ویزای تحصیلی

رشته مهندسی شیمی در نیوزلند

رشته مهندسی شیمی در نیوزلند

رشته مهندسی شیمی در نیوزلند یکی از رشته های مورد تقاضا برای دانشجویانی است که می خواهند در خارج از کشور تحصیل کنند. مهندسی شیمی در نیوزلند یک دوره با گسترده وسیع برای دانشجویان در آینده است. آزمون های مورد نیاز برای مهندسی شیمی در نیوزلند عبارتند از TOEFL، GRE، IELTS و PTE. طبق آخرین رتبه بندی ها برای تحصیل در رشته مهندسی شیمی، نیوزلند یکی از برترین مکان ها برای تحصیل در خارج از کشور است. یکی از دلایل اصلی در نظر گرفتن نیوزلند برای رشته مهندسی شیمی این است که 50% از 50 دانشگاه برتر در نیوزلند هستند. نیوزلند محیط فوق العاده ای برای دانشجویان بین المللی جهت تحصیل در رشته مهندسی شیمی است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته مهندسی شیمی در نیوزلند تهیه نموده اند.

چالش های اساسی تحصیل رشته مهندسی شیمی در نیوزلند

تحصیل رشته مهندس شیمی در نیوزلند نیز همانند اغلب کشورهای پیشرفته جهان، در کنار مزیت های بی شماری که برای دانشجویان به همراه دارد، داری چالش های متعددی نیز در حوزه های مختالف می باشد. برخی از مهمترین چالش های تحصیل رشته مهندسی شیمی در نیوزلند عبارت اند از:

چالش های اساسی تحصیل رشته مهندسی شیمی در نیوزلندتوضیحات
 هزینه تحصیل در نیوزلندهزینه تحصیل رشته مهندسی شیمی در نیوزلند، یکی از بزرگترین چالش های تحصیل در این کشور می باشد. زیرا هزینه تحصیل در نیوزلند به ویژه در رشته مهندسی شیمی بسیار بالاتر از کشورهای مدرن اروپایی می باشد.
ارتباط دانشگاه هادانشگاه های شیمی در نیوزلند معمولا ارتباط محدودی با موسسات صنعتی مرتبط با موضوعات شیمی در این کشور دارند.
اقامتگاه دانشجوییبه دلیل تکمیل بودن ظرفیت خوابگاه های دانشجویی در نیوزلند، پیدا کردن اقامتگاه دانشجویی در این کشور بسیار دشوار است.

در نمودار زیر می توانید روند پذیرش دانشجویان برای تحصیل رشته مهندسی شیمی را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند پذیرش دانشجویان برای تحصیل رشته مهندسی شیمی

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته مهندسی شیمی در نیوزلند

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در رشته مهندسی شیمی در نیوزلند عبارتند از:

  • دانشگاه اوکلند
  • دانشگاه مسی
  • دانشگاه اوتاگو
  • دانشگاه کانتربری
  • دانشگاه وایکاتو
  • دانشگاه لینکلن

زندگی در دانشگاه های نیوزلند برای دانشجویانی که از خارج می آیند بسیار پرانرژی و مثبت است. نیوزلند فرصت های مختلفی را برای دانشجویانی که برای تحصیل به نیوزلند می آیند، فراهم می کند (مانند مشاغل پاره وقت فراوان). مهندسی شیمی در نیوزلند بسیار معروف است. میانگین هزینه تحصیل در رشته مهندسی شیمی در نیوزلند نیز مقرون به صرفه است.

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته مهندسی شیمی در نیوزلند

بهترین فرصت های کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی در نیوزلند

در جدول زیر چند فرصت عالی برای تحصیل در نیوزلند در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مهندسی شیمی را معرفی می کنیم:

رشتهدانشگاهشهریه بر حسب یورو در سالطول دورهنوع برنامه
مهندسی شیمی و فرآینددانشگاه کانتربری38157€1 سالتمام وقت/ پاره وقت
مهندسی شیمی و زیست شناسیدانشگاه وایکاتو24042€1 سالتمام وقت
شیمیدانشگاه کانتربری24258€2 سالتمام وقت

در بخش های فرعی زیر برنامه های فوق را معرفی می کنیم.

رشته مهندسی شیمی و فرآیندها در دانشگاه کانتربری نیوزلند

برنامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی و فرآیندها در دانشگاه کانتربری (UC) در سطح بین المللی به دلیل تعالی آموزشی و پژوهشی خود شناخته شده است. این برنامه به دانشجویان این امکان را می دهد که دانش خود را ارتقا دهند و تحقیقات اصیل در زمینه مورد علاقه خود انجام دهند. این برنامه هم به صورت تمام وقت و هم به صورت پاره وقت است:

نوع برنامهمدت زمان تحصیل
تمام وقت12 ماه
پاره وقت36 ماه

مهلت ارسال درخواست جهت اخذ پذیرش این برنامه و زمان آغاز برنامه به صورت زیر است:

مهلت ارسال درخواستآغاز برنامه
قبل از ژانویه 2022ژانویه 2023
قبل از ژوئن 2022جولای 2023

زبان آموزشی این برنامه انگلیسی است و نمرات زبان قابل قبول برای ورود به آن عبارتند از:

نمرات زبان قابل قبول برای ورود به رشته مهندسی شیمی و فرآیندها در دانشگاه کانتربری نیوزلند

تحصیل در این برنامه در محل دانشگاه انجام می گیرد. برخی از دروس برنامه عبارتند از:

  • مدل سازی و شبیه سازی پیشرفته
  • موضوع ویژه در مهندسی شیمی و فرآیند
  • دینامیک سیالات محاسباتی
  • شبیه سازی فرآیندهای پیشرفته
  • تکنیک های فیزیکی، شیمیایی و تحلیلی

هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در این برنامه 38157€ (یورو) در سال است. هزینه های زندگی در کریست چرچ که دانشگاه کانتربری در آن واقع است نیز 1300€ تا 2000€ (یورو) در ماه می باشد. مهندسان شیمی و فرآیندها دارای گزینه های شغلی زیادی از جمله کار در زمینه انرژی های تجدیدپذیر، پزشکی، بیوتکنولوژی، پردازش نفت و گاز، فناوری مواد غذایی و علم مواد هستند. داشتن مدرک کارشناسی ارشد در مهندسی شیمی و فرآیندها از UC معمولاً به این معنی است که دانشجو تحقیقاتی را انجام داده است و بنابراین در یک یا چند زمینه مرتبط با مهندسی شیمی تخصص دارد.

رشته مهندسی شیمی و زیست شناسی در دانشگاه وایکاتوی نیوزلند

برنامه کارشناسی ارشد مهندسی شیمی و زیست شناسی متمرکز بر تحقیق در دانشگاه وایکاتو برای فارغ التحصیلانی طراحی شده است که مایل به انجام تحقیقات بیش تر و توسعه راه حلی نوآورانه برای یک سوال مهندسی هستند. برتری در مهارت های تحقیق و توسعه و طراحی مهندسی پیشرفته از ویژگی های اصلی این برنامه است. این برنامه، رشته سنتی مهندسی شیمی را با تخصص های جدید و در حال ظهور در مهندسی ترکیب می کند تا فارغ التحصیلانی را تربیت کند که برای حل چالش های پایداری جهان به صورت بهتری مجهزتر شده اند. مهندسی شیمی و زیست شناسی از مهندسی فرآیندها، علوم و اصول ریاضیات استفاده می کند تا مواد شیمیایی و زیست شناختی را به روشی ایمن و مقرون به صرفه به محصولات و خدمات با ارزش بالا تبدیل کند.

این برنامه به صورت تمام وقت است و تحصیل در آن 12 ماه به طول می انجامد. مهلت ارسال درخواست جهت اخذ پذیرش از این برنامه و زمان آغاز برنامه به صورت زیر است:

آغاز برنامهمهلت ارسال درخواست
مارس 2022قبل از ژانویه 2023
می 2022قبل از می 2023

تحصیل در این برنامه در محل دانشگاه انجام می شود. زبان آموزشی این برنامه انگلیسی است و نمرات زبان قابل قبول برای ورود به آن عبارت است از:

نمرات زبان قابل قبول برای ورود به رشته مهندسی شیمی و زیست شناسی در دانشگاه وایکاتوی نیوزلند

برخی از دروس ارائه شده در این برنامه عبارتند از:

  • کنترل فرآیندهای پیشرفته
  • مهندسی انرژی پیشرفته
  • طراحی مهندسی فرآیندهای پیشرفته
  • مهندسی پیشرفته آب و فاضلاب

هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در این برنامه 24042€ (یورو) در سال است. هزینه های زندگی در همیلتون که دانشگاه وایکاتو در آن واقع است نیز 1470€ تا 2020€ (یورو) در ماه می باشد.

رشته شیمی در دانشگاه کانتربری نیوزلند

برنامه کارشناسی ارشد شیمی دانشگاه کانتربری با ترکیب، ساختار و رفتار اتم ها و مولکول هایی که همه اشکال ماده را تشکیل می دهند، سروکار دارد. درک جهان در سطح اتمی برای همه زمینه های علم ضروری است. شیمی به پزشکی، زمین شناسی، علوم مواد، فیزیک مولکولی، زیست شناسی و نجوم گره خورده و به آن ها کمک می کند. رشته شیمی دانشگاه کانتربری باعث پیشرفت در جامعه مدرن می شود و نقش مهمی در حل چالش های بزرگ جهانی مانند پایداری انرژی، تامین غذا، سلامت و محیط زیست دارد. ما هر روز از محصولات تولید شده توسط شیمیدانان تجربی مانند پلاستیک، پارچه، بنزین و مواد دارویی استفاده می کنیم.

این برنامه به صورت تمام وقت است و تحصیل در آن 24 ماه طول می کشد. زبان آموزشی برنامه انگلیسی است و نمرات زبان قابل قبول برای ورود به آن عبارتند از:

نمرات زبان قابل قبول برای ورود به رشته شیمی در دانشگاه کانتربری نیوزلند

تحصیل در این برنامه در پردیس دانشگاه انجام می شود. برخی از دروس برنامه عبارتند از:

  • اصول و فرآیندهای شیمیایی
  • واکنش پذیری ساختار در شیمی و بیوشیمی
  • علوم زیست شناختی

هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در این برنامه 24258€ (یورو) در سال است.

وضعیت درآمد متخصصان رشته مهندسی شیمی در نیوزلند

فردی که به عنوان مهندس شیمی در نیوزلند کار می کند معمولاً ماهانه حدود 7860NZD (دلار نیوزلند) حقوق دریافت می کند. حقوق مهندسان شیمی در این کشور پیشرفته بین 3620NZD (کم ترین) تا 12500NZD (بیش ترین) (دلار نیوزلند) در ماه متغیر است. نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه مهندسان شیمی در نیوزلند را نمایش می دهد:

حقوق سالانه مهندسان شیمی در نیوزلند

چنان چه علاقه مند به تحصیل در رشته مهندسی شیمی در نیوزلند هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز هزینه تحصیل و زندگی در نیوزلند با کارشناسان باتجربه و مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

متداول ترین سوالات در خصوص رشته مهندسی شیمی در نیوزلند

  • با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص رشته مهندسی شیمی در نیوزلند، در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از مهمترین آنها پاسخ دهیم. کلیدی ترین سوالات شما در این حوزه عبارت اند از:
  • شرایط پذیرش در رشته مهندسی شیمی در نیوزلند چگونه است؟ به نسبت کشور استرالیا، روند پذیرش دانشجویان در رشته مهندسی شیمی در نیوزلند بسیار ساده است، و تمامی متقاضیان می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز در این رشته تحصیلی فعالیت کنند.
  • اخذ مجوز اقامت برای تحصیل رشته مهندسی در نیوزلند الزامی است؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال تحصیل رشته مهندسی در نیوزلند هستند باید قبل از اعزام، برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور درخواست دهند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *