ویزای تحصیلی

رشته مهندسی هوافضا در سوئیس

رشته مهندسی هوافضا در سوئیس

رشته مهندسی هوافضا در سوئیس این فرصت را در اختیار دانشجویان قرار میدهد، تا بتوانند کار در بزرگترین شرکتهای صنایع فضایی جهان را تجربه کنند. سوئیس یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان است و در سال های اخیر توانسته است در زمینه های صنایع فضایی نیز پیشرفت بسیار زیادی داشته باشد. کیفیت زندگی در این کشور در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و از همین روست که بسیاری از افراد به دنبال رساندن خود به این کشور هستند.

هزینه های زندگی در کشور سوئیس به نسبت بسیاری از کشورهای اروپایی بسیار بیشتر است اما زمانی که صحبت از هزینه تحصیل در این کشور می شود، جای نگرانی نیست چرا که یکی از ارزان ترین سیستم های آموزشی در اروپا برای دانشجویان بین المللی را می تواند در سوئیس یافت. با توجه به جایگاه دانشگاه های سوئیس در رشته مهندسی هوافضا می توان چنین گفت که برای تحصیل در این رشته به رزومه قدرتمندی نیاز خواهید داشت و برای آینده شغلی خود، می توانید حضور در ناسا را در سر بپرورانید. به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله در رابطه با این رشته تحصیلی توضیحات اجمالی را در اختیار شما عزیزان قرار داده اند.

  • بهترین دانشگاه های سوئیس برای تحصیل در رشته مهندسی هوافضا کدامند؟
  • برای شرکت در دوره های آموزش مهندسی هوافضا به چه بودجه ای نیاز خواهد بود؟
  • شرایط کار پس از تحصیل در کشور سوئیس برای دانشجویان خارجی چیست؟
  • آیا مهندسین حوزه هوافضا در این کشور از درآمد مناسبی برخوردار هستند؟

موسسات علمی ارائه کننده رشته مهندسی هوافضا در سوئیس

دانشجویانی که قصد تحصیل در کشور سوئیس در رشته مهندسی هوافضا را دارند، باید در مرحله اول، دانشگاه های مورد نظر خود را بشناسند تا بتوانند از میان گزینه های محدود خود، بهترین گزینه را انتخاب کنند. در کشور سوئیس به طور کلی 5 دانشگاه بسیار با ارزش در این کشور وجود دارند که فرصت تحصیل در رشته مهندسی هوافضا را به دانشجویان خارجی می دهند.

بدون تردید بهترین دانشگاه کشور سوئیس برای تحصیل در این رشته دانشگاه ژنو است. این دانشگاه که رتبه 96 جهان را به خود اختصاص داده است، در رشته مهندسی هوافضا توانسته جایگاه 18 جهان را به خود اختصاص دهد و این یکی از بزرگ ترین افتخارات این دانشگاه به حساب می آید.

موسسه تکنولوژی فدرال زوریخ نیز توانسته تا جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد. جایگاه 48 جهان در این رشته و همچنین جایگاه 26 دانشگاه به خوبی نشان دهنده ارزش و اعتبار مدرکی است که از این دانشگاه به دست می آید. دانشگاه برن نیز جایگاه 75 جهان را در این رشته به خود اختصاص داده است و در رده بندی جهانی نیز این دانشگاه رتبه 107 را به خود اختصاص داده است.

اکوله پلوتکنیک فدرال لوزان نیز جایگاه 105 جهان در رشته مهندسی هوافضا را در اختیار گرفته است و این در حالی است که این دانشگاه در رده بندی جهانی توانسته است جایگاه 58 جهان را به خود اختصاص دهد. دانشگاه زوریخ نیز پنجمین دانشگاه برتر این کشور در رشته مهندسی هوافضا است و توانسته جایگاه 137 جهان در این رشته را به خود اختصاص دهد در حالی که جایگاه 62 جهان را در رده بندی کلی به خود اختصاص داده است. توصیه می کنیم تنها در صورتی تحصیل در سوئیس را انتخاب کنید که رزومه قدرتمندی در اختیار داشته باشید.

موسسات علمی ارائه کننده رشته مهندسی هوافضا در سوئیس

هزینه تحصیل رشته مهندسی هوافضا در سوئیس

یک نکته بسیار حائز اهمیت برای علاقمندان به تحصیل در کشور سوئیس آن است که هزینه های زندگی و تحصیل خود در این کشور را به دقت مورد بررسی قرار دهند. هزینه تحصیل در کشور سوئیس بسیار مقرون به صرفه است اما هزینه های زندگی در این کشور شرایط مشابهی ندارد. دانشجویان بین المللی برای تحصیل در این کشور می توانند زبان های آلمانی، ایتالیایی یا فرانسوی را انتخاب کنند و تحصیل به زبان انگلیسی نیز در این کشور امکان پذیر است.

شهریه دانشگاهی در کشور سوئیس برای رشته مهندسی هوافضا، بین 2500€ تا 5000€ (یورو) در سال است و این مسئله می تواند منجر به جذاب تر شدن تحصیل در کشور سوئیس شود چراکه تحصیل با کیفیت بالا و هزینه کم را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

هزینه زندگی در سوئیس نیز از هزینه بسیار بالایی برخوردار است. حداقل هزینه ماهانه زندگی یک دانشجو در کشور سوئیس را می تواند در حدود 1100€ (یورو) در ماه ارزیابی کرد اما متوسط هزینه های زندگی دانشجویی در این کشور حدود 1500€ (یورو) در ماه است. دانشجویان در سوئیس می توانند 16 ساعت در هفته به کار دانشجویی مشغول شوند و این میزان تامین کننده تنها بخشی از هزینه های زندگی آن ها در این کشور خواهد بود. بنابراین می توان گفت که دانشجویان برای تحصیل و زندگی در سوئیس به عنوان یک دانشجوی سالیانه به 20000€ تا 25000€ (یورو) نیاز خواهند داشت.

میزان درآمد مهندسین صنایع هوایی در کشور سوئیس

سوئیس به دانشجویان خارجی این فرصت را ارائه می کند که برای رسیدن به اقامت این کشور پس از تحصیل، به مدت 6 ماه در این کشور اقامت داشته باشند و به جستجوی کار بپردازند. معمولا با توجه به رزومه تحصیلی دانشجویانِ دانشگاه هایی که از آن ها نام برده شد، بسیاری از دانشجویان بلافاصله پس از تحصیل جذب صنایع مختلف می شوند و از این طریق اقامت خود در این کشور را به دست می آورند.

از آنجا که هزینه های زندگی در کشور سوئیس بسیار بالا است و کیفیت زندگی در این کشور نیز در بالاترین سطح ممکن قرار دارد، به راحتی می توان متوجه شد که میزان درآمد در این کشور نیز در سطح بسیار مناسبی قرار دارد. در نمودار زیر می توانید به خوبی میزان درآمد یک مهندس هوافضا در کشور سوئیس را مشاهده فرمایید.

درآمد ماهانه مهندسین هوافضا در سوئیس

لازم به توضیح بیشتر در این رابطه نیست که مهندسین هوافضا در سوئیس با دسترسی به متوسط درآمد در این کشور نه تنها درآمد بالایی در این کشور دارند، بلکه در سراسر اروپا نیز از درآمد بسیار بالایی برخوردار هستند. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل در بهترین کشورهای جهان با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *