ویزای تحصیلی

رشته مهندسی کشاورزی در شیلی

رشته مهندسی کشاورزی در شیلی

تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در شیلی در دانشگاه هایی مانند Univrsidad Tecnológica de Chile امکان پذیر است. شیلی دارای فرهنگی غنی و یکی از بهترین سیستم های آموزش عالی در آمریکای لاتین است. این امر آن را به یکی از مقاصد تحصیلی برتر برای دانشجویان بین المللی دارای علاقه به ماجراجویی و فصای باز عالی تبدیل کرده است. شیلی یک کشور بسیار زیبا است که در آن می توان خشک ترین نقاط روی زمین را پیدا کرد. به طور متوسط، دانشجویان دانشگاه های خصوصی و دولتی در شیلی سالانه حدود 5500$ (دلار آمریکا) هزینه پرداخت می کنند. هزینه های دقیق زندگی در این کشور نیز به محل زندگی، عادات هزینه ای و شیوه زندگی دانشجو بستگی دارد. شیلی مکانی عالی برای یادگیری زبان اسپانیایی است، به این ترتیب دانشجویان می توانند در حین تحصیل در این کشور به یادگیری یا تقویت زبان اسپانیایی نیز بپردازند.

در مجموع، در حدود 25 دانشگاه دولتی و چند دانشگاه خصوصی در این کشور وجود دارد. دانشگاه شیلی، واقع در پایتخت این کشور یعنی سانتیاگو، قدیمی ترین دانشگاه در شیلی و یکی از معتبرترین دانشگاه ها در منطقه است. این دانشگاه از طریق تحقیق، آموزش و نوآوری در علوم و هنرها به مقابله با مسائل ملی و منطقه ای در جامعه می پردازد. سانتیاگو شهری زیبا و مکانی امن برای بازدید و تحصیل است، البته در صورتی که دانشجویان به اندازه کافی هوشیار باشند. 99% شیلیایی ها به زبان اسپانیایی به عنوان زبان مادری خود صحبت می کنند. زبان اسپانیایی شیلیایی، اصلی ترین نوع مورد استفاده در این کشور است. شیلی کشوری با زیرساخت های بسیار پیشرفته و از نظر سیاسی باثبات است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در شیلی تهیه نموده اند.

بهترین دانشگاه های جهانی برای علوم کشاورزی در شیلی

در جدول زیر بهترین دانشگاه های شیلی برای علوم کشاورزی را بر مبنای آوازه و پژوهش های آن ها در این رشته معرفی می کنیم.

دانشگاهامتیاز موضوعی (از 100)امتیاز جهانی (از 100)
University of Chile43.754.2
Pontificia University Católica de Chile38.158.2

هزینه زندگی دانشجویان رشته مهندسی کشاورزی در شیلی

هزینه زندگی دانشجویان رشته مهندسی کشاورزی در شیلی

بررسی هزینه زندگی در شیلی نشان می دهد هزینه های ماهانه برآورد شده یک خانواده چهار نفره در شیلی 2146.25$ (دلار) معادل 1769479.08CLP (پزوی شیلی) بدون در نظر گرفتن اجاره است؛ هزینه های ماهانه برآورد شده یک نفر نیز 614.68$ (دلار) معادل 506771.08CLP (پزوی شیلی) بدون در نظر گرفتن اجاره می باشد. بررسی وضعیت اجاره بها در این کشور آمریکای جنوبی نشان دهنده ارقام زیر است:

عنوانمبلغ بر حسب پزوی شیلی
آپارتمان تک خوابه در مرکز شهر329377.46CLP
آپارتمان تک خوابه خارج از شهر286153.07CLP
آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر556750.04CLP
آپارتمان سه خوابه خارج از شهر493482.14CLP

نمودار زیر توزیع هزینه های زندگی در این کشور را نشان می دهد:

توزیع هزینه های زندگی در شیلی

جدول زیر قیمت/ هزینه برخی کالاها و خدمات در شیلی را نمایش می دهد:

عنوانقیمت/ هزینه بر حسب پزوی شیلی
صرف غذا در یک رستوران ارزان6000.00CLP
قرص نان سفید تازه (500 گرم)863.38CLP
برنج سفید (1 کیلوگرم)1028.08CLP
فیله مرغ (1 کیلوگرم)3943.94CLP
گوشت گاو (1 کیلوگرم)7107.61CLP
آب (بطری 1.5 لیتری)862.59CLP
کارت حمل و نقل ماهانه (قیمت معمول)40000.00CLP
خدمات رفاهی (برق، گرمایش، سرمایش، آب، زباله) برای آپارتمان 85 متر مربعی107463.84CLP
اینترنت (60 Mbps یا بیش تر، داده نامحدود، Cable/ADSL)25325.45CLP

دلایل و مزایای تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در شیلی

این یک امر مشخص است که تحصیل در هر کشوری مزایا و معایب خود را دارد. انتخاب شیلی به عنوان مقصد تحصیل نیز دارای مزایا و معایب خاص خود است. برخی از مزایای تحصیل در شیلی عبارتند از:

برخی از مزایای تحصیل در شیلی

یکی از معایب تحصیل در شیلی، گران تر بودن آن نسبت به اکثر کشورهای آمریکای لاتین است. با این حال، این کشور نسبت به کشورهایی مانند آمریکا و استرالیا بسیار ارزان تر می باشد.

اخذ ویزا برای تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در شیلی

دانشجویان بین المللی که دوره تحصیل آن ها در شیلی کم تر از 90 روز است نیازی به ویزای دانشجویی یا همان تحصیلی شیلی ندارد. آن ها می توانند با ویزای توریستی در شیلی تحصیل کنند. اما دانشجویانی که قصد تحصیل به مدت بیش از 90 روز در شیلی را دارند باید ویزای تحصیلی این کشور را اخذ کنند. برخی از مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی شیلی عبارتند از:

  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • نامه ثبت نام / تایید از سوی یک موسسه آموزش عالی در شیلی
  • عکس به صورت رنگی با پس زمینه سفید
  • فتوکپی صفحات موردنظر گذرنامه
  • گواهی سلامت
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
  • سند تمکن مالی.

پس از ثبت نام در یک موسسه آموزش عالی در کشور شیلی، متقاضی در ابتدا باید درخواست آنلاین ارسال کند و سپس جهت دریافت ویزای دانشجویی شیلی در سفارت یا کنسولگری این کشور حضور پیدا کند.

وضعیت درآمد متخصصان رشته مهندسی کشاورزی در شیلی

فردی که به عنوان مهندس کشاورزی در شیلی مشغول به کار است معمولاً ماهانه حدود 1680000CLP (پزوی شیلی) حقوق دریافت می کند. حقوق مهندسان کشاورزی در این کشور آمریکای جنوبی بین 890000CLP (کم ترین) تا 2550000CLP (بیش ترین) (پزوی شیلی) در ماه متغیر است. نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه مهندسان کشاورزی در شیلی را نشان می دهد:

حقوق سالانه مهندسان کشاورزی در شیلی

چنان چه علاقه مند به تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در شیلی هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز هزینه تحصیل در شیلی با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات پرتکرار در خصوص رشته مهندسی کشاورزی در شیلی

با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص رشته مهندسی کشاورزی در شیلی، در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما در این حوزه پاسخ دهیم. برخی از مهمترین آنها به شرح زیر می باشد:

  • آیا برای تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در شیلی به ویزای تحصیلی نیاز داریم؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در شیلی هستند، باید پس از پذیرش در دانشگاه برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام نمایند.
  • طول دوره تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در شیلی چقدر است؟ طول دوره تحصیل رشته مهندسی کشاروزی در شیلی همانند اغلب دانشگاه های معتبر جهان بین 4 تا 5 سال تحصیلی می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *