ویزای تحصیلی

رشته مهندسی کشاورزی در سنگاپور

رشته مهندسی کشاورزی در سنگاپور

آموزش باکیفیت، تحصیل به زبان انگلیسی و اقتصاد توسعه یافته تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در سنگاپور را به یک انتخاب مناسب تبدیل کرده است. هزینه تحصیل در این کشور در مقایسه با کشورهایی مانند آمریکا و انگلستان کم تر است و محیطی امن، راحت و چندفرهنگی بر جامعه آن حاکم است. سنگاپور از نظر سطح زندگی، تنوع فرهنگی، زندگی شهری مدرن و موفقیت مالی از بهترین کشورهای جهان به شمار می آید. این کشور همچنین رشد مداوم را در بخش آموزش ثبت کرده است و بهترین مقصد تحصیلی در آسیا محسوب می شود. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در سنگاپور تهیه نموده اند.

بهترین دانشگاه ها برای رشته مهندسی کشاورزی در سنگاپور

در زیر بهترین دانشگاه های سنگاپور را که بر اساس عملکرد تحقیقاتیشان در مهندسی کشاورزی رتبه بندی شده اند، معرفی می کنیم.

بهترین دانشگاه ها برای رشته مهندسی کشاورزی در سنگاپور

طبق تصویر فوق، اولین دانشگاه، دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) می باشد که یک دانشگاه تحقیقاتی ملی است که در سنگاپور مستقر است. NUS که در سال 1905 تاسیس شده است قدیمی ترین دانشگاه مستقل یا خودمختار در سنگاپور است. طبق اکثر رتبه بندی ها، این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه ها در آسیا و اقیانوسیه و جهان شناخته می شود. NUS یک دانشگاه تحقیقاتی جامع است که برنامه های تحصیلی را در طیف گسترده ای از رشته ها در هر دو مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد.

دومین دانشگاه، دانشگاه صنعتی نانیانگ (NTU) است که یک دانشگاه تحقیقاتی ملی می باشد که در سنگاپور مستقر است. این دانشگاه دومین دانشگاه خودمختار یا مستقل سنگاپور است و یکی از برترین دانشگاه های جهان محسوب می شود. NTU مطابق اکثر رتبه بندی ها به طور مداوم در بین 50 دانشگاه برتر جهان رتبه بندی می شود و از سال 2015 تا آوریل 2021 در رتبه بندی های دانشگاهی جهانی QS به طور کلی رتبه 1 را در رتبه بندی دانشگاه های جوان کسب کرده است.

هزینه تحصیل دانشجویان رشته مهندسی کشاورزی در سنگاپور

بسته به برنامه و دانشگاه انتخابی و به ویژه ملیت دانشجو، هزینه تحصیل در سنگاپور متفاوت است. با این حال، هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور در مقایسه با برخی کشورها مانند انگلستان ارزان تر است. هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی سنگاپور در حدود 8000SGD تا 9000SGD (دلار سنگاپور) می باشد. البته این رقم یارانه ای است و برای دانشجویان با ملیت غیر سنگاپوری و فاقد رایانه در حدود 10000SGD (دلار سنگاپور) می باشد. با این حال، باید خاطر نشان سازیم که برخی از برنامه ها در دانشگاه های این کشور بدون توجه به ملیت دانشجو از دولت این کشور یارانه می گیرند.

هزینه زندگی دانشجویان رشته مهندسی کشاورزی در سنگاپور

هزینه های ماهانه یک خانواده چهار نفره در سنگاپور 3560.71$ (دلار) معادل 4831.52SGD (دلار سنگاپور) بدون در نظر گرفتن اجاره برآورد می شود؛ هزینه های ماهانه یک فرد در این کشور بدون در نظر گرفتن اجاره نیز 977.53$ (دلار) معادل 1326.41SGD (دلار سنگاپور) تخمین زده می شود. به این ترتیب، هزینه زندگی در سنگاپور به طور متوسط 137.77% بیش تر از ایران است؛ همچنین اجاره در این کشور به طور متوسط 165.49% بیش تر از ایران می باشد. نمودار زیر وضعیت اجاره بها در این کشور پیشرفته آسیایی را نمایش می دهد:

وضعیت اجاره بها در سنگاپور

نمودار زیر نیز توزیع هزینه های زندگی در سنگاپور نشان می دهد:

توزیع هزینه های زندگی در کشور سنگاپور

جدول زیر قیمت برخی کالاها در سنگاپور را نمایش می دهد:

عنوانقیمت / هزینه بر حسب دلار سنگاپور
قرص نان سفید تازه (500 گرم)2.36SGD
برنج سفید (1 کیلوگرم)2.90SGD
فیله مرغ (1 کیلوگرم)10.58SGD
گوشت گاو (1 کیلوگرم)24.31SGD
آب (بطری 1.5 لیتری)1.59SGD

هزینه زندگی دانشجویان رشته مهندسی کشاورزی در سنگاپور

معرفی زبان و فرهنگ سنگاپور به دانشجویان

سنگاپور دارای چهار زبان رسمی است: انگلیسی، مالایی، ماندارین و تامیل. مردم سنگاپور معمولاً چند زبانه هستند. با این اوصاف، ارتباط برقرار کردن دانشجویان بین المللی با مردم محلی در ابتدا دشوار است. در واقع، انگلیسی زبان رسمی و متداول است، اما مردم سنگاپور بیش تر از انگلیسی سنگاپوری استفاده می کنند. این زبان که به Singlish معروف است از زبان انگلیسی بریتانیایی گرفته شده است، اما کلماتی را از چینی، مالایی و برخی از زبان های هند قرض گرفته است. با این حال، Singlish هنوز انگلیسی است. بعد از انگلیسی، ماندارین دومین زبان پرکاربرد در سنگاپور است. این امر به دانشجویان این فرصت عالی را می دهد تا با یکی از مهم ترین زبان های جهان آشنا شوند. سنگاپور همچنین به دلیل قوانین سختگیرانه خود در مورد محیط زیست شناخته شده است. این قوانین شامل زباله انداختن، تف کردن یا آسیب رساندن به فضاهای عمومی است.

اگر فردی این قوانین را زیر پا بگذارد، ممکن است با جریمه های سنگینی روبرو شوید. مهم است که قبل از ورود به سنگاپور دانشجویان خود را با این قوانین آشنا کنند. غذاهای سنگاپوری به دلیل سابقه طولانی در تأثیرگذاری بین فرهنگی، بنادر ساحلی و مهاجرت، ترکیبی جذاب از طعم ها و مواد مختلف است. غذا در هویت ملی سنگاپور اهمیت پیدا کرده است. برترین غذاهایی که می توان هنگام تحصیل در سنگاپور امتحان کرد شامل Hainanese Chicken Rice ،Chili Crab ،Laksa و Hokkien Prawn Mee است. Char Kuay Tow که غذایی است که از رشته فرنگی سرخ شده با سس سویا، کیک ماهی و سوسیس تهیه می شود، نیز بسیار رایج است و مهم تر از همه، خوشمزه است! دانشجویان بین المللی در سنگاپور اغلب دوست دارند به سایر کشورهای مجاور سفر کنند. مالزی، اندونزی، کره جنوبی و تایلند همه محبوب هستند.

وضعیت درآمد مهندسان کشاورزی در سنگاپور

فردی که به عنوان مهندس کشاورزی در سنگاپور کار می کند معمولاً ماهانه حدود 6850SGD (دلار سنگاپور) حقوق دریافت می کند. حقوق مهندسان کشاورزی در این کشور بین 10400SGD (کم ترین) تا 3630SGD (بیش ترین) (دلار سنگاپور) در ماه متغیر است. نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه مهندسان کشاورزی در سنگاپور را نمایش می دهد:

حقوق سالانه مهندسان کشاورزی در سنگاپور

چنان چه علاقه مند به تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در سنگاپور هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *