ویزای تحصیلی

رشته مهندسی هوافضا در پاراگوئه

رشته مهندسی هوافضا در پاراگوئه

تحصیل در رشته مهندسی هوافضا در پاراگوئه انتخاب مناسبی برای کسانی است که به دنبال تحصیل در رشته مورد علاقه خود در یک کشور جذاب هستند که پر از سایت ها و مکان هایی برای کاوش است. تحصیل در پاراگوئه یک تجربه منحصر به فرد را برای دانشجویان فراهم می سازد. پاراگوئه یکی از دو کشور محصور در خشکی قاره آمریکایی جنوبی است که مناظر بکر و گنجینه های تاریخی بیشماری برای سفر و بازدید دارد. از جنگل های عظیم و مراتع طبیعی روستایی تا زندگی خیابانی شهری و بناهای بلند بتونی، همه چیزهایی هستند که پاراگوئه را به کشوری متضاد تبدیل می کنند، اما این دقیقا همان چیزی است که پاراگوئه را به یک مقصد نفیس برای تحصیل در خارج از کشور تبدیل می کند.

همچنین، پاراگوئه مقصد مناسبی برای کسانی است که می خواهند در حین تحصیل در رشته مورد علاقه خود زبان اسپانیایی بیاموزند یا آن را تقویت کنند. دانشگاه های دولتی و خصوصی پاراگوئه دارای شهریه های مقرون به صرفه ای هستند. طبق گزارش فاکس نیوز لاتینو، پاراگوئه به آهن ربایی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی عمدتا اهل برزیل و آنگولا تبدیل شده است. با توجه به افزایش استانداردهای تحصیلات عالی در این کشور، دانشجویان اروپایی بیش تر و بیش تری پاراگوئه را برای تحصیل انتخاب می کنند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل رشته مهندسی هوافضا در پاراگوئه به شرح زیر تهیه نموده است.

چرا تحصیل در رشته مهندسی هوافضا در پاراگوئه؟

اگرچه دلایل زیادی برای آمدن به پاراگوئه به عنوان یک مقصد تحصیل در خارج وجود دارد، اما یک احساس وجود دارد که حتی پس از رفتن از این کشور برای همیشه باقی می ماند و آن مهربانی قابل توجه مردم محلی پاراگوئه است. دوست یابی در پاراگوئه امری اجتناب ناپذیر است و زندگی بسیاری از دانشجویان را تحت تاثیر قرار می دهد. پاراگوئه ای ها کاملا به شبکه های دوستی اعتقاد دارند و بنابراین دانشجویان در این کشور می توانند در یک محیط کاملا متصل غوطه ور شوند. در طول تحصیل و بعد از آن، یک چیزی که دانشجویان تصدیق خواهند کرد، آرامش مردم و تعامل با میل و رغبت آن ها در حلقه های توسعه است.

دانشجویان در این کشور خود را در روابط عملی ای تثبیت خواهند کرد که پس از تحصیل در خارج از کشور، منجر به فرصت های بی پایان خواهد شد. این شبکه ها درک دانشجویان از محیط را تقویت خواهند کرد و از طرق مختلف راه های دستیابی به خود-پیشبری و پیشرفت شغلی بیش تری را در دسترس آن ها قرار خواهند داد. یادگیری یا تقویت زبان اسپانیایی، یادگیری زبان گوارانی، کارناوال پاراگوئه و زیبایی های شگفت انگیز طبیعت از دیگر دلایل و مزایای تحصیل در پاراگوئه هستند. همچنین بر اساس وب سایت معتبر numbeo پاراگوئه کشور نسبتا امنی به شمار می آید. نمودار زیر وضعیت امنیت در پاراگوئه را نشان می دهد:

وضعیت امنیت در کشور پاراگوئه

موسسات آموزشی ارائه دهنده رشته مهندسی هوافضا در پاراگوئه

بررسی ها نشان می دهد رشته مهندسی هوافضا (Aerospace Engineering) در پاراگونه فقط در دانشگاه Universidad Nacional de Asunción (به صورت مخفف UNA) این کشور ارائه می گردد. این دانشگاه با عنوان انگلیسی The National University of Asuncion (دانشگاه ملی آسونسیون) یک دانشگاه دولتی است که قدیمی ترین و سنتی ترین دانشگاه این کشور است که در سال 1889 تاسیس شده است. این دانشگاه در حال حاضر دارای 12 دانشکده و 3 انستیتو می باشد و دارای پردیس های مختلف در سراسر کشور پاراگوئه است. همچنین این دانشگاه دارای چندین مرکز فناوری و امکانات تحقیقاتی برای جامعه دانشگاهی، هم برای انجام تحقیقات علمی و هم برای توسعه مطالعات تحصیلات تکمیلی و در نتیجه کمک به جامعه می باشد.

هزینه زندگی حین تحصیل رشته مهندسی هوافضا در پاراگوئه

بررسی ها نشان می دهد هزینه زندگی در پاراگوئه مقرون به صرفه است. بر اساس وب سایت معتبر numbeo، هزینه های ماهانه زندگی یک فرد مجرد در پاراگوئه بدون در نظر گرفتن اجاره بها می تواند 422.26$ (دلار) باشد. همچنین، هزینه های ماهانه زندگی یک خانواده چهار نفره در این کشور بدون در نظر گرفتن اجاره بها می تواند 1477.78$ (دلار) باشد. نمودار زیر وضعیت اجاره بها در پاراگوئه را نشان می دهد:

وضعیت اجاره بها در پاراگوئه

نمودار زیر توزیع هزینه های زندگی در پاراگوئه را نشان می دهد:

توزیع هزینه های زندگی در پاراگوئه

جدول زیر قیمت برخی کالاها و خدمات در پاراگوئه را نشان می دهد:

عنوانقیمت بر حسب دلار
صرف یک وعده غذا در رستورانی ارزان قیمت4.44$
صرف غذای سه قسمتی برای دو نفر در یک رستوران میان رده22.19$
یک لیتر شیر معمولی0.75$
قرص نان سفید تازه (500 گرم)0.53$
برنج سفید (1 کیلوگرم)0.79$
تخم مرغ معمولی (12 عدد)1.57$
پنیر محلی (1 کیلوگرم)4.14$
فیله مرغ (1 کیلوگرم)2.93$
گوشت گاو (1 کیلوگرم)5.30$
سیب (1 کیلوگرم)1.61$
موز (1 کیلوگرم)0.87$
پرتقال (1 کیلوگرم)0.88$
گوجه فرنگی (1 کیلوگرم)1.46$
سیب زمینی (1 کیلوگرم)1.15$
پیاز (1 کیلوگرم)0.94$
بطری آب (1.5 لیتر)0.62$
کارت حمل و نقل ماهانه (قیمت عادی)26.63$
بلیط یک طرفه (حمل و نقل محلی)0.51$
بنزین (1 لیتر)0.88$
شلوار جین (Levis 501 یا مشابه)46.02$
شهریه ماهیانه باشگاه تناسب اندام برای یک فرد بزرگسال25.60$

هزینه زندگی حین تحصیل رشته مهندسی هوافضا در پاراگوئه

چگونگی زندگی دانشجویی در پاراگوئه

موسسات آموزش عالی پاراگوئه، همانند همه جای دنیا، متعهد هستند زندگی دانشجویی را تا آنجا که ممکن است جالب توجه کنند. با فعالیت های مختلف اعم از ابتکارات در محوطه دانشگاه تا خارج از آن، دانشجویان هرگز از آن چه در موسسات پاراگوئه ای انجام می دهند، خسته نمی شوند. با ورود به این کشور شگفت انگیز، دانشجویان از حضور در یک فضای جذاب و منحصر به فرد لذت می برند. دانشجویان خارجی در دانشگاه های دولتی معمولا از خوابگاه های بسیار یارانه ای برخوردار می شوند. بنابراین، اکثر دانشجویان فشار لازم برای یافتن شغل در طول تحصیل در دانشگاه های پاراگوئه را ندارند و می توانند در فعالیت های مختلف فوق برنامه ارائه شده توسط موسسات آموزشی این کشور شرکت کنند. در پاراگوئه، ورزش، به ویژه فوتبال، در بین دانشجویان پسر محبوب است. دانشگاه ها در پاراگوئه بر پایه ای محکم از تعامل و رشد انسانی بنا شده اند.

دانشگاه های پاراگوئه امکانات و فعالیت های زیادی دارند که دانشجویان می توانند از آن ها استفاده کنند: ورزش ها، باشگاه ها، سمینارها، اکتشافات و کلینیک های پژوهشی. دانشگاه های این کشور دارای زیرساخت های ورزشی مناسب هستند و معمولا پنج شنبه ها برای فعالیت های ورزشی فوق برنامه در نظر گرفته می شوند. این فعالیت ها باعث تعامل دانشجویان بین المللی با فرهنگ و سبک زندگی پاراگوئه و یافتن دوستان جدید می شود. دانشگاه ها با برنامه های سرگرم کننده خود مانند مسابقات ورزشی بین دانشکده ای و سمینارهای مناظره ای، فضایی دوستانه در بین دانشجویان و مدرسین ایجاد می کنند. دانشجویان در پاراگوئه می توانند به شهرهای خارق العاده این کشور سفر کرده، از مهم ترین بناهای تاریخی آن بازدید نموده و از فرهنگ های آن لذت ببرند. همچنین، دانشجویان می توانند با تعامل با مردم محلی مهارت های زبان اسپانیایی خود را تمرین کنند.

وضعیت درآمد مهندسان هوافضا در پاراگوئه

بر اساس وب سایت معتبر numbeo، متوسط حقوق خالص ماهیانه یک فرد در پاراگوئه پس از کسر مالیات 2331910.69PYG (گوارانی پاراگوئه) می باشد. بررسی درآمد مهندسان هوافضا در این کشور نشان می دهد که یک مهندس هوافضا در پاراگوئه معمولا در حدود 10500000PYG (گوارانی پاراگوئه) درآمد دارد، که این نشانگر درآمد بسیار خوب این شغل در این کشور است. باید توجه داشت که متوسط حقوق ماهیانه شامل مزایایی مانند حق مسکن می باشد. محدوده حقوق ماهیانه مهندسان هوافضا در پاراگوئه به صورت زیر است:

محدوده حقوق ماهیانه مهندسان هوافضا در پاراگوئه

بر این اساس، متوسط حقوق سالانه یک مهندس هوافضا در پاراگوئه 126000000PYG (گوارانی پاراگوئه) می باشد. به علاقه مندان تحصیل رشته مهندسی هوافضا در پاراگوئه توصیه می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و به ویژه شرایط کار پس از تحصیل در پاراگوئه با کارشناسان باتجربه و مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *