ویزای تحصیلی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در چین

رشته مدیریت بهداشت عمومی در چین

شرایط تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی در چین به گونه ای است که علاقمندان به تحصیل در شرق آسیا با آسودگی خاطر می توانند آن را انتخاب کنند. چین یکی از کشورهای پیشرفته جهان است که در زمینه های مختلف خود را به یکی از قطب های اصلی تبدیل کرده است و در حال حاضر در رشته مدیریت بهداشت عمومی نیز یکی از بهترین کشورهای آسیایی است. آمادگی این کشور در مقابله با ویروس کرونا و شرایطی که پس از آن بوجود آورد، یکی از مهم ترین و کلیدی ترین دلایلی است که می توان انتظار داشت تحصیل در این کشور در رشته مدیریت بهداشت عمومی بتوان افراد را از نظر علمی در شرایط مناسبی قرار دهد.

دانشگاه های بسیار زیادی در چین وجود دارد که این رشته را ارائه می کنند و به همین دلیل می توان انتظار داشت که هر فرد بسته به رزومه خود، چندین گزینه برای تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی در این کشور در اختیار داشته باشد. هزینه های تحصیل در چین به نسبت بسیاری از کشورهای آسیای شرقی مقرون به صرفه تر است و دانشجویان به تازگی فرصت های مناسب تری برای کار ضمن تحصیل در این کشور پیدا کرده اند. همه این عوامل سبب شده است تا چین یکی از کشورها مطرح برای تحصیل در خارج از کشور باشد و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که آیا تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی در چین می تواند ارزشمند باشد یا خیر.

  • شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در این کشور چیست؟
  • آیا دانشگاه های چین در رشته مدیریت بهداشت عمومی دارای کیفیت مناسب هستند؟
  • هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در این کشور چقدر است؟
  • شرایط کار مدیران بهداشت در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در چین

چین یکی از بهترین کشورهای آسیایی برای تحصیل است و رشته های مختلف تحصیل در دانشگاه های این کشور با بالاترین کیفیت ممکن ارائه می شوند. زمانی که به رتبه بندی های جهانی در رشته مدیریت بهداشت عمومی توجه می شود، اکثر دانشگاه های چینی توانسته اند رتبه های برتر آسیایی را به خود اختصاص دهند و این نکته ای قابل تامل برای این کشور به عنوان مقصد تحصیلی است.

دانشگاه های برتر چین در رشته مدیریت بهداشت عمومی

شرایط تحصیل در چین به گونه ای است که در اکثر دانشگاه های این کشور، رشته های تحصیلی به زبان انگلیسی نیز ارائه می شوند و دانشجویان می توانند با تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی، مسیری مناسب برای آینده خود طراحی کنند. البته علاقمندان به تحصیل به زبان چینی، می توانند در این کشور به راحتی به ادامه تحصیل مشغول شوند و همچنین فرصت تحصیل دوره های زبان در این کشور نیز به دانشجویان با سن کم داده خواهد شد.

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در چین

یکی از امتیازاتی که تحصیل در چین به همراه دارد، هزینه های مقرون به صرفه ای است که دانشجویان باید سالیانه به دانشگاه پرداخت می کنند. به طور متوسط می توان گفت که دانشجویان سالیانه شهریه ای در حدود 3800$ تا 5200$ (دلار) را به دانشگاه پرداخت می کنند. در چین دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد شانس بسیار خوبی برای دریافت بورسیه تحصیلی خواهند داشت اما در مقطع دکترا، تقریبا تمام دانشجویان می توانند از بورسیه کامل تحصیلی استفاده کنند. در چنین شرایطی می توان گفت که هزینه تحصیل در چین برای دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به شدت مقرون به صرفه خواهد بود.

هزینه های زندگی در کشور چین نیز برای برخی از افراد می تواند مقرون به صرفه باشد. در بسیاری از شهرهای چین هزینه زندگی ماهانه کمتر از 600$ (دلار) در ماه است و دانشجویان به راحتی می توانند این مبالغ را تامین کنند. البته در شهری مانند پکن، هزینه های زندگی به 1000$ (دلار) در ماه نزدیک می شود. در برخی از شهرهای این کشور، به دانشجویان خارجی فرصت داده می شود تا به صورت نیمه وقت کار کنند و از این طریق هزینه های زندگی خود را تامین کنند.

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در چین

فرایند کار مدیران بهداشت در چین

چین به عنوان یکی از قطب های اقتصادی جهان، به شدت به نیروی کار حرفه ای نیاز دارد و مدیران بهداشت نیز می توانند در این کشور به کار گماشته شوند. باید در نظر داشت که دانشجویان در چین امکانات بسیار مناسبی برای کار پس از تحصیل خواهند داشت و می توانند از این طریق، اقامت بلند مدت این کشور را نیز به دست آورند. اقامت بلند مدت چین نیز می تواند به دریافت پاسپورت این کشور ختم شود.

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که دانشجویان بسیار زیادی در این کشور وجود دارند که خاک چین را بلافاصله پس از تحصیل ترک می کنند و این اتفاقی است که بسیاری از شهروندان چینی نیز آن را پیگیری می کنند. چین می تواند یکی از بهترین گزینه های تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در شرق آسیا باشد و در صورتی که شما نیز تمایل به رسیدن به این خواسته دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *