ویزای تحصیلی

رشته مهندسی هوافضا در انگلستان

رشته مهندسی هوافضا در انگلستان

زمانی که تحصیل رشته مهندسی هوافضا در انگلستان را انتخاب می کنید، این فرصت را خواهید داشت که خود را در بهترین شرایط کاری ببینید. انگلستان کشوری فوق پیشرفته در شمال اروپا است که جمعیت خارجی بسیار زیادی در آن زندگی می کنند. سطح درآمد بالا، کیفیت بالای زندگی و بسیاری از فاکتورهای دیگر سبب شده است تا انگلستان به عنوان کشوری مهم برای متقاضیان تحصیل تبدیل شود تا جایی که انگلستان در آغاز سال 2021 به عنوان بهترین مقصد تحصیلی جهان از دید دانشجویان بین المللی تبدیل شود.

رشته مهندسی هوافضا در انگلستان، یکی از بهترین رشته های تحصیلی در این کشور است و با توجه به توسعه این علوم در کشور انگلستان و همچنین فعالیت های بالای انگلستان در زمینه گسترش این علوم، افرادی که در این رشته تحصیلی مدرک خود را دریافت کرده باشند قادر خواهند بود تا مسیر مناسبی را برای آینده خود طراحی کنند و با امضای یک قرارداد کاری اقامت خود در این کشور را به دست آورند. به دلیل اهمیت بالای همین موضوع است که همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اقدام به تشریح شرایط تحصیل رشته مهندسی هوافضا در انگلستان کرده اند.

  • بهترین دانشگاه های کشور انگلستان برای تحصیل رشته هوافضا کدامند؟
  • چرا رشته مهندسی هوافضا می تواند گزینه ای مناسب برای تحصیل در خارج از کشور باشد؟
  • هزینه تحصیل رشته هوافضا در کشور انگلستان چگونه است؟
  • شرایط کلی اقامت پس از تحصیل در کشور انگلستان برای مهندسین هوافضا چیست؟
  • درآمد یک مهندس هوافضا در کشور انگلستان چگونه است؟

دانشگاه های ارائه کننده رشته مهندسی هوافضا در انگلستان

انگلستان یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته مهندسی هوافضا است و افرادی که قصد تحصیل در این رشته را دارند، باید رزومه تحصیلی بسیار قدرتمندی را در اختیار داشته باشند و در غیر این صورت باید تحصیل در دانشگاه های درجه دوم و سطح متوسط در این کشور را انتخاب کنند.

برترین دانشگاه انگلستان برای تحصیل در رشته مهندسی هوافضا، دانشگاه کمبریج است که توانسته است جایگاه چهارم جهان در این رشته را به دست آورد. در نظر داشته باشید تنها سه دانشگاه غیر آمریکایی توانسته اند تا جایگاهی تک رقمی را به خود اختصاص دهند. در کنار این دانشگاه می توان به دانشگاه آکسفورد نیز اشاره کرد که در رشته مهندسی هوافضا جایگاه 14 جهانی را به دست آورده است.

دانشگاه کالج لندن نیز یکی دیگر از دانشگاه های برتر انگلستان برای تحصیل در رشته مهندسی هوافضا است و جایگاه 32 جهان را به خود اختصاص داده است. دانشگاه منچستر نیز با قرار گرفتن در جایگاه 38 جهان در این رشته یکی از سرآمدان جهان به شمار می رود. امپریال کالج لندن نیز آخرین دانشگاه برتر انگلستان در جمع 50 دانشگاه برتر جهان است و توانسته تا جایگاه 49 جهانی را به خود اختصاص دهد. دیگر دانشگاه های برتر کشور انگلستان که تا جایگاه 100 را به خود اختصاص داده اند عبارتند از:

  • دانشگاه دورهم در جایگاه 52
  • دانشگاه جان مورس لیورپول در جایگاه 64
  • دانشگاه های بیرمنگهام و ناتینگهام در جایگاه مشترک 81
  • دانشگاه ساسکس در جایگاه 88
  • دانشگاه پورتموث در جایگاه 89
  • دانشگاه سنت اندروز در جایگاه 99

دانشگاه های ارائه کننده رشته مهندسی هوافضا در انگلستان

هزینه تحصیل رشته مهندسی هوافضا در انگلستان

هزینه تحصیل در کشور انگلستان به شدت به ملیت افراد بستگی دارد و شهروندان خارجی تقریبا دو برابر شهروندان بومی برای پرداخت شهریه خود هزینه می کنند. شهریه تحصیل در رشته مهندسی هوافضا در کشور انگلستان برای دانشجویان خارجی در حدود 17500£ تا 25000£ (پوند) در سال است و دانشجویان باید سالیانه آن را به دانشگاه پرداخت کنند. در بسیاری از مواقع دانشجویان خارجی نیز می توانند از بورسیه های تحصیلی برای کاهش هزینه های خود در کشور انگلستان استفاده کنند. اما یافتن راهی برای به صفر رساندن هزینه تحصیل در انگلستان بسیار دشوار است.

علاوه بر هزینه های تحصیل، دانشجویان باید هزینه های زندگی خود در این کشور را نیز تامین کنند. این هزینه ها نیز به شدت به محل زندگی افراد وابسته است به طوری که یک دانشجو که در شهر لندن زندگی می کند به طور متوسط برای گذران زندگی خود به حدود 1300£ (پوند) در ماه نیاز دارد اما در بسیاری دیگر از شهرهای کشور انگلستان می توان با در اختیار داشتن بودجه ای معادل 1000£ (پوند) نیز هزینه های زندگی شخصی را تامین کرد.

یکی از فرصت های بزرگی که در اختیار دانشجویان بین المللی در کشور انگلستان قرار گرفته است، امکان کار ضمن تحصیل است به طوری که دانشجویان می توانند به مدت 20 ساعت در هفته کار کنند و بخشی از هزینه های زندگی خود را از این طریق تامین کرده و با بازار کار در انگلستان نیز آشنایی پیدا کنند.

درآمد مهندسین علوم هوایی در انگلستان

یکی از موضوعاتی که تحصیل در انگلستان را به عنوان بهترین گزینه برای دانشجویان خارجی تبدیل کرده است، امکان جدیدی است که دولت این کشور ایجاد کرده است و دانشجویان خارجی پس از دریافت مدرک تحصیلی خود در این کشور می توانند به جستجوی کار پرداخته و در صورتی که شغلی مناسب برای خود بیابند، اقامت خود را به اقامت کاری تبدیل کرده و در نتیجه در کشور انگلستان اقامت یابند.

افرادی که به عنوان فارغ التحصیل رشته هوافضا در کشور انگلستان به جستجوی کار می پردازند، بدون تردید به درآمد خود در این کشور نیز اهمیت می دهند و در نتیجه می خواهند اطلاعاتی در این رابطه به دست آورند. در نمودار زیر به طور نسبی میزان درآمد یک مهندس هوافضا در کشور انگلستان به تصویر کشیده شده است.

درآمد ماهانه مهندسین هوافضا در انگلستان

از نمودار فوق به خوبی می توان دریافت که یک مهندس هوافضا در کشور انگلستان از سطح درآمد بسیار مناسبی برخوردار است و از این طریق می تواند نه تنها هزینه های زندگی خود، بلکه هزینه های زندگی یک خانواده 4 نفره را نیز تامین کند. دانشجویان خارجی در کشور انگلستان فرصت های بسیار مناسبی برای کاریابی خواهند داشت و همه چیز وابسته به تسلط آن ها به زبان انگلیسی و تسلط آن ها به دروسی است که در دانشگاه آموخته اند.

ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با توجه به شرایطی که هر فرد دارد، می توانیم بهترین گزینه ممکن را در اختیار شما قرار دهیم. برای دسترسی به اطلاعات تکمیلی در خصوص انواع روش های مهاجرت، کافی است با مشاورین ما در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *