ویزای تحصیلی

رشته مهندسی هوافضا در دانمارک

رشته مهندسی هوافضا در دانمارک

اگر به دنبال زندگی در یک کشور اروپایی هستید، رشته مهندسی هوافضا در دانمارک می تواند یک گزینه بسیار عالی برای شما قلمداد شود. دانمارک یکی از کشورهای فوق پیشرفته اروپایی است و جمعیت قابل توجهی در جهان برای زندگی در این کشور اعلام آمادگی کرده اند. تحصیل در دانمارک تا چندی پیش برای دانشجویان از سراسر جهان کاملا رایگان بود اما امروزه تنها دانشجویان اروپایی هستند که قادر خواهند بود تا در این کشور به صورت رایگان به تحصیل بپردازند.

از جمله رشته های بسیار مناسبی که برای تحصیل در دانمارک می توان آن را انتخاب کرد، رشته مهندسی هوافضا در کشور دانمارک است که در بالاترین سطح ممکن و مطابق با استانداردهای جهانی ارائه می شود. حداقل 3 دانشگاه فوق حرفه ای در کشور دانمارک وجود دارد که امکان تحصیل در این رشته را به دانشجویان می دهند. همه دانشجویان بین المللی برای تحصیل در این کشور دانمارک به ویزای تحصیلی این کشور نیاز خواهند داشت. به دلیل اهمیت بسیار بالایی که موضوع تحصیل در دانمارک در سال های اخیر داشته است، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، برآن شده اند تا بروزترین مطالب در خصوص شرایط تحصیل رشته مهندسی هوافضا در دانمارک را در این مقاله در اختیار شما قرار دهند.

  • بهترین دانشگاه های دانمارک برای تحصیل رشته هوافضا در دانمارک کدامند؟
  • برای تحصیل در رشته هوافضا در دانمارک باید چه هزینه هایی را پرداخت کرد؟
  • شرایط کار پس از تحصیل و ضمن تحصیل در کشور دانمارک برای دانشجویان بین المللی چگونه است؟
  • درآمد یک مهندس هوافضا در کشور دانمارک چه مقدار است؟

موسسات ارائه دهنده رشته مهندسی هوافضا در دانمارک

برای اینکه بتوانید در کشور دانمارک به تحصیل رشته مهندسی هوافضا بپردازید، 3 گزینه بسیار مناسب را پیش رو خواهید داشت که همگی در جمع 100 دانشگاه برتر جهان قرار دارند. به همین دلیل باید در نظر داشته باشید که برای اخذ پذیرش از این دانشگاه ها، نیاز به رزومه تحصیلی بسیار قدرتمندی خواهید داشت و رقابت برای اخذ پذیرش از این دانشگاه ها بسیار سنگین است. بنابراین در صورتی که به چنین امکانی دسترسی ندارید، بهتر است دانمارک را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب نکنید.

بهترین دانشگاه دانمارک برای تحصیل در رشته مهندسی هوافضا، دانشگاه کوپنهاگن است. دانشگاه کوپنهاگن در جایگاه 34 جهان قرار دارد و این افتخار بزرگی برای این دانشگاه است اما باید در نظر داشته باشید که این دانشگاه در رشته مهندسی هوافضا در جایگاه 24 جهان قرار دارد.

دانشگاه آرهوس در دانمارک نیز یکی دیگر از دانشگاه های بسیار قدرتمند جهان برای تحصیل رشته مهندسی هوافضا در دانمارک است که در جایگاه 58 جهان قرار گرفته است. این دانشگاه در رده بندی کلی در جایگاه 105 جهان قرار دارد. دانشگاه فنی دانمارک در جایگاه 80 جهان قرار دارد و در رده بندی دانشگاه های جهان نیز جایگاه 155 جهان را به خود اختصاص داده است.

به طور کلی دانشگاه های دانمارک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و دانشجویانی که مدرک تحصیلی خود را از دانمارک دریافت کنند، این فرصت را خواهند داشت که شغل مورد نظر خود را نه تنها در این کشور بلکه در اکثر کشورهای پیشرفته جهان پیدا کنند.

موسسات ارائه دهنده رشته مهندسی هوافضا در دانمارک

هزینه تحصیل رشته مهندسی هوافضا در دانمارک

اگر قصد تحصیل در دانمارک را دارید، از جمله مهم ترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید هزینه های تحصیل و زندگی شما در این کشور است. در گذشته های نه چندان دور دانشجویان ایرانی نیز می توانستند در دانشگاه های این کشور به صورت رایگان به تحصیل مشغول شوند اما در حال حاضر تحصیل در دانشگاه های دانمارک همراه با پرداخت هزینه است.

شهریه تحصیل در دانشگاه های دانمارک به عوامل مختلفی بستگی دارد اما در رشته مهندسی هوافضا در کشور دانمارک شهریه دانشجویان در هر سال تحصیلی بین 8520€ تا 14800€ (یورو) در سال است. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در برخی از دانشگاه ها می توانند به این مسئله امیدوار باشند که با استفاده از بورسیه تحصیلی بخش عمده یا همه هزینه های تحصیل خود در کشور دانمارک را پرداخت کنند اما توصیه می شود که متقاضیان توجهی به این فرصت نداشته و هزینه های تحصیل خود را پیش از مهاجرت به این کشور برآورد کنند.

از طرف دیگر نکته حائز اهمیت در رابطه با هزینه های زندگی دانشجویی در این کشور است. به طور متوسط دانشجویان برای تامین هزینه های زندگی خود در کشور دانمارک باید بودجه بیش از 1000€ (یورو) در ماه را در نظر بگیرند که به طور متوسط هزینه ای در حدود 14000€ (یورو) در طول سال را نشان می دهد. با توجه به اینکه دانشجویان بین المللی در کشور دانمارک اجازه خواهند داشت تا به صورت موقت به کار مشغول شوند، در نتیجه می توانند به این مسئله امیدوار باشند که بخش عمده ای از هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند.

درآمد مهندسین حوزه هوافضا در دانمارک

دانمارک یکی از کشورهای مطرح اروپایی است که به شهروندان خارجی در این کشور اجازه می دهد تا به صورت تمام وقت پس از تحصیل در این کشور مشغول به کار شوند و این را می توان به عنوان یک برگ برنده مورد استفاده قرار داد. افرادی که در کشور دانمارک مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده باشند می توانند با یافتن یک شغل برای خود، ویزای تحصیلی را به ویزای کاری تبدیل کنند. همین نکته برای دریافت اقامت بلند مدت کشور دانمارک کفایت می کند.

اما درآمد یک مهندس هوافضا در کشور دانمارک چه مقدار است و آیا آن ها می توانند هزینه های زندگی خود در دانمارک را پرداخت کنند؟ برای درک بهتر این پرسش بهتر است نگاهی به نمودار زیر داشت.

درآمد ماهانه مهندسین هوافضا در دانمارک

این نمودار به خوبی نشان می دهد که مهندسین هوافضا در دانمارک نه تنها توان پرداخت هزینه های زندگی خود در این کشور را خواهند داشت بلکه می توانند هزینه زندگی یک خانواده 4 نفره در این کشور را نیز تامین کنند. شما نیز این فرصت را خواهید داشت که در صورت دسترسی به رزومه تحصیلی بسیار قدرتمند، با مشاورین ما در تماس باشید تا شما را در مسیر مهاجرت تحصیلی به دانمارک همراهی کنند اما در نظر داشته باشید که کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند با بررسی رزومه شما بهترین گزینه ممکن را در اختیار شما قرار دهند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *