ویزای تحصیلی

رشته مهندسی کامپیوتر در نیوزلند

رشته مهندسی کامپیوتر در نیوزلند

رشته مهندسی کامپیوتر در نیوزلند یکی از بهترین رشته های تحصیلی است و جایگاه علمی دانشگاه های این کشور به خوبی ثابت کننده این ادعا می باشد. رشته مهندسی کامپیوتر را می توان به عنوان یکی از رشته های مناسب برای تحصیل در خارج از کشور معرفی کرد چرا که دانشجویان پس از دریافت مدرک تحصیلی خود در این کشور از شانس بسیار مناسبی برای ورود به بازار کار برخوردار خواهند بود چراکه این رشته در لیست مشاغل مورد نیاز بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان قرار دارد و مورد توجه بسیاری از شرکت های برتر جهان است.

کشور نیوزلند اگرچه جزیره کوچکی در قاره اقیانوسیه به شمار می رود اما همچنان کیفیت بسیار بالایی در آموزش و همچنین زندگی را ارائه می کند و به همین دلیل است که بسیاری از افراد حتی بالاتر از استرالیا، این کشور را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند. هزینه های تحصیل در این کشور به نسبت استرالیا مقرون به صرفه تر است و افراد می توانند با هزینه های کمتری در این کشور زندگی دانشجویی خود را پشت سر بگذارند.

در چنین شرایطی است که بسیاری از افراد ترجیح می دهند نیوزلند را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند و در حتی در صورت تمایل به زندگی در استرالیا، پس از تحصیل، به عنوان نیروی کار به این کشور مهاجرت کنند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به دلیل اهمیتی که تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در نیوزلند دارد، در این مقاله به بررسی این موضوع پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در این کشور چیست؟
  • آیا می توان برای تحصیل در نیوزلند بورسیه تحصیلی دریافت کرد؟
  • شرایط کار در کشور نیوزلند برای دانشجویان خارجی چیست؟
  • آیا درآمد مهندسین کامپیوتر در کشور نیوزلند مناسب است؟

شرایط تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در نیوزلند

دانشگاه های نیوزلند شرایط بسیار مناسبی برای تحصیل ایجاد می کنند و به همین دلیل است که متقاضیان تحصیل در این کشور باید شرایط مناسبی را پیش از انتخاب نیوزلند به عنوان مقصد تحصیلی خود داشته باشند. این شرایط شامل رزومه تحصیلی مناسب و همچنین یک مدرک معتبر زبان است. دریافت مدرک زبان انگلیسی با نمره 6.5 می تواند برای بسیاری از دانشجویان در این رشته بسیار مناسب است. دانشجویانی که قصد ورود به دانشگاه های نیوزلند در رشته مهندسی کامپیوتر را دارند، بهتر است معدل دوره قبلی تحصیل آن ها حداقل 15 باشد. دانشجویان باید در نظر داشته باشند که طول دوره تحصیل مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی در دانشگاه های نیوزلند 4 ساله است و در برخی از دانشگاه های این کشور ممکن است تا 5 سال نیز به طول بیانجامد.

دانشگاه آوکلند بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر است چراکه این دانشگاه رتبه 123 جهان در این رشته را به خود اختصاص داده است و یکی از دانشگاه های تراز اول جهان به حساب می آید. دانشگاه کانتربری نیز دومین دانشگاه برتر نیوزلند در این رشته به حساب می آید و رتبه 285 جهان در این رشته را به خود اختصاص داده است. دانشگاه ویکتوریا در ویلینگتون نیز با قرار گرفتن در رتبه 451 جهان یکی دیگر از دانشگاه های برتر این کشور برای تحصیل در این رشته به حساب می آید.

شرایط تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در نیوزلند

برترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در نیوزلند

یکی از اصلی ترین دلایل تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در نیوزلند، وجود موسسات معتبر بین المللی و تراز اول در این کشور می باشد. دانشگاه های نیوزلند به دلیل برنامه های مهندسی کامپیوتر خود شهرت جهانی دارند، که مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد را در این حوزه به دانشجویان ارائه می دهند. بنابراین، اگر تازه شروع به تحصیل رشته مهندسی کرده اید، و یا درحال حاضر یک مهندس با تجربه هستید، دانشگاه های معتبری در این کشور برای شما وجود دارد. علاوه بر این، شرایط پذیرش در دانشگاه های معتبر نیوزلند برای تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در این کشور بسیار ساده است.

در تصویر زیر می توانید برترین دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر را مشاهده فرمایید:

برترین دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر

هزینه تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در نیوزلند

متقاضیان تحصیل در خارج از کشور باید پیش از اقدام برای دریافت پذیرش تحصیل در کشورهای خارجی توجه ویژه به هزینه های تحصیل خود در خارج از کشور داشته باشند. هزینه های زندگی دانشجویی در این کشورها معمولا شامل موارد زیر می شود:

  • شهریه دانشگاه
  • بیمه دانشجویی
  • خرید کتاب و تجهیزات دانشگاهی
  • هزینه های زندگی

برای تحصیل در دانشگاه های کشور نیوزلند در رشته مهندسی کامپیوتر دانشجویان باید در نظر داشته باشند که شهریه تحصیل آن ها می تواند بسیار متغیر باشد و شرایط دانشگاه مورد نظر آن ها در این مسئله بسیار حائز اهمیت است. شهریه دانشگاه برای دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر در این کشور در حدود 16000$ تا 19000$ (دلار) است و دانشجویان در موارد محدودی می توانند با توجه به توانایی های تحصیلی خود در این کشور بورسیه تحصیلی در یافت کنند تا هزینه آن ها کاهش پیدا کند.

علاوه بر این دانشجویان باید به هزینه های زندگی خود در این کشور را نیز در نظر داشته باشند. در مناطق شمالی نیوزلند هزینه های زندگی بسیار بیش تر از مناطق جنوبی است و به همین دلیل نمی توان به راحتی در این رابطه صحبت کرد اما با توجه به این که دانشجویان در این کشور می توانند در ایام دانشگاه به صورت نیمه وقت و در تابستان ها تمام وقت کار کنند، هزینه های زندگی در این کشور از این طریق به راحتی قابل تامین است.

درامد مهندسین کامپیوتر در کشور نیوزلند

نیوزلند یکی از کشورهای مطرح جهان برای کار است و برای جذب نیروی کار خارجی در کشور خود یک سیستم امتیاز بندی تعریف کرده است. افرادی که بتوانند کار در نیوزلند پس از تحصیل در تجربه کنند این فرصت را خواهند داشت که در سیستم امتیازبندی این کشور بهترین شرایط را داشته باشند و رقبای خود در این زمینه را کنار گذاشته و اقامت دائم این کشور را به دست آورند ضمن آن که تحصیل در نیوزلند نیز خود یک امتیاز مثبت دیگر برای ورود به نیوزلند از طریق کار به حساب می آید.

مهندسان کامپیوتر از جمله افرادی هستند که پس از تحصیل در این کشور به راحتی می توانند وارد بازار کار شوند چراکه شرکت های بین المللی بسیار زیادی نیز در این کشور وجود دارد که به تخصص آن ها نیاز خواهند داشت. درآمد در کشور نیوزلند نیز سطح بسیار خوبی دارد و مهندسان کامپیوتر در این کشور از درآمد بسیار بالایی بهره می برند. در نمودار زیر متوسط درآمد این افراد نشان داده شده است.

درآمد ماهانه یک مهندس کامپیوتر در کشور نیوزلند

دسترسی به چنین درآمدی می تواند یک زندگی با کیفیت را برای یک خانواده 4 نفره به همراه داشته باشد و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بسیاری از علاقمندان به تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر توصیه می کنند تا نیوزلند را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند تا بتوانند آینده ای بهتر برای خود به ارمغان آورند.

سوالات پرتکرار در خصوص رشته مهندسی کامپیوتر در نیوزلند

در بخش پایانی مقاله بر آن شدیم تا به برخی از سوالات کلیدی شما عزیزان در خصوص رشته مهندسی کامپیوتر در نیوزلند پاسخ دهیم. کلید ترین سوالات شما در این حوزه عبارت اند از:

  • تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در نیوزلند انتخاب خوبی برای دانشجویان بین المللی می باشد؟ تحصیل رشته کامپیوتر در نیوزلند، برای دانشجویانی که به دنبال تحصیل با کیفیت در دانشگاه های مدرن هستند، بهترین گزینه محسوب می شود.
  • امکان تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در نیوزلند به زبان انگلیسی وجود دارد؟ اغلب دانشگاه های بین المللی در نیوزلند، تمامی دروس رشته کامپیوتر را به زبان انگلیسی به دانشجویان خارجی ارائه می دهند. تحصیل به زبان انگلیسی یکی از مزیت های نیوزلند برای دانشجویان می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *