشرو 2022 برای دانشجویان در سراسر جهان است.

اکثر فارغ التحصیلان مکزیکی در ایالات متحده دارای وضعیت قانونی هستند، اما بسیاری از آنها فاقد مدرک هستند. تقریباً 5% از مهاجران مکزیکی با مدرک دانشگاهی ویزای موقت داشتند. بیش از یک چهارم همه مهاجران مکزیکی تحصیل کرده در کالج در تگزاس زندگی می کنند که در سال 2022 بعد از کالیفرنیا در رده دوم قرار دارد. دانشگاه ایبرو آمریکن یک موسسه خصوصی در مکزیکو سیتی، مکزیک است و این موسسه در سال 1943 به عنوان یک موسسه یسوعی تاسیس شد که همراه با تعدادی از دانشگاه های دیگر در سراسر مکزیک، سیستم دانشگاه یسوعی را تشکیل می دهد. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به رشته مدیریت بهداشت عمومی در مکزیک به سوالات ذیل پاسخ داده میشود:

  • درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در مکزیک چقدر است؟
  • اقامت به منظور تحصیل در مکزیک چگونه است؟

درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در مکزیک

کار در مکزیک زیاد نیست؛ خصوصا برای کسی که فقط به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد.

درآمد رشته مدیریت بهداشت عمومی در مکزیک

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در مکزیک

مکزیک یکی از مقرون به صرفه ترین مکان ها برای تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان در نظر گرفته می شود، زیرا هزینه کمتری برای استاندارد زندگی بالاتر دارد. در بهترین شهرهای دانشجویی مکزیکو سیتی و مونتری در مجموع در 100 شهر برتر و همچنین 20 شهر برتر از نظر قیمت مقرون به صرفه قرار دارند و مکزیک با جمعیتی حدود 120 میلیون نفر، بزرگترین کشور اسپانیایی زبان است. به گفته دانشگاه‌ های برتر، مکزیک به دلیل هزینه پایین‌ تر استاندارد زندگی، یکی از مقرون‌ به‌ صرفه‌ ترین مکان‌ ها برای تحصیل دانشجویان در خارج از کشور است. شهریه رشته مدیریت بهداشت عمومی در مکزیک سالی 5000$ تا 11000$ (دلار آمریکا) با توجه به دانشگاه محل تحصیل می باشد. اما Oaxaca در 2022 یکی از مقرون به صرفه ترین مقاصد مهاجرتی مکزیک است که غذا، اقامت و حمل و نقل ارزان قیمت دارد.

این در حالی است که در سال 2022 پرتغال ارزان ترین کشور برای انجام MBA و سایر رشته های مدیریتی است. دانشجویان بین المللی که در یک دانشگاه واجد شرایط در پرتغال ثبت نام می کنند می توانند از شهریه های پایین و کمک هزینه های مالی کامل و بورسیه های دولتی پرتغال برخوردار شوند؛ این در حالی است که پرتغال هم عضوی از اتحادیه اروپا، حوزه یورو و شنگن است و هم به مراتب امن تر از کشور مکزیک می باشد. پرتغال همچنین سطح درآمد بالاتر و دانشگاه های بسیار بهتری در مقایسه با مکزیک دارد. از جمله بهترین دانشگاه های مکزیک می توان به موارد ذیل اشاره کرد هرچند جایگاه بین الملی خیلی ممتازی ندارند:

  • Universidad Nacional Autónoma de México
  • Instituto Politécnico Nacional
  • Universidad Autónoma Metropolitana

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در مکزیک

ویزای تحصیلی مکزیک برای دانشجویان مدیریت بهداشت

در راه رفتن به کلاس و در محوطه دانشگاه، دانشجویان دانشگاه مکزیکی در معرض خطر خشونت، سرقت، آزار جنسی، تجاوز جنسی و حتی مرگ قرار دارند؛ یکی از برجسته ترین نمونه های عدم ایمنی شخصی برای دانشجویان دانشگاه های مکزیکی سال گذشته در گوادالاخارا رخ داد. با این حال علاقمندان به تحصیل در مکزیک نیاز به ویزای تحصیلی این کشور دارند که مستلزم تهیه مدارکی است؛ از جمله آن ها می توان به نامه پذیرش دانشگاهی در مکزیک، پاسپورت معتبر، عکس پاسپورتی، رسید پرداخت شهریه سال اول، گواهی تمکن مالی و غیره اشاره نمود. حال این سوال مطرح می شود که آیا می توانم با ویزای تحصیلی مکزیک کار کنم؟ خیر، در 2022 ویزای تحصیلی مکزیک به دارنده اجازه کار نمی دهد.

اگر پیشنهاد شغلی دارید، کارفرمای شما باید از طرف شما برای مجوز کار مکزیک در موسسه ملی مهاجرت درخواست دهد. مسائل کلیدی در آموزش مکزیک مربوط به ثبت نام ناکافی و نرخ بالای ترک تحصیل فراتر از سطح ابتدایی، تامین ناکافی مدارس متوسطه عالی (به ویژه در مناطق روستایی) و سطوح پایین پیشرفت دانش آموزان است. این مقاله توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای علاقمندان رشته مدیریت بهداشت عمومی در مکزیک تهیه شده است. توجه شود همه افرادی که برای گردشگری، بازدید، تجارت یا سایر اهداف کوتاه مدت (تا 180 روز) به مکزیک سفر می کنند، باید کارت توریستی مکزیک را دریافت کنند، حتی اگر به ویزای توریستی مکزیک نیاز نداشته باشند. شما می توانید کارت توریستی را در یک نقطه ورودی مکزیک در بدو ورود دریافت کنید یا می توانید آن را به صورت آنلاین قبل از سفر دریافت کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *